Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...hogy én is hozzá szoljak ehez a beszélgetéshez.....

2t vs 4t.....
nos az bizonyos hogy a 2t bármi fájdalmas de igencsak leáldózóba van ....
ettől függetlenűl cross-ba a kawa kx250 let a leg jobb motor.....
de a többi sportágban alul tejesit.....pl a világ 2 legjobb 2t endurója a gas-gas 300 as meg a ktm 300-as ugyebár de ez a két model az idei Masterenduro-n a nagy 4t-k kell fel se tudták venni a harcot.....

amugy az sm...(meg enduro) téma ....nem az a lényeg hogy kurvára ezer llóerős legyen a gép, ha megnézed a 60LE körűire bestagnáltak a nagy négyüteműek ...hanem hogy ezt a 60 pacit már alapon is levigyék.....hijába 80le a gép ha csak magas tartományba repit ...érted...
erre van egy jó kis sztorim egy ismerősőmnek sokáig volt egy cr500 ami magába nem is lenne baj csak a srác eléggé kazázza az alkoholt és a kettő együt tud érdekességet produkálni...

gondold el egy álat cr500 amit nem mersz rendesen erdőbe lenyelezni ez meg hulla részegen ment vele....
hihetetlen volt ...mondjuk párszor őssze is törte magát ahogy kell.....
legalabb mar kezded te is kapisgalni!
A csapatok nem ugy mukodnek,hogy fingik egyet a tulajdonos es vesz 2T motorokat es mar indul is.
Hanem a gyar ad nekik es koztudottan a japanok 2T elenesek (hogy bassznak szajba az rizs-zabalo anyjukat).
Az hogy a magyarok miert nem 2T-vel mennek....hat ahogy elnezlek titeket nem is csoldakozom.
Nézd kishapsi, ezeket a dolgokat Mr2T is pontosan tudja. Mindenesetre ő ezen dolgok ismeretében is napról-napra ugyanazt a marhaságot nyomatja ami mondjuk egyáltalán nem zavarna ha nem ilyen ellentmondást nem tűrő 4T fikázással párosítaná ráadásul pont a supermotóval példálózva. De mint írtam, az ő netes létének ez az értelme. Kb annyira is kell komolyan venni...
most SM-rol volt szo ugy remlik.
...amugymeg ja
perszehogy nem kéne neked

" szar 2 t kéne a f*szomnak"

......mert nem is tudsz motorozni és ahogy MR2ütem monta meghalnál rajta
Nézd pajti, veled vitázni nem állok le mert a befogadókészséged = 0.00 ! Arról nem beszélve, hogy életed egyik "értelme", hogy idióta vitákat gerjessz, jól felbaszd a másik agyát és röhögj a markodba.
Inkább "elfogadom", hogy te a motorok mindentudója megmondod a tutit és az úgy van.
Rendben, a Maico 2T (és a többi 2T SM) megbrutál és tökre kihasználható csak valami útonmódon erre egyik SM-csapat/pilóta sem jött még rá ezért nem indul velük senki még a szaros országos bajnokságban sem (szinte?). Az idióták bazze...
De egyetlen reménysugarunk te vagy, aki életedet annak szentelted, hogy egyrészt a neten nekünk, oktondi butuskáknak mutasd az utat másrészt bizonyára otthon gőzerővel edzel a CR-rel, hogy bebizonyítsd igazadat. Ezért én őszinte kíváncsisággal csüngök objektív gondolataidon mivel vagy olyan kegyes, hogy megoszd velünk.
Szóval folytasd nyugodtan tovább okfejtésedet mindezen igazságokról de ha lehet néha támaszd is alá ezzel-azzal mert a "2T a könnyű, erős titkosfegyver vs 4T sárnehéz, gyenge fostalicska" kissé uncsi már. Viszont jókedvre derít...
nem fikázni akarom a cr500-at, mert az az álmom.
de mért nem használták tul sokáig a kroszversenyeken??
mert nem volt ember aki birt volna vele.(olyan ultra mega brutál)
és a pályára nem mindig a hihetetlen erő a szükséges.
Figyelj te motoros zsonglör tanuld meg rendesen kifejezni magad.....akkor nem értenek fére...
"Ultramegabrutál meg mittomén de pályán egy közepesen felkészített 450-es 4T elpicsázná ahogy kell..."

Jol van kisöcsi,annyit tudsz,mint amennyit a motorod er:SEMMIT!
Irritalnak azok az emberek,akiknek fingjunk nincs a motorozashoz,mint pl neked sem...es akkor faszsagokat tudnak beirni,hogy a hajam egnek all!
neked nem is szabad venni 2T-t,meghalnal rajta.
jah, szar 2 t kéne a f*szomnak, esetleg 125-be de hejette inkább egy 2504T
Ultramegabrutál meg mittomén de pályán egy közepesen felkészített 450-es 4T elpicsázná ahogy kell...
A Hayabusát fikázzátok, h faszhosszabbító meg mittomén de egy ekkora 2T-nek még annyi értelme sincs mert sehol sem tudod használni. Se SM-ként se krosszként, se enduróként. SM-ként is max az egyenesben tudna elmenni ha van ideje felpörögni, de a szűkösebb kanyarkombinációkból való kigyorsításnál guvadna a szeme a pilótának... És ugyan nem vagyok valami nagy SM-szakértő de mintha úgy rémlene, hogy az SM-pályákon nincs túl hosszú egyenes.
Akinek nincs penze benzinre,vagy sajnalja vegyen postan motort vagy CBR 125-ot.
gyoooooo
akkor előtte megveszem a MOL-t és veszek ijen mocit
Német!
Adat?Milyen adat kell egy 680-as 2T-rol?:)
Ultra-Mega-Brutal.
kishapsi es a Husabergje vinnyogva elkullogna mellette.

680-as kb 80 LE-s.
amugy csak m.o-n ismeretlen??
honnan származik? olasz?
husky.....
idiota
"vmi adat??" ---- irjon róla adatot !!!
hamarosan kapható lesz MO-on is...igazi 2T fankent segiteni fogok a magyar forgalmazojanak!
Mi az a maico.....háát kérlek szépen MOTOR.....nem is akármilyen
http://www.motorbikes.be/en/Maico/2003/500%20Supe rmoto/
itt találsz néhány specifikációt róla...
....


Mr2ütem...hallod ezt.....

""""mi az a maico??? vmi adat?""""......

na most szolj hozzá....




mutatom jó...nem adat....
tudom nem nagy szám emberek,de ha tudtok valakit akit érdekel 1 50es rx szóljatok plz.. http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=30652
csak dr-z 400e -ben
nekem ijen kell!!!!!!!44