figy az xr egy kalap fos. nem endurora valao hanem arra hogy a városban rohangálj vele, meg hogy pizzát szállíts ki meg hogy elvidd a csajod moziba... ennyi. TEREPEN HANGSÚLYOZOM MEGHAL. a maga 12 pacijával még az utakon se nagy májer nemhogy terepen... mentem már 4t 125 el és elhiheted, városban nagyon jó mert keveset eszik és igénytelen de terepre nem jó!
A crm meg többet eszik de az tuti hogy nem hagy ott sehol. Sikiét bátran megveheted.
Nem hajtotta szét nem tud még annyíra motorozni
figyu lehet hogy eszi a benzínt mint az állat de erős ismint az állat +megbízható is de nagyon
az enyémbe még semmi sm volt cserélve és kurva jól megy.most nyáron veszek bele egy dugót megy gyűrűt oszt csá.haver ma ment vele és neki egy exc250-e van és azt mondta hogy eléggé jól megy és ezt nem csak hasra ütésből mondta.szóval nyugodtan fektess be egy crm be
Nem mondom, hogy szar, könnyebben átmegy a rumplis részeken, jobban adagolhatóbb a 2T-nél, de pont ez az. Jobban kell dolgozni egy 2 üteművel, föleg 125-el, hogy jól haladjon. Jó tudni, hogy ehhez tudni kell. Majd ha nekem is menni fog a rendesen veretés a kicsivel, ki tudom használni rendesen, hogy kevés legyen- no akkor majd váltok.
A távoli kiszemeltem egy husa 501 c. Az hogy 100kg üresen, bíztató
hát nem tom:S két tje se jön ki sokkal olcsobra, szerintem amit költesz olajra meg benyára, mivel joval többbet benyal mint a 4T, az az árkülönbözet elmegy 4tbél javitásra....de ritkábban is döglik emg szoval szerintem nagyjábol ugyanott van az ember........
én ma mentem tc 450-nel és én meg birnám szokni,szerintem nem nehéz........csak sok a fenntartása egy 4ütemü masinának (legalábbis igy nem keresö gyerek fejjel)
Tsákány, herry potter rajongók!
Ma teszteltem egy 4T-t az sx125-öm után.
Hát baszós egy gép, az beztos, de én maradok 2t fanatic...
2 éves CRF 450 volt, jól lehet vele támadni, de olyan rohadt nehéz- inkább visszavinném a MÉH-be a sok alumánuim miatt . Vagy még spóroljanak ki belőle vagy 5-10kg-ot.
Szal edzeni jó lenne, mert dolgozni kell rajta, nem kicsit; de inkább versenyre meg általában emberkímélőbb a tvúsztrók masín
császtok.huuu ma olyat verettünk 13:30tol 19:00ig,hogy az valami hihetetlen,nagyon zsir volt
csaptam egy-két karikát egy tc450-es huskyval(nagyon szuper gép)...
apropo tc 450:okosok miért van az,hogy egy 3honapos motor egyszer indul 1rugásra,egyszer pedig nem,hanem kell rá rugni 100at mire beindul?
ez bármikor rászokott jönni,megyünk 2orát leállit,aztán inditana és nem indul
aztán megyünk megint 2orát leállit,aztán indit és elsö rugásra indul
valaki mondjon már valami okosat
szerintem az egyetlen amiben jobb az xr, az a fogyasztás
A crm meg többet eszik de az tuti hogy nem hagy ott sehol. Sikiét bátran megveheted.
Nem hajtotta szét
Tegnap voltunk turázni! Át szlovákiába, tankolni, meg vólt jó kis hegyiszakasz!
az enyémbe még semmi sm volt cserélve és kurva jól megy.most nyáron veszek bele egy dugót megy gyűrűt oszt csá.haver ma ment vele és neki egy exc250-e van és azt mondta hogy eléggé jól megy és ezt nem csak hasra ütésből mondta.szóval nyugodtan fektess be egy crm be
a tc 450
A távoli kiszemeltem egy husa 501 c. Az hogy 100kg üresen, bíztató
Ma teszteltem egy 4T-t az sx125-öm után.
Hát baszós egy gép, az beztos, de én maradok 2t fanatic...
2 éves CRF 450 volt, jól lehet vele támadni, de olyan rohadt nehéz- inkább visszavinném a MÉH-be a sok alumánuim miatt
Szal edzeni jó lenne, mert dolgozni kell rajta, nem kicsit; de inkább versenyre meg általában emberkímélőbb a tvúsztrók masín
csaptam egy-két karikát egy tc450-es huskyval(nagyon szuper gép)...
apropo tc 450:okosok miért van az,hogy egy 3honapos motor egyszer indul 1rugásra,egyszer pedig nem,hanem kell rá rugni 100at mire beindul?
ez bármikor rászokott jönni,megyünk 2orát leállit,aztán inditana és nem indul
aztán megyünk megint 2orát leállit,aztán indit és elsö rugásra indul
valaki mondjon már valami okosat