Köszönöm a felhomályosítást
hisz sokla lejjeb b az elejede az első nagyobb összerugózáskor ez kiakad ..és utána ez már nem akad be.. csak ha megent valaki újra lenoyomja telót és úlyból beakasztják...
végre valaki megcsinálta a szivattyus olajzást, igy nincs pötyögés utáni állando gáz öblögetés, meg füstölés, mert gondolom fordulat fűggő az adagolás, bár azt kicsit hiba forrásnak érzem hogy elektromos...
Az kiderült mit cseszek el, s miért csúszik le folyton a hátulja, most már csak meg kéne tanulni jól csinálni, vagyis a beidegződött rossz mozdulatot kiverni a fejemből.
és az úton se nagyon akart tudni egyenesen menni
az össze s motorcrossz versenen a kanyar van a rajt után..kanyar nélkül egy minimum 90fokos de inkább nagyobb szok lenni és kettő is..
supercroxban persze csak egy 90fokos van..
lényge.. ah nem lenne a kanyar akkor a 30 ember kb egyszerre jutna az első ugróhoz.. 4 nyélen.. lenne akkora tömegbukás..
szóval kanyar van.. és ott merg bőven lenyomódik úgyaza teló...
de ha a vupszeksönre is menne vagy csak egy sima asztalra is.. a elugrón már akkorát mozdul be az aza élső teló ..bőséggel kiakad a rajtsegítő...
az elektromosságról meg annyit.. és a gyújtás az hogy van?
hát az is elektromos - diesel free ride-ok
nem túl nagy bonyolultság az is hogy egy olaj jelenlét érzékelővel meg letiltják a gyujtást ha nix már olajzása a gépnek..
mint pl a agregátoroknál is.. ha nix olajzás olaj jelenléte( azoknál sokszor csak szóró olajzás van( legalább is nálunk a cégnél a kis 6,5 KW agregátoknál )....de azt is érzi!egyből letiltja a gyújtást..