Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja bocs irtam vissza
mit írtál
én most vettem tomasellit 7ezerért.szerintem semmi baja
írtam neked e-mailt ... krosszmotorok.hu-n te hírdetsz ugye ?
430? ez is megvan mondanám hogy hivjál fel de nem tudom hol a telefon majd holnap világosba megkeresem
hali
tanácsra lenne szükségem: kormányom elhajlott, veszek újat, milyet vegyek? pénzzel nem állok jól és így hirtelen kettőt láttam amit itt a közelemben be tudok szerezni, azt hiszem mindkettő akciós.
1. Tomaselli 7ezer rmcmotor(12ezer)
2. Racetech 10ezer universalmotor
van egyáltalán különbség a márkák között?
köszi: Ádám
fasza lenne de 4T nem kell már azért se mert olvastam a bátyád tapasztalatait
meg eleve TWO STROKE 4ever!
vagy ez kis szerencsével 520ba itthon van papírozható meg az ember ad vele sok kacatot
Köszi Zoozee az infokat!


Attila neked pedig mostmár tényleg feladom a Könyvet csak eddig nem tudtam az irányitószámot
Ja a fúvokákkal egyetemben
jövő hét szerdán indulok az is ott van még/Euro is lassan megy le/ de az ember még mindig 1800at kér érte
a WR-edet +Sm szettel elbizniszelném csak elöbb megérdeklödöm ezeket a forgalmis ügyeket!
meg most is ezerrel megy a motor nézés csak dönteni nemtudok
2002-esCR 250-et hazahoztad már?el is vitték(csak azért hátha nem kellet a csávonak )
hát azt már nem lehet első forgalomba helyezni ......
ha már valahol a világon forgalomba volt akkor viszont forgalomba lehet.....

a blokk meg a legtöbb esetben ugyanaz csak egy két külső csingilingivel lebutítják ezzel megoldják, hogy jók legyenek az emissziós értékek....amit aztán eldobálsz6kikötöd/cseréled róla és megint a régi disznó blokk van a lábad között
mit néztél ki
vagyis hogy az öregebbek csak euro 2-es normáknak felel meg. gondolom az eu3 az valami ujjab környezet kímélöbb követeléseket ír elő!?
És sterinted egy 2002 es gép megfele az euro 3 nak? mert sztem azok még euro 2 es blokkok!
jó estét
lehet karbis is csak már meg kell felelnie a euro3 követeményeknek
Tényleg ez nem a te motorod. Azt hittem.
Nabazzeg...szegény csóka...Valóban nem az enyém, nem néztem meg alaposan a képet, bocsi.
ezt biztos nem mert ennek a tulaja sajnos már nem él a motor olaszországi volt és ezt is az a ráckevei gyerek vette meg aki a tiédet is/ a váza is tőlem való volt/ ha megnézed ennek a könyök,gyújt dekni is kapott a műszerfal viszont épen maradt
és ha csak külföldön volt forgalomba helyezve de minden létezö papirja megvan az is elég? szerintetek?
Uhh, ezt még én törtem össze...
én nemrég kérdeztem meg veszprémben a KTM-nél. ez úgy van h azokat a mocikat(most én enduróra gondolok) lehet forgalomba helyezni amiket injektorral szerelnek már. ez nem tom milyen euros szabvány, tavaly december óta csak azokat lehet vizsgáztatni. persze ha van egy régebbi(mint pl az enyém, 2003as), és volt már vizsgáztatva akkor lehet azokat is. de ha még nem volt vizsgáztatva, akkor bukott mutatvány
hy all! tud valaki arrol hogy az igaz-e hogy csak euro 3 as blokkal szerelt gépet lehet forgalomba helyezni? 2T -re értem a kérdést és versenyenduro! vagy ilyennel nem foglalkoznak a KPM-esek? 2002-es a gép