Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mi az a maico??? vmi adat?
itt van a másik:
Ez már yes apám!
Hú vazze ez már sokkkk....
Hja, az SM510R is nagyon odabasz és régóta nézegetem, nagyon jó ára van.
....jólvan
pontositok,a 4T-es SM kiralya max...mert az SM-ek kiralya CR,KX vagy Maico!
és persze a supermotok jelenlegi királya

...a HUSQVARNA SMR630
dugocsere 4T nel?
Mar miert nem utcara,en is ott hasznalom...azota nem is akarok speedre ulni a varosban.
csak azok vérberi durung cross-ok abszolut nem utcára......!!!!!
KTM nem europai?
500-as CR vagy KX es nem lesz ellenfeled a kornyeken hangban,eroben,kinezetben es elmenyben!
ezek lennének az adatai....:


Lökettérfogat:
510 cm3
Furat x löket:
97x67,8 mm
Sűrítési arány:

Teljesítmény:
59 LE / 8000 ford
Nyomaték:
49 Nm / 6400 ford
Végsebesség:
155 km/h
Motor:
1 hengeres, 4 ütemű, 4 szelepes, DOHC
Váltó:
6 sebességes
Kuplung:
Több tárcsás, olajban fürdő
Hajtás:
Lánc
Hossz:
2190 mm
Szélesség:
845 mm
Ülés magasság:
910 mm
Hasmagasság:
270 mm
Utánfutás:

Tengely táv:

Első futómű:
Fölfordított Marzocchi villa, átmérő 45 mm, rugóút 250 mm
Hátsó futómű:
Sachs állítható lengéscsillapító
Első fék:
Úszóágyazású tárcsa, átmérő 320 mm, 2 dugattyús Brembo
Hátsó fék:
Úszóágyazású tárcsa, átmérő 220 mm, 1 dugattyús Brembo
Gumi elöl:
120/70-17" Pirelli MTR 21 Dragon-EVO
Gumi hátul:
150/60-17" Pirelli MTR 22 Dragon-EVO
Indítási mód:
Önindító
Tömeg:
121 kg
Tank kapacitás:
9.2 l
Hűtés
víz
4T-nel 10 orankent van dugo csere.
kedves torro.....


nos..nem a hütés a szempont....hanem

cross-ból abszolút nem érdemes rendzámos supermotot csinálni ...macera .....felejsd el

enduróból már érdemeseb mert meg van a világitás ...stb.
..DE az a baj hogy ez se az igazi.....ugyanis a váltó ami igazán megsinyli a váltózást ugyanis megnyulik....
arrol nem is beszélve hogy egy középkategóriás supermoto szet 300 ezer ft. és ez csak közép kategoria...!!!!!!!

érdemes venni egy supermotot egy cuzamme ......de gondolom szeretnéd huzni is a gázt.......ugyhogy ajálom figyelmedbe a husqvarna sm 510 et.....
ami már egy zép darab elérhető áron ezt itt kiemelném!!!!!!!!!!

a husaberg és a ktm is jo de a husky ebben mostanság igen erősen az élen jár és a lényeg az
ár/ tejesítmény arány

a japánok is jók megbizhatóak stb...
....de az igazi disznó egylukú endurokba, supermotokba van lemaradásuk!!!!
torro
a 4T nél nincs a 25 üzemoránként a dugó csere. az csak a 2t re vonatkozik.
ez meg hogy a japó gépek megbizhatóbbak, ez csak a tulajdonostól, és a használattól függ.
a javitási költségre nem tudok példát irni, de szerintem menj be egy japo és egy eu-s motor hivatalos márkaképviseletbe, és ugyanarra az alkatrészre kérj árajánlatot.
nekem a husky ba 10 e ft volt a 6 db kuplungrugó, a husabergbe 700ft/db.
csak igy nagyából enyi.
de holnap a nyilt napon kint lesznek a kornélék is a husaberg standal,kérdezd meg őket, ők jártasak már abba, a csabinak 2db wr je van de majd elmondják az előnyét és hátrányát is a japoknak és az aus motoroknak .
A hardendurók és a krosszgépek között hűtés szempontjából mekkora a különbség napjainkban? Azért kérdem, mert sokan dobnak rendszámot a bringára és utcán kenik az ipart főleg SM-ként. Kell a krosszgépeken úgy általában vmit módosítani ehhez a világításon kívűl?
Kérdés2: Írtátok, h cca 25 üzemóránként dugócsere ill felújítás. Ennek kb mennyi az anyagköltsége teszem azt mondjuk egy Husqvarna esetében (mivel kishapsinak az volt)?
Kérdés3: Mi a véleményetek a japcsi vs euro bringák dologról? Személy szerint jóval jobban tetszenek az európai gépek de a japók sokkal megbízhatóbbak? Európai gépek alatt GasGas-t, Husaberget és a Husqvarnát értem.
Holnap megyek Husaberg SM tesztnapra és beszarok úgy izgulok...kevés motorra vagyok annyira kíváncsi mint a böhöm 650-es bergre.
annyit szeretnék még megtudni a kdx-ről, hogy megbízhatóak-e és nem annyira drágák-e az alkatrészek
szerintetek melyik évjáratut vásároljam meg ha van rá kb 270.000ft-om
Mi az hogy ritka?????
Ez valami vicc akar lenni?
nem a kdx re meg a te hozzászólásodra
hanem az előzmények súlytanak!!!!!!!!!

de nagyon
ezt most mire irtad? mert igy fáradt fejjel nem egyértelmű?
...


ááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
ááááááááááááá áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
ááááááááááááááááá áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá


ez legalább akkora mint hogy lehet-e 2 üteműből 4 üteműt csinálni .........
nem rosszak van ittegy pár srácnak kdx e

620lc4, 640lc4 is enduro, de könyeb terepen simán el lehet mászkálni vele.
szerintetek jómotor a kawa kdx 125