Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és erősebb egy 125-s DT vel mármint jobban érezhető vagy lehet érezni hogy egy felhúzott DT?
az zsir....
Ismerősöm hozatott Ámerikábol drz-t kemény 8 kilóban volt ujjonan szállítás ingyé volt konténerben a többi szajré között.
örülhet a fiad,hogy ilyen rendes faterja van
na azér... nem ám azt mondod, hogy nem lehet vele indulni
Nekem az a rohadt 4 gang kevés volt kellett volna még az ötödik.. rossz szerintem a fokozatok kiosztása
gyárilag
Ugye használtan vettem 2005 januárjában majd mikor lekerült a gipsz a lábamról április környékén elkezdtem motorozni majd augusztus elején jött a dugó meg a szelep csere azóta kb 100óra belement mindenféle hiba üzemzavar nélkül de még ennyit el kell hogy menjen de azért majd most jön majd a teljes generál nem akarom tönkre tenni lehet megmarad a fiamnak.
dt blokk csak 200 as
nekem nem jött be.ennyi.biztos jó motor csak nekem nem.van ilyen.sosem tetszet de csak egy ilyen csere után tudtam megszabadulni a drzm -től.ami sztem jó motor.
szerintem az SX re értette
nem lehet indulni versenyen az exc 450-el ?
Nem volt meg sokáig pár hónap mármint sx baleset, majd utána kxf szeretem az erős motorokat de nem bántam meg 250 4t-t olyan a levegőben mint egy bmx bicaj.Bár megjegyzem motoroztam mostanában egy zsír új 450-es kxf-el. Erősen gondolkodtam hogy mi lenne ha vissza ülnék egy nagyobbra
gondolom megvagy elégedve a kawasakival.neked hány üzemórát ment el bontás nélkül?
néztem adatlapodat DT200WR
DT váz WR blokk? vagy hogyvan ez?
már ki is probáltam.jó a gép csak nemtudtunk árban megegyezni.
miért?mert olcsóbb a hitel,enduro versenyen nem indulhatsz vele.s mondjuk a suzukinak a drz-je nem a legjobb választás versenyre akkor rmz250!sokan szoktak rmz-vel enduro ob-n indulni s az mind rendszámos.
Haverom árulja az ő RMZ 250-ét, kb 35 üzemórás és bontatlan! Nem érdekel?
Jaja sx450 volt nem volt rendszámos a hajtókar csere szerintem30-40 körül lehet de én csak gyárit ajánlom nekem is minden gyári ment bele.
crostt mi a picsának rendszámoztatna le akkor enduro v supermoto
kerkyra-nak meg sx450 volt
Stét!
A mai hoky is megvolt...most jól bezabálok..és dugónak rátömök 20cm bejg leet,nehogy kijöjjön véletlenűl a pulyka
mi nem tetszik az ejikszcéén
Köszi!
+ hajtókar az mennyivel drágul?utána gondolom olyan mintha új lenne.hányszor lehet ezt megismételni?láttam előtte neked is ktm exc450 volt?nkem is az van de én nem rajongok érte.250-es 4 ütemű crossra váltottál?rendszámos?mennyi időközönkönt kellett felújítani?
A négy szelep 60körül mozog nekem tavaly csinálták dugó szelepek hengerfejtömités talptömités munkadij 130000ft.De ha már dugóig szét van szedve érdemes a hajtókart is cserélni nekem még jó volt azért nem cseréltük.
szerintem ez a vukk,mindig is Zozi volt