nem unod még janek? kérdés. ki a faszt érdekli szerinted ez a szint amiket te itt felvázolsz? eriggy már a bús picsába és szerelgessél a sufniban . ne sértődj meg ! csak segíteni próbálok!
A hengertalp tömítés megint külön téma, mert azzal a dugókiállást állítod, ami persze megboríthatja a présmagasságot is, de ekkora eltéréseknél amiket írsz, a kettőt egymástól függetlenül is be kellene állítani...
Remek, de akkor mit tanácsoltál neki? Hogyan állítsa be ha nem is tudja miket kell figyelembe venni?
Láthatod, már olyan apróság is boríthat mindent ha másfajta olajat használtok, és akkor még hol van a többi lényegesebb dolog?
Nem keserítessz el Janek. Én nem írtam olyat hogy a sqish adott dolog, teljesen elégedett vagyok a motorommal(ezért nem váltok ütemet), olvasgattam is sokat,(persze nem eleget) meg teszteltem is sokat, van tipus ismeretem és ismerem az S3 hengerfejet, extrém endúrózom. Ezért javasoltam Jaxynak amit írtam.
hály...
dévő.. ez kedves én is örülök neked s mindenkinek ki nem csak olvas de írni is tud...
ezt kafiul összehoztad.. sok mit nem láttam csak azt hogy gurulsz hátra aztán suTTTy...
mondjuk te géped 1 be behúzott kuplival nem si tudom hogy rugod be.. mert mikor mentem vele.. egy éve... akkor konkrétan behúzott kuplival lefelé blokkoló hátsó kerékkel csúsztam...pedig mondom be volt húzva.. ugy hogy le a kalappal hogy azzal a jó..illetve lyÓszággal te tudsz menni
lyakó...
faxa kis leírás fazsa hajtás lehetett.. biztos vagyok benne 4t ve lazt nem lehet megcsinálni...
mártin volnyin a 450 bétával is.. az sosem csinálja meg az extrŐmöt...
de neked elhiszem te es3 tuningbüzgenytűszakértő bigmÁÁszter
akkor letettem róla hogy a nagy tankal valaha is kimerészkedjek egsztrőm nyomokra .. majd megyek a kijelölt szpektátor pointokra nézőnek .. oda azért csak elvisz ez is..nEEEm?
zsir is ott volt ..az kafi...akkor csak láttátok hogy 4tvel is lehet cikizni..legalább is a másikat biztos...mert zsir nagy cikizős mester
Hy motorosok...autoba ulve szarul lehet irni,folwg tabletrol...most megyunk haza...2napos hard enduro nyomokon voltunk...idei verseny exp,pro...vagy ahogy most hivjak...gold es silver nyomokon....megszerekte egy motoros haver valameik napokat a versenyrol....na nagyba anyit ,hogy ide mar kell tudni motorozni....ha nem vagod a cikicakit akkor csak hobbykategoriaba van hekyed.az expert az , mar,kell tudni valamit.4 T motorral szerintem beszopnad,es nem csak sserintem.
Befele a pro- nak az irgalmatlan...nincs mit keresni motoron...csak kozbe...
Kifele...baromi kemeny...csak hogy erezzetek...500 m indultunk 6 km cikicaki...nem vic ahol megtanulsz mert meg kell..ha nem irany vissza...mna es 1600 ersz fel
A masik dolog ...ha nincs meg a gps trak-ed akkor el vagy veszve...vagy jo lehetsz medve eledelnek. 8 an voltunk es tobbe kevesbe jo motorosok.Voltak helyek ahol a sziklas reszeknel segiteni kelett.Egybolyan befelet kaptunk el,hogy 1,5 orat fojamatosan ereszkedtunk 1800 m rol 500 meterig ami kb 3,5 km volt.Siralmasan nehez...motor melett sziklakon...ha elmegy a motor vagy te akkor helllooo....tele fakkal
Ossbe a 2 nap vantasztkusan jo volt,jo hangulat....mar mindenki megismerte Zsifrensziszt...rengeteget bojaztunk,welneseztunk....marhultunk es frenetikusan jot motoroztunk.....
Jonnek a videok...csak erjek haza...
Itt épp felfelé akartam indulni, de lefelé lett belőle
A hátsóféket persze elfeledtem zavaromban , mindenáron sebességbe akartam rakni, de nem jött össze.
hály kolbik...
látom faxa kis történeteket irtatok tegnap
az van hogy ha senkivel nem örténik semmi..attól még ir6na régebbi történeteket.. had olvassunk már..mert igy titok olvasni ölég szar ha ti meg titok írtok
lyódos..
mi a helyzet mesélj.. hogy élted meg ezt hogy kimmentél osztrákba motorozni?
patyi..
gondol6od körül lyártam ezt a témát i nem kicsit...az fe 450 már képben van volt goldentÚtnál jó ideje...mert ő is agyalt a 4t-n
nézegettük neki..
ő is..
csak innyector.. csak van öningyuszi..mi már egy ideje..hiányolódik neki is..mert öregszünk vagy csak azért mert már túl sokszor keültünk olyan szituba amiből a nehezebb 4t önindító felfelé ment.. mi meg a könnyebb berugósokkal.. lefelé mert szutyok helyzetből ha leveszed a fékről a lábad már megcsúszik hátra fel... +még ha rá is rugsz.. már tuti visszacsúszik úgy hogy onnan már ..csak is visszafelé kell menni...
a fater patak volt rá a nagyon jó példa...ott az azért csak komoly csak meredek.. csak lépcsős... ..na pl az összkép az ott is az volt hogy inkább legyen kicsit nehezebb, de induljon gombra...
eddig 17 évig önindító nem volt egyik kroccmotoromon sem... most ezen van.. és bejön...de maga az önindgyuszi az lófax... mert azt sx 525-re is rak6tam volna...de végeredménybe az összkép az ami számit..innyctro öningyuszi.. endúró karakteres újabb gép..nem véletlen az öt kiló különbség sem!.. és igy öszképben..abban mindenképp az fe a jobb...
az meg hogy erdei ösvényen haza felé... kicsit meg lett járatva ...és tény és való..amit emezek már mondogattak.. erdei ösvényen.. iszonyat könnyen változtat irány....sx 525 sem volt ilyen téren gond.. de ez ..ez még könnyebb játék az egész...
csika..ha csak a motorozási tudáshoz kéne köbcentit választani..akkor nekem a 85 is sok lenne...akkor marad a romett kadett 49 cécéemm
neked meg biztos menne még a gikszer ezer errer is
Nem unja...
Vegyél inkább 4tét, a kétté nagyon macerás.
Láthatod, már olyan apróság is boríthat mindent ha másfajta olajat használtok, és akkor még hol van a többi lényegesebb dolog?
dévő.. ez kedves
ezt kafiul összehoztad.. sok mit nem láttam csak azt hogy gurulsz hátra aztán suTTTy...
mondjuk te géped 1 be behúzott kuplival nem si tudom hogy rugod be.. mert mikor mentem vele.. egy éve... akkor konkrétan behúzott kuplival lefelé blokkoló hátsó kerékkel csúsztam...pedig mondom be volt húzva.. ugy hogy le a kalappal hogy azzal a jó..illetve lyÓszággal te tudsz menni
lyakó...
faxa kis leírás fazsa hajtás lehetett.. biztos vagyok benne 4t ve lazt nem lehet megcsinálni...
mártin volnyin a 450 bétával is.. az sosem csinálja meg az extrŐmöt...
de neked elhiszem te es3 tuningbüzgenytűszakértő bigmÁÁszter
akkor letettem róla hogy a nagy tankal valaha is kimerészkedjek egsztrőm nyomokra
zsir is ott volt ..az kafi...akkor csak láttátok hogy 4tvel is lehet cikizni..legalább is a másikat biztos...mert zsir nagy cikizős mester
Befele a pro- nak az irgalmatlan...nincs mit keresni motoron...csak kozbe...
Kifele...baromi kemeny...csak hogy erezzetek...500 m indultunk 6 km cikicaki...nem vic
A masik dolog ...ha nincs meg a gps trak-ed akkor el vagy veszve...vagy jo lehetsz medve eledelnek. 8 an voltunk es tobbe kevesbe jo motorosok.Voltak helyek ahol a sziklas reszeknel segiteni kelett.Egybolyan befelet kaptunk el,hogy 1,5 orat fojamatosan ereszkedtunk 1800 m rol 500 meterig ami kb 3,5 km volt.Siralmasan nehez...motor melett sziklakon...ha elmegy a motor vagy te akkor helllooo....tele fakkal
Ossbe a 2 nap vantasztkusan jo volt,jo hangulat....mar mindenki megismerte Zsifrensziszt...rengeteget bojaztunk,welneseztunk....marhultunk es frenetikusan jot motoroztunk.....
Jonnek a videok...csak erjek haza...
A hátsóféket persze elfeledtem zavaromban
Tanulság, üresben sose rúgd be dombon felfelé, de még jobb az önindító
http://youtu.be/y8NjJUfWX_M
Ezert is olvasok inkabb mint irok...
S milett a nyuszi5-tel ?
látom faxa kis történeteket irtatok tegnap
az van hogy ha senkivel nem örténik semmi..attól még ir6na régebbi történeteket.. had olvassunk már..mert igy titok olvasni ölég szar ha ti meg titok írtok
lyódos..
mi a helyzet mesélj.. hogy élted meg ezt hogy kimmentél osztrákba motorozni?
patyi..
gondol6od körül lyártam ezt a témát i nem kicsit...az fe 450 már képben van volt goldentÚtnál jó ideje...mert ő is agyalt a 4t-n
nézegettük neki..
ő is..
csak innyector.. csak van öningyuszi..mi már egy ideje..hiányolódik neki is..mert öregszünk vagy csak azért mert már túl sokszor keültünk olyan szituba amiből a nehezebb 4t önindító felfelé ment.. mi meg a könnyebb berugósokkal.. lefelé
a fater patak volt rá a nagyon jó példa...ott az azért csak komoly csak meredek.. csak lépcsős... ..na pl az összkép az ott is az volt hogy inkább legyen kicsit nehezebb, de induljon gombra...
eddig 17 évig önindító nem volt egyik kroccmotoromon sem... most ezen van.. és bejön...de maga az önindgyuszi az lófax... mert azt sx 525-re is rak6tam volna...de végeredménybe az összkép az ami számit..innyctro öningyuszi.. endúró karakteres újabb gép..nem véletlen az öt kiló különbség sem!.. és igy öszképben..abban mindenképp az fe a jobb...
az meg hogy erdei ösvényen haza felé... kicsit meg lett járatva ...és tény és való..amit emezek már mondogattak.. erdei ösvényen.. iszonyat könnyen változtat irány....sx 525 sem volt ilyen téren gond.. de ez ..ez még könnyebb játék az egész...
csika..ha csak a motorozási tudáshoz kéne köbcentit választani..akkor nekem a 85 is sok lenne...akkor marad a romett kadett 49 cécéemm
neked meg biztos menne még a gikszer ezer errer is
Olvasgatni kellene több forrásból ezeket a trükköket, vagy ütemszámot növelni