Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz! Az árából itélve én is gondoltam hogy nem vmi csúcs olaj,éppen ezért kérdeztem rá.Most a Liqui Moly-t próbálom. Bardahl forgalmazót nem találtam itt a környéken.
De legalább papírja van,ha már nem ért hozzá!
Sok fasszopó megveszi ,azok kb emberileg is egy szart sem érnek
igen erre bár hegyek is kellenének, gyakorolni meg egy kis idő is kimenni,. most egy időre biztosnem lesz menés...
sztem a leggagyibb kapható légszűrőolaj...
de kinek mi, nekem pl a bardhalé jön be a legjobban, nem azért mert van belőle eladó is...csak ha kézbe veszed légszűrőolajozáskor akkor majd te is megtapasztalod hogy mennyire komoly tapadási tulajdonsággal bír és mennyire profi.
igaz sárgás színe van,de tapasztaltak nem tudnak belőle sokat felvinni,se keveset,mert azért látszik h hol nincs a szűrőn...
én pl nagyon keveset használok belőle mégis átissza magát a szűrőn...jah és nem csorog le az aljára mikor már egy ideje a motorban van a szűrő...
Minek jársz?Azt is lehet venni az Ecserin.Múltkor egyet fizet kettőt kap akcióban volt a forgalmikkal!
Még egy-két év és kialakul :-)
Ne savanyúskodj,nyomom a Sportoktatóit,remélem megbukok
Savanyú a szőlő.

-az edző/oktató aki meg közzéteszi a tapasztalatait, figyel, oktat, csiszol, annak meg meg kell adni a tiszteletet, mert az a minimum amivel tartozunk.
Mert messziről úgy tűnik a crosspálya, hogy olyan mint az autópálya csak ugrató is van rajta. -szóval semmi értelme.

Ha meg közelről megnéz és kipróbál az ember egy átlag crosspályát, akkor bizony minden pillanatban le akarja dobni az embert a hátáról a motor, -még ha nem húzza neki akkor is.

Én sem szeretem,mert az izom lenyúzását juttatja az eszembe, nem túl vonzó környezetben, úgy hogy nem sok mondanivalója van az eseménynek.

Ehhez képest a lájtos enduró, amit az átlag amatőrök művelnek- szép tájakon árnyékban motoroznak egész nap, amiről egész héten lehet mesélni.
Nnnnna mivan? Megjöttem pedigrés pöcsöcskéim.
Aztan meg a sok csoves motoros,fosztos motorokkal 2l benzint alig tudnak megvenni es jonnek a szoveggel,hogy haat en ahoz a nagykepu faszhoz nem megyek hogy ott vaganykodjon.Van penze es adja a nagyot...dehat szegenyek anyira vakok,meg irigyek,hogy nem veszik eszre a lehetoseget....na az ilyenek melett az elet nagy eselyei is igy mennek el....jo gyorjan faszon rugjak magukat
Hard enduroba nincs gond...mint a huje gyerek,mi forditva tanulunk meg motorozni...egyszer a nehezet aztan a konyebbet...
Ha van lehetoseg akkor megyek az edzesekre,ingyien van es szakszeru,talan Zoli sokszor tul tetozi fesziti a dolgokat,hogy mar esel le a motorrol.3 ora edzes utan a gyengebbeknek nagyon veguk van,de nekem ugymond pont jol esik.Anyira nem veszi ki a kakaot az emberbol mintha egy mocsok patakba kinlodna 1 oran at.
Itt is sok haver ellenkezik hogy nem jon,mert hat minek motocross,nem ugralni akar ....szoval mindenki azt csinal amit akar,eleg nagyok az emberek,fejuk nem csak azert van hogy tartsa a kalapot...
déw..
az van hogy mondom már egy ideje volt vel bajság.. kicsit be voltt rohadva.. élen 0-3-4 fok alatt már 5 10 perc után lehetett csak váltani vele.. illetve..
egyszer romcsiba is majd aszt hittem temesváron maradunk...
de mindég meggyógyult..aztán csak váltogatott..


ugyhogy erősen haldoklott már..
de mikor beraktam a gyári hibátlant.. mondom bakker ennek úly váltólja van
a régit is meg lehetne gányolni.. most hogy néztem..kiszedve.. de .. már erősen kétséges a kimenetele..de bent az úly ugyhogy gó rályd
ha ezt kint casinálja meg.. az drágább lett volna mint igy magamnak az aknán kicserélet.. egy hibátlanra


a kroccról annyit ..minden technika amivel többet tudsz..mind mind visszak9öszönhet egy egy helyzet megoldásakor.. ugyhogy mindent mindent meg kell tanulni..és még ekkor is lehet hogy sétáló jani..azaz dzsoni vŐker szétszopatna

de az a cél..hogy jól érezzük magunkat.. zarándba járnak taki haverom ék is...ők úgy motoroznak ahog yszeretnek .. az oroszhause-iak is.. meg mi is.. más technikák más helyen máshogy..de mindenki imádja amit csinál..
Helyo,arról a projectről tudsz valami fejleményt?Mer mióta hallottam róla először azóta semmi hír...
akarom mondani tanktáskát ! ami tele van szalonnával meg citromos sörrel.
helyette inkább épít egy gyermekmotort amiről rendesen leérhet a lába a speciális négylábas mászó teknikához. így még nagyobb bendőt el tud helyezni a tankon.
Sokat fog rajtad dobni mind állóképességben mind technikailag
magamról tudom.

De elég ha megnézed grillmayer vagy németh kornél előéletét. Mindkettő a motocross alapjain azonnal kiválló endurós akár az extrémben is.
Nagyon sokat hozzátesz az enduróhoz a motocross edzés. Agresszivitást állóképességet gyors technikás motorozást eredményez. Amikor egy rövid nekifutási lehetőség esetén 15km/h helyett 45km/h val tudod elkezdeni a feljárót megvan az előnye. Ugyanúgy ha az egyenletlen terep miatt nem 10 el csoszogsz a feljárón hanem 40 el vágod neki , megjósolható,hogy ki jut tovább. Van aki még egy úttestet is képes ezalatt átugratni

Ferenc testvér van ellene a crossnak pedig neki is jót tenne a harmadik éve folytatott heti 3 motorozás mellett.
Nem fogok ugralni,nem az en stilusom,de az alapgyakorlatok es az alapok elsajatitasa ,kanyarodas fekezes,gyorsitas,edzesek mind arra valok,hogy magabiztosabb legyel,technikas reszeken pedig lazan allsz a motoron,a gyors osszekoto szakaszokon a kanyarokat siman vagod es ha megcsuszik vagy gyorsan belemesz akkor le tudod kezelni.
Tudom,hogy nehez elkepzelni,hogy mit is lehet egy motocross edzesen tanulni,de van mit .
Sok felmenon azert nem tudok felmenni a banyaba is mert nem jo a testartasom....elmagyaraznak mindent mit miert kell,latnak mit csinalsz,megmondjak mirt ulsz rosszul,a rosszul ules mit okoz egy kanyarnba kigyorsitaskor vagy bemenettkor,a motor pozicioja,labtartas,fejtartas,karok allasa.....nagyon kell mindenre figyelni,es ujra kell jol tanulni...persze egy 2,3 oras edzes is mar rengeteget valtoztat a technikakon,foleg a meglevok tovabb fejlesztesebe es eszreveszed,hogy eddig mi nem ment es mar tudod hogy mit es hol rontottal el....Nagy dolgok ezek...nem akarok topp motoros lenni,de ha az erodot meg tudod sporolni a helyes motorozassal akkor az egesz motorozast jobban elvezed es a nehez sem nehez hanem elvezetes kihivas.
Persze vannak haverek,hogy igen mert jaxi nagy akar lenni es kemeny faszu...mondom is nekuk...meg nezni se menjetek ki mert nektek nagy lesz a fejetek es jobban fogtok motorozni...szoval a velemenyek megoszlanak...a tanulas mindig jol jon...es majd az erdon kacagok rajtuk hogy huzzak magukot fel mint a lobelet, es delutan mint a loszr szet vannak esve mert nem birjak az iramot.
Mire gondolsz?

Így akarsz egykerekezni, vagy csak meg akarod állítani így a motort egykeréken, holtponton?

Mindkettőnek hasonló a trükkje, csak a második verzióban a hátsóféket le kell taposni, amivel megállítod holtponton a motort és ha le van taposva a hátsófék, el se tud gurulni, azaz megáll egy helyben tarthatod és oda fordítod, ahova akarod, nincs súlya.
Persze nem mindegy mikor és mekkora féket nyomsz, ezt kell gyakorolni, meg persze az elejét, amíg feljön a motor

A felvételnél csak annyi a trükk, hogy testsúly előre, ezzel kicsit berugózik az eleje, de még ez se muszáj, aztán kilököd magad hátra felsőtesttel/csípővel, lábtartó a lábon, s közben pici gáz! és ráengeded a kuplungot, te maradsz hátul, motor eleje jön fel és húzod magadra a motort, egyik lábad a földön, másik a lábtartón!, a lábtartóssal tolod a motort, a nyújtott! kezeiddel meg húzod magadra, már ha erre gondolsz.

Így mint Jarvis itt 0:20 nál!
https://www.youtube.com/watch?...

Figyeld mit csinál a felső testével meg a végén a csípővel, az a lényeg!

Erre gondolsz?
ezért jó az opelautó
az astrára egy utángyártott kuplungbowden 4-5ezer
de a komplett elsőfék generál sincs több 20nál tárcsacserével együtt
Motor külső már nem is kell rá, menjél vele így


Komolyra fordítva faja! Ez a találmány a gyári tubliss forgalmát biztos megcsorbálja kicsit.
Kafa, látom élvezted, otthagytad az Öregeket!

Ugrabugrára visszatérve, aki mer és tud, az lehet itt végigugrálta volna a lelépőket tempóval
Elviszed jó, a szerelőnél meg elromlik, nem gyanús kicsit?
Ok, hogy voltak vele gondok, de akkor is

Na mind1, remélem jó lesz a verda! A féktárcsával szerencséd volt