Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erről a puforók Skyro-t kérdezd ő a mestere...
vagy egy hosszu hajlékonyabb drottal kipiszkálod
nekem is volt ilyen de megdöntöd arra az oldalra ahol a dolog belement a kormányba és finoman megkocoktatod a másik oldal végét...
na itt vagyok! Nos kérdés az volt hogy milyen kipufogót ajánlotok 1996-7-es Kawasaki KX 125-be? mert gyárilag(1996-7-ös) gyagyi kipuja van Kipuvégén alakja olyan mint egy csap azért rendes igazi cross kipu kellene! mit ajánlottok? aki viccelődik velem az nagy baj lesz! ez nem vicces forum bazzeg
na meek gittelni utánna meg készülődök a szalagavatóra... Örki é lesz nanáhogy mindenki crossmotorral megy
sz.b. PIcsába... lebuktam
tudtam hogy fotel crossos vagy.
valahogy nem tod kiszedni
fassza meg a kézvédőm tiplije belement a kormányba Aszem menthetetlen a helyzet
vagy?
de mindenképpen 2005 utáni kéne
de most jelenleg még ugy vagyok hogy még ezen a nyáron a suzukit fogom gyilkolni
mondom csak kiváncsiság, őszintén reális alapja még nincs
meg hamár annyi pénzért vennék mocit akkor rendszámos kéne, ahhoz meg jogsi kéne stb hosszú a sor, de egyszer csak összejön
Az enyém 2004-es,és szerintem tőkéletes!
nem tudom pontosan mikortol gyártják,de láttam már 98-ast,kérdés mennyit szánsz rá?!
és szerinted melyik évjárattól érdemes venni?
Egyáltalán mikortól gyártják?
Csak érdeklődök de zsír újra most nem lenne esélyem
a 2007-es már csak 98 kg!
EC 300 2003-2007 közötti 103 kg gyárilag 50 le!
Most olvastam ugyan annyi mind az RM 51 paci csak ar RMX-nek másabb a nyomaték gőrbéje a gyujtáselektronika miatt ezt 8000 fordulaton tudja!
habár egy EC 300-at már kinéztem
gyilkos lehet
hány LE?
hány kg?
Igaz!Most megnéztem az ősszeset!93-94-ben is volt még limitált sérias hagyományos idomos!a 97-es ismét hagyományos!
amugy nincs annyi a műanyagtankos is kb 50 LE
az enyém kb 45 LE
de azért én szeretem, enduróba simán elmegy xr400-al, cr 250-el stb
pályán is kurva sokat megyek vele szinte csak ott.
Ott lehetne jobb a futómű habár az enyém fel van keményítve olaj stb
ja és kurva tartós, és keveset eszik a krosszokhoz képest
Nade megyek is tovább mert még nincs meg a kilóméterátlagom mára
Még beugrom! Csőtök
Nem is!
A tiéd(adatlapról néztem)biztosan 93 utáni mivel a Suzuki akkortól szereli "rejtett tankosra" a motorjait
Értem ezalatt hogy a tankot lefedi a hűtő terelőidoma!
92 előtt azomban még hagyományos módon a tank elé van fogatva"kopoltyú"
Aztán 96 tól ismét a régi "hagyományos" hűtőidom volt,kivéve az RMz-t
Az RM kb55-56 le,az RMX-max 50 de inkább kevesebb!
okok
Láttam már olyan idomosat mind a tied!
Mindenkinek köszi az infókat, adok én is párat, hátha használhatóak.
(Atis68 által képként mellékelt RMX már elkelt, akit esetleg érdekelt)

Nem tudom mennyire hivatalos, pár infó Suzuki RM-RMX-ről:
http://www.suzukicycles.org/RM...
Persze nem ír semmit a különolajzásról, stb... de nem is ez a lényeg.

VIN szám alapján évszám megállapítása (nem tudom RM-RMX endúrókra mennyire érvényes):
http://www.suzukicycles.org/_m...

Látom a 18-as hátsókerékben egyetértettetek.

Nyomaték görbében/lóerőben is kéne lenni eltérésnek, nem?
(Endúrózáshoz és krosszhoz más az ideális)
A krosszmocik üzemórásak szoktak lenni, a versenyendúrókban a dugócsere ideje gondolom másként
van definiálva. RM-et azért nem akarok, mert szerintem ezekben is más a két típus (?)
(RM jobban fel lehet "tuningolva", előbb megeszi az alkatrészeket)
Utcai típusnak is kell lenni RMX-ből, van több, ami műszakis,
azaz kell lenni rajtuk "komlett" elektronikának is, nem hiszem, hogy utólag buherálták rá.

RM-hez szervízkönyv letölthető (ingyenes regisztráció után) evjáratot nem tudom, de újabb lehet:
http://www.motorosok.hu/szervi...
Egyébként itt van rengeteg másik típushoz is! (aki esetleg nem ismeri)

Aki tud RMX-hez az szóljon, küldjön linket.

Köszi.

Dév