Mert a HDI tud hasonlót... de kinn voltunk Donovalyban síelni. Olyan mínusz 15 körül az én vén xar dízelem egyből indult, a HDI-re kéccer pluszban rá kellett izzítani... tehát az se tökéletes
ez olyan mint az aro szlogenje...nincsenek terepgondjai.....hát persze mert garázsgondok voltak
alig lehetett kimasszírozni a garázsból persze , hogy terepgondokra nem futotta már ..odáig nem lehetett vele eljutni, hogy legyenek
Ezt én se értem, családban/ismeretségi körben egyedül a Fordokkal nem volt sose baj, minden mással igen...egyik haverom a Focus-ával pl. rendszeresen vontatta az ismerősök propelleres szutykait
Eddig meg vagyok vele elégedve. A fogyasztása verhetetlen . Tegnap egy óra dugóban állás, majd m7 autópálya onnan m0 át az új hatosra Dunaújvárosig 160-180 között majd Szalkszentmárton és onnan haza az 51-esen .Az fogyasztás 4.8 gázolaj 100-ra
nem akarom egyiket sem védeni
de pl szerintem a citroen vagy a ford ár/értékben nem rosszak
fater taxis citroenbe 250000 van és még bírja
ja és volt pl olyan wolswagen passatra aminek a motorja félévesen cserére szorult 2007-es diesel
Fiatunk is volt régebben semmi nem volt vele pedig sokat ment
talán japán kocsi kéne....talán toyota vagy inkább egy lexus....