értelmes dolog lehet az is...
jo kis nap az ilyen...
garantált a vastag gyorskötöző a kezedre,
De hogy legyen tömeg gyere te is ballinyó
Ígértem videót csak hang, hogy a kép ne zavarjon össze senkit
100% os sebességgel:
http://youtu.be/6yIIpT7sawg
25% os sebességre lassítva, így jobban hallható és elemezhető
http://youtu.be/xeonMZAYv_o
A egy-egy "nagy" csattogás ezer éve benne van, a magasabb fordulatra való "kopogás" zörej a kérdőjel
Részemről még mindig arra tippelek (gyakorlatban még nem vizsgáltam) hogy a nagyobb főtengely rezonancia által, valami berezonál és az csörög. Lassított videóban 0:40 körül lehet a legjobban hallani, hogy rezonancia.
Így első tippre a kipuf és a henger közötti hézagoló gyűrűre gondolok a nagyobb rezonancia mozgatja a blokkot, ellöki a helyéről, majd a rugó visszarántja a rezot és üt a gyűrűre, vagy a power szelep csöröghet ahogy lökdösi a kiáramló kipuff gáz, majd ma kiderül, ha gyakorlatban elkezdem vizsgálni, mitől szűnik meg a hang.
Mindennek a forrása/okozója azaz a gyökér a nagyobb főtengely rezonancia, ezt mindenképp orvosolni kell.
A kuplung is ezért marhatott bele a deklibe, mert a kopott csapágyon elrázta a kosarat a nagyobb blokk rezonancia.
Ez mind csak elmélet