Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Idén kimegyünk megnézzük ezt a hatalmas erzbergi show-t, aki tud jöjjön. Érdemes! Már 2 kisbusznyi ember jön! Juni 8-10. kb 200km 1500 motor indul a selejtezőn (magyarik is) a világ minden pontjáról, de csak 500 vehet részt a versenyen. Ez egy gigantikus vasérc bánya ezer valamennyi!szintkülönbséggel! Mindenkinek ajánlom a videokat www.erzberg.at
Ja és egy hatalmas show, freestile, koncertek, motorosok, nők, pia, kaja, ezt nem lehet leirni...
motoros offroad PARADICSOM!
Ha egyszer összefutunk megmutatom mi a technika!
ec 200on gondolkodom következőre..... és ugyanígy megkapná a kerekeket....meglátjuk hogy lesznek az anyagiak ősszel
Szerintem tök jó kis gép! Ezen legalább megtanultok motorozni és ha valami nem is úgy sikerül ahogy kell akkor sem 200-al száltok el!
Csak igy tovább skacok! És ha valaki fikázni meri a motorod akkor velem gyűlik meg a baja
áá minek öltözzek fel..csak lugrottam a ház elé meglesni a féket
de ha nem veszel le a lábamat akkor hogy csinálok nóófúútos sztápit?
haveromnak cikibb, neki simson kipuff nyoma van a lábában, nekem meg szar a térdem már 6 éve ugyenez miatt
mentem motorlineba betétért...csóka kimegy....vigyorogva jön vissza,elvihetem egy körre? fasza kis gép lett oda járok már 2 éve,mindig látta,azt mondta h arrow rezó is geci jó meg kerék is faja lett,mondjuk arrow rezót te is megnézted,meg a retro grimeca cuccokat
Megy ez nektek! Büszke vagyok rátok! Csak a lábatokat soha ne vegyétek le a lábtartóról és ha mégegyszer meglátom, hogy rövidgatyában motoroztok akkor egyenként kikockázlak titeket a motorommal! Büdös kölkök!
Habár jól fog mutatni a Arrow felirat a lábatokba égve!
kibaszottúl csuszik
nah Jani,cseréltem betétet első fékben...most már van fékhatás csak csúszik az első gumi Faisst próbálkozik
Hát igen, teljesen igazad van Gábor! A KTM egy kicsikét elszállt az árakat tekintve és bármennyire is próbálom megérteni nem tudom miért!
Az előző hozzászólásodhoz szeretném még hozzátenni, hogy Cristian Pfeiffer még ráadásul nem is endúróversenyző, hanem triálmotoros és streetfighter showman!
De nyert már BMW is ott! Látjátok, ha valaki összeszokik a vassal és megtanulja helyesen kezelni és tisztelni (nem csak a szarvát húzni mint a hülyegyerek) akkor szinte bármelyik motor csodákra képes!
Persze az eredményekhez mindenféleképp két fontos tényező kell! A motor és a motoros! Ha ez nincs szinkronban akkor nem sok minden jó sül ki a dolgokból! De ez az Én véleményem, nyugodtan cáfoljatok meg ha nem lenne igazam!
bocs a számokkal nem vagyok tisztába 500000=ötszázezer
én nem fikázom a ktm-et (korlátolt tartósságu motor) {ez csak amolyan gasgas-os poénfika} SŐT nagyon jó vasak csak mérlegejjetek 5000000 ötszáááázeeeezeeeeerrr ennyi az árkülönbség... na ennyivel nem jobb
És szerintem (de télleg) a legtöbb mindíg a pilótán mulik, mint tudásban kondicióban vagy bármiben.
Egy profi, profi ezzel is azzal is
Én a motor összehasonlitósdikra azt szoktam mondani, hogy mindenki (persze ha van lehetőség) próbálja ki és úgyis érezni fogja! Ha valaki hobby szinten endúrózik, crossozik vagy triálozik (bár ez legjobban a triálra értendő) akkor úgysem fogja annyira sem kimotorozni sem pedig kihasználni a motorok közti különbségeket! Ezt már nagyon-nagyon sok versenyző barátom is megerősitette úgyhogy nekik (nekünk) lehet hinni!
Szerelem lesz az első látásra illetve motorozásra hidd el! Majd meglátod, megérzed, hogy melyik fekszik neked jobban és azt vedd meg! Nem másra kell hallgatni, hisz TE mész a motorral árkon bokron és a jó Isten tudja még miken keresztül! Nézd meg, kóstold meg és válassz TE! Igy a legjobb hidd el!
Lehet ott leszek csolnokon.... Meghívtak! Kicsi, és nagy öreg és fiatal, soha ne felejtse el betartani az endurósok íratlan kódexét! Lehet hogy blablá-nak hangzik de nem butaság amit a "nagy öreg rutinos rókák" mondanak! sok szabály van odakünn a réten is......
jól szemügyreveszem majd a triál géped,még soha nem láttam úgy igazán élőben
Bocsesz Gáborom, lemerültem és már nincs kedvem bekapcsolni! Ha holnap kint leszel Csolnokon akkor ott lehet, hogy összefutunk és beszélünk, ha nem akkor hétfőn felhivlak!
A túra meg olyan volt amilyen! Én mondtam, hogy hozzátok kellett volna menni!
Hát a gasgas versenyképességéről csak annyit hogy kukkantsd meg a tavalyi erzbergi ródeót (világ lefnagyobb enduro versenye) 1500 motorbol a 2.! lett ec250 chris Pfeifer
www.erzberg.at
Húúúú, HappyBoy! Ezt még Pastrana is megirigyelheti! Istenkirály vagy! Én csak tudom, láttam élőben!
Jövőre ott a helyed az Arénában a MX show-n
trials jani........ ha a KTM ET ÉS A GAS GAS össze hasonlitanánk (cross pálya, heygek völgyekbe) akkor meika jobb szerinted
?
és a ktm et és a gas gas ne is hasonlitsam össze ? KTM: pörgös hard enduro inkább (crossozásra) !?
a GAS GAS: pedig inkább lazább használni joban lehet a hegyekbe meg a mezön?
Hello Jani! Próbáltalak ma hivni, de ki voltál kapcsolva. Kéne majd még beszélnünk a motor csere kapcsán. Láttam a tura most nem ugy sült el ahogy kéne. Majd a legközelebbi...
Ja, még mielőtt a Farkas Laci barátom balesete egy vérben tocsogó hirré nőné ki magát, el kell mondanom, hogy NEM nyilt törésről van szó "csak" több (4) helyen tört el szegénykémnek és jól van, nem kellett begipszelni sem!
oké köszi
Pfffujjjj! Szóval nők kilőve! Akkor marad a kaja, pija, motor és jókedv, móka kacagás!