Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lelassítassz
Holnap megnézem a képeket külön. . .
125 EXC
A legjobb üzemórás terepmotor kezdőknek.
Szöveges ítélet
Hihetetlen jó motor, méteres köveken el lehet rajta lavírozni, 1-1,5 méteres függőleges falakon fel lehet vele menni, mély dagonyákban, s a krosszpályán se kutya. Ha valahol nem bírsz vele elmenni, nem foghatod a motorra, csak az ügyességedre és a kondidra, mert az bizony kell hozzá!
A KTM szlogenje ,,Ready to race" igaz, csak tele kell tankolni, s jöhetnek a legkeményebb terep körülmények. Hát nálam kapott is rendesen (mély homok, sár, hó, Duna vize, sziklák, krosszpályák, stb.).
Jó pár ismerősöm is kipróbálta, s ledöbbentek, hogy mennyivel könnyebb és robbanékonyabb egy négyüteműnél.
Ha eleged van az utcai terepmotorok lágy rugózásából, nehéz súlyából, nincs jobb választás kezdésnek a versenymotorok világába. Korábban egy rendesen megtuningolt 650-es utcai endurom volt, de ez a 125-ös cincogó megszégyenítően legyorsulja bámilyen terepen!
Rendkívül fontos a karbantartási előírások betartása, s akkor minden körülmények között pöccre indul. Csak mosolygok sokszor magamban, hogy mások a négyüteműeket mennyit rugdossák. Mivel üzemórás motor, ezért foglalkozni kell vele, de ezt hihetetlen üzembiztossággal hálálja meg.
jajj ez jó
Szabi!http://www.motor.hungexpo.hu/galeria 7.ik sor 1 ső kép! Az nemte?
csak neked kerestem 1et
Ezt nem gondoltam volna!
ti akartátok
Arról a szerencsétlen gyerekről ugye nincs kép?
De a Mekler Crf 150-e
Kiszel Tünde - ...egy dekoratív médiaszemélyiség
www.kiszeltunde.hu/
Nekem már nem nyitja meg a képeket! !
őőőő
jöhet a donatellácska?