majd mint egy 4t...
.. de nem gáz...
viszont mielött rendelnél váltot javaslom probáld ki a 450 sxf gyáriba mert igyis ojan erös mint a te mamutod áttételezve
) az úgy kopik hogy a páros szemek egyik tagja az 2..4 tizeddel eltéően kopik..
10% pálya..90% román
Gondolom még karbis lehet...
bár nem keveset nyom a latba..de véletlen sem minden
a gumi..
..de az meg benn van a pakliban
..
ilyen okosságok irására még nekem is gyúrnom kéne
..
mért négy 20as?
mert 20 kilóval nehezebb mint a fémtankos drz 400
0,5re a tréjfát..
szerkónál egy dolog ami nem szimpi.. hogy ezek mindég kiveszik sebességből mert ebhúzott kuplival nem indul el sebességben
bár én mikor próbaáltam.. nekem ez nem tűnt fel...pedig tuti feltűnt volna..pedig egyszer tuti lefujtottam a zorrósátpakolás közben.. tehát indult az...de ezek állandóan pakolgatják a váltót ha lefullad..
én el sem tudnám képzelni hogy kivegyem sebességből...
rátolok a gombra és már külröm is rá a kuplit és gó
igazándiból a 450 ulyblokkost nézném meg.. majdha lenn belőle kikaradt 1-2 éves akkor érdeelne is.. de új gépet nem akarok venni...
csak úgy ahogy szoktam egy 1-2 éves 100on üzemórás az működne alattam