Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen? Suzukis szervízt ismerek! nem hinném hogy tudják javitani egy baszott erőgépet,a KTM 125 sx-t!
ők nem tudják rendelni alkatrészeiket!
például!
BAZDMEG SKYRO
te hallod
ide jösz kérdezni
és elkezdesz faszolni?
Gondolkozzál már
A KTM gyár története:
Az osztrák Mattighofen-nevű kisvárosban található. Története 1937-ig nyúlik vissza amikor Hans Trunkenpolz megalapította Felső-Ausztria legnagyobb motorkerékpár és teherautó szervizét. Később 1953-ban alakult meg Ernst Kronreif és Hans Trunkenpolz közös cége a Kronreif Trunkenpolz Mattighofen. Már az alapítás évében kiemelkedő eredményt értek el a gaisbergi versenyen. A motocross és enduroversenyek állandó sztárja a kilencvenes évek elején a csőd szélére került. Ekkor a cég irányítását az üzleti életben ismert befektető, Stefan Pierer és fiatal csapata vette át. 1994-ben szerződtek a salzburgi Kiska dizájnstúdióval, ekkor kezdték el gyártani a Duke-ot és ekkor alakult ki a jellegzetes narancssárga szín amely egyedivé teszi a márkát és nagyszeűen jellemzi a fiatalos lendületet. Az utcai modellek kaphatóak fekete és vörös színben is de a versenymodellek szigorúan narancsszinűek. Az "egyhengeres szörnyetegek" sokáig különlegességnek számítottak a modellpalettán de 1998-ban megjelent a Duke II egy V2-es mo torral. Ezután 2004-ben került piacra a hatalmas közel 100 lóerős 950 Adventure. Egyébként ez a modell már látható volt egy évvel korábban a Dakar Rally dűnéi közt is. Két változat jelent meg a kétszemélyes országúti és a keményebb terepre szánt, erősebb futóművel rendelkező S változat. A V2-es modellek 75 fokos dőlésszögű, hengerenként négyszelepes, rendkívül pörgős motorok. 2004-ben 80.000 motrot adtak el Európában és Amerikában. Ez 400.000.000 Euró bevételt hozott a gyárnak. Jelenleg 1500 embert foglalkoztatnak. Gyártanak motorokat 5 éves gyerekeknek és töbszörös világbajnok versenyzőknek is. 2003-ban megalakult a KTM és a RED BULL közös 125 köbcentis GP istállója .A világhírű Dakar Rally-n 4 egymást követő győzelmet mondhatnak magukénak, de Fabrizio Meoni tragikus halála miatt 2005-től már nem idul gyári versenyző a KTM szineiben. A sajtóban gyakran olvashatjuk a Ready to race jelmondatot ami nem csak a versenypályán érvényes de a mattighofeniek elszántságát is kiválóan tükrözi.

A beszállítók:
A futóműveket a holland White Power készíti. A lengéscsillapírtókat az Acerbis. A vázakat, az erőforrások nagy részét, valamint a vízhűtőt három helyi üzemben állítják elő.

A márkanév eredete:
A KTM a Kronreif, Trunkenpolz, Mattighofen nevű cégcsoport nevének rövidítése ami a két alapító: Ernst Kronreif és Hans Trunkenpolz vezetéknevéből és a gyár székhelyéül szolgáló város: Mattighofen nevéből ered.





Kis kultúra vazzze
DE ktm et nem csak ktm szervízben javítanak bazze
elissára ?...szerintem meg ráférünk lenes mind a ketten
Az sm-en már bekattant egy flótás,ha nembirod majd megszerezzük dr.Cs.IMRE számát,ha bevállalod!
ZOOZEE sztem tudja miről van szó... nomeg az öreg topiclakók :DDD
Tik!
azt bajom hogy senki nem segít a választásban CSak felét!
senki nem tudja egyetlen KTM-s szervíz ahol BAZ megyében tartozodik!
f*szom!
micsoda csapás :D
A VÁLASZOM KTM
minnya jön BAZDMEG BARÁTOM és lesz tömérdek off:D EGY JÓ NAGY SEGGBERUGÁS A MODIKTÓL
én megmondtam hogy ne ez legyen
Minek beszéljünk az Endurocrossról ha van elissa akit piszkálhatunk
ki offol?
nem férünk rá ketten az ölembe kell hogyülj
ez is
basszus! komolyan mondom ! SZÉT OFFOLJÁTOK EZT A TOPICOT!
túl nagy!
EZ JÓ
micsoda fantázya
kitudja ki akar megtámadni
Félj! jön lenes motoron felpattansz és elmentek a legközelebbi benzinkútra ahól a te kártyádon tankoltok
betóljátok a motort és száguldotok tovább
de...