Amúgy a gyári 68 kg az a száraz de a gyárból kikerülő állapotban mérlegelt súly! Erről jön le a duda, az indexek, az idexrelé, a hátsó lámpa a lámpanyúlvánnyal, az oldaltámasz, a komplett kábelegység az indexhez és dudához beleértve a kapcsoló részt is, és a kijelzőműszer! Így ezt mindet beleraktam egy zacsiba és a zacsi súlya 2,5 kiló!
Köszönhető annak, hogy míg a többiek 1 vagy esetleg 2-ben indultak addig én 5.-ben indultam neki és csak egyet kellett váltanom az egész gyorsulás alatt! Na meg persze a triálkecske nem kapart el!
Ez nem hangolástól függ, hanem a motor karakterisztikájától, vagyis a löket hossztól!
Nem akartalak megbántani, természetesen végig kitartva, egymást segítve álltuk a rohamot!
Minden tök piros és nincs benne egyenes csak föl meg le... állat... Ja, és gyönyörű helyeken tudunk eljutni odáig!
!
, haverokkal dumáltam és úgy indultam ezért nem vettem észre
Ja és képzeljétek, lehet, hogy még Atyánk is eljön!