Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezt azoknak küldöm akik szeretik a sarat s azoknak akik nem.

hogy lássák és kisgyerekben mennyi tüz van !
nagy LIKE zsir. ! megérdemled !
Zari! A jo dolgokat nem kell tul komplikalni es persze kihagyni!Kibaszott elmeny odafont burrogni...foleg ha meg van akivel es tudnak is!
Jó reggelt! Ilyen ébredést sokan elviselnénk szerintem! Szali ez a hátsó gumi miféle lenne!? Lehet ilyet beszerezni vagy sponzor?
na..úgy érzem én már megent elcsesztem a dolgokoat.. rosszfele mentünk. . vilit is visszaparancsoltam. . .
de azért ..mond már azt hogy teljesen nem basztam el..és a hely.. az kopromisszumot nem tűrően kibaszott jó
nézem a térképet..
hmv helytől tényleg az az nagyon rövid...
de ha már ugy is nix családotok...akkro mlért nem maradtok kint bontóssal aradnál...
holnap este eljönnétek aradig.. ott megszállnátok a penzióban.. reggel meg ott lennénk ottóval...
mert ketten nem bizti hogy megyünk..de ha ott lesztek..akkor mi is...
de amúgy meg...
kongratulation..
nekem a motorom még darabban van.. majd holnap délelőtt kerül fel a gyújtás.. ami már tölt is...feszszab bevezetékelve..csak rátolom a két töltö vezetéket és megy a venti ha jár a motor..és a másik sx 525 nél...seres úr emberének már alapon is egyből 100%on forog....és az enyém is onna utazott...uszkve 350..350km oda vissza ...
szóval ha minden jól halad akkor...szombaton ott a motorfordulattól függetlenül!állandóan 100% dolgozómegldott venti menet +súly nélkül!

ÁÁ..ez sehogy nem jött volan ösze nekem és sajnálom is nagyon..de ha olyan jó lett ..csak hamarossan megismételitek..nem..és akro én is ott leszek...szeintem mpi is akar...szóval lesz csapatt...

bontós ott kint pont ne múgy vezet mint itt a zarándba...ott beletalál a letcsóba egyből...
én meg ott lefeléktől parázok...ez van...
fasza... derég voltam ilyen igazi kemény hardosban....
namiapálya gázos népség...
kurva annyáér nem megy át semmi szar a net
nem mennek a képek
a szállástól fel a gerincig végig fejkamerázott bontós. ulra jo videókat csináltunk és pár jo facebuk fotot is . kibaszottul elfáradtunk. ahol a homotorozás volt nemrég.... ot kerezstben átmentünk. leereszkedtünk ott ahol bontost visszaparancsoltad és szembe felmentünk egy lehetetlen szopón. végig zorrobn brutál análban.
Ja ertem,te csak hetkoznap mentel ki,a 4. hetveget ki kell hagynod igazan sajnallak


Azert a kordes,meg ferenc testver megint puszi haverok?
hály.
1000m tiz fok csökkenéssel számol6ol..
de az kb úgy van hogy nagyon nagy hegyben...egyel veszed vissza a shúbert.. vagy a fuvóka méretet..és akkor nem nagyon lősz mellé...
persze ez 2t ...
4t-nél...ezzel gond nix

de majd megszokod...
általában eg álláas van télen ..meg egy nyáron...illetve egy a magas hegyi nyári állás...tehát 3 állással egész jól lehet menni egész évben..

szali.. királyak vagytok... sanja én ebből most kimaradtam...de az utóbbi 4 hétvégén zsinórban ... nagyhegy...zaránd ..bihar...zaránd... (ezt csak rélynek irom hogy ne irigy-kedd-lyen )már az is nagyon király volt...
remélem azért 2-3 napra megent nemsoká elmentek ..és akkor én is ott leszek...
figyu.. ha az az út a jobb gyorsab akkor arra kell menni.. amúgy nem tudom arra hol van végig pálya...
huhh köszi ezt áttanulmányozom...
majd csak kikupálódok
micsoda szerencse
Hideg levegő - sűrűbb, több oxigénatom, -több üzemanyag.

Meleg levegő - ritkább, kevesebb oxigénatom- kevesebb üzemanyag.

- a magassággal csökken a légsűrűség, kevesebb üzemanyag.

Itt jól le van írva:

http://gpracing.hu/index.php?o...
06os akkor köszi
Szia
Mikori a gép? a 2006-os manuáljában azt írja h mineral olaj kell bele.
Ha mondasz egy évjáratot megnézem.
üdv
L.
azért kérdezem mert nem tudom megnézni
Sziasztok
Segítetek nekem ezt értelmezni mert én mesüge vagyok hozzá...
tehát ha meleg van akkor dúsitom a keveréket, ha hűvös akkor szegényebb keverék kell? illetve ha pl hegyekben megyek akkor is szegényebb keverék kell? vagy pont fordítva? vagy dobjam ki és vegyek egy 4t-t? esetleg inkább biciklizzek?
kénytelen vagyok megtanulni karburálni valamelyest, mert most éppen alapjáratom nincs... egyébként a többi kóser mármint jól megy a masina, de nem szaladgálhatok szerelőhöz mindig ilyen apróságokkal
megpróbálom a gyári értéket belőni először, aztán onnan variálni.
a manual szerint a gyári érték:
slow jet 38
jet needle N1EC
main jet: 185
na ez pl lövésem sincs mi. ezt nem úgy szokás megadni, hogy mondjuk teljes betekeréstől x visszafelé?
de pl itt nem írja a levegőcsavart... mert gondolom az alapjáratnál a levegőn kellene állítanom először (hidegben volt alapjárat, most ameddig hideg a motor szívató nélkül jár, ahogy bemelegszik leáll)
persze tudom, hogy meg kéne néznem valakit aki konyít hozzá, de én szeretném magamnak elba..ni
danke sehr
Azert gondoljatok ram is,majd integessetek
most öltözünk befelé viktor! 3 óra alatt ideértünk majdnem végig autópályán! kibaszott jó a hely. megeszük a pisztrángot aztán indulunazt mondta bontós nem érti te miért más úton mentél. a matrica jó a strada ra is . nemsoká elér idáig az uj épűlő pálya! akkor 2 óra alatt itt lehetünk. kb jövőre már biztosan. de így is tükörsima úton jöttünk ahol nem az autópályán! az utolsó 10 km ami lassú a gátnál. na lépek vili már berregteti a motort.
az volt hogy mpi még rárendelt valami kaját...ötkor.. bekanalazta arszba..majd 10kor mikor hazaértünk...öt már rohamléptekben vitték a klinikára..mert úg feldagadt az ember arsza...hogy a szemén már nem látott ki..ugyhogy volt ám pánik..bent egyből infúzió meg ezer antibályotikum...a kálciumot nem ampullába kapta hanem vödörből itatták...diszperzites vödrÖKből
NA BONTÓSÉK OTT FOGNAK ESTE KAJOLNI..
de amúgy tuti a hely...meg volt ott már más is.-. aki nem halt bele...de azért én ezt kihagytam volna...akár csak az utprendelést a fÍÍnom sonkából
jah, de még az a kevés sincs elrendezve sajnos, most 7végém totál kilőve, uncsitesóm férjhez megy szal a vasárnapom is felejtős, köv 7végére szombatra meg újabb peca van tervezve előre láthatóan,de az még odébb van
mindenképp mennék majd felétek,kiváncsi vagyok patyira és hogy sikerül boldogulnija a 2tvel!