a lényeg pedig,hogy úgy rajtolj,hogy az első kanyarba te érkezzél meg elöször.....az már,hogy addig hogy jutottál el már nem sok mindenkit fog érdekelni,max te vonod le a tanulságod és fejleszted tovább a technikádat...szerintem.....gyökpí
Szerintetek ez igaz?
Hidd el hogy egy 450 profikrossz többet tud a motorodnál,ezzel nem lenézem a géped,de a motorod eleve nem pályára készült és ez nem véletlen.Ezt sajnos el kell fogadni,de a tiéd is bitang lehet.
kész van a jürgen ..jó lett
...baja az az volt , hogy a kuplungtárcsában az egyik rugóból letört egy menet és beesett szerkezetbe és nem bírtam kinyomni tőle a kuplungot ....
váltó leszed ...tárcsa kiszed új betesz ....aztán össze és jó . ..csak már ha ott voltam kidobtam kinyomócsapágyat is...
a lényeg pedig,hogy úgy rajtolj,hogy az első kanyarba te érkezzél meg elöször.....az már,hogy addig hogy jutottál el már nem sok mindenkit fog érdekelni,max te vonod le a tanulságod és fejleszted tovább a technikádat...szerintem.....gyökpí
Hidd el hogy egy 450 profikrossz többet tud a motorodnál,ezzel nem lenézem a géped,de a motorod eleve nem pályára készült és ez nem véletlen.Ezt sajnos el kell fogadni,de a tiéd is bitang lehet.
Reggel mintha láttam volna nyitva a garázs ajtódat
még szerencse, hogy szerellő vagyok
/ha publikus/
kész van a jürgen ..jó lett
...baja az az volt , hogy a kuplungtárcsában az egyik rugóból letört egy menet és beesett szerkezetbe és nem bírtam kinyomni tőle a kuplungot ....
váltó leszed ...tárcsa kiszed új betesz ....aztán össze és jó .
mondom h lassú vagyok
jó volt babod