szóval csavarhúzó, pár villás kulcs ez-az az övtacsiba, és motorozás közben lehet finomítgatni a kormányt, karbit, futóművet miegymást.
de végül is az alján kigurult.. és bá neki az út túloldalán a sziklának..de nem halt meg
,mert Te
Kár hogy a kis triálos sráctól nem látni többet.A nagymenők nem indultak idén,eredményeket még nem találtam.
és hogy a gyerekeimet még belevette...de azt ahhoz neki mi a köze?
)
)
így felülhettem ma egy 14 es 300ccm KTM re, nem tudok vele motorozni, lefullad, ágaskodik, stb
annyira megszoktam az RMX-et a 8 év alatt (ezen totál más a kormány kialakítás, döntött befogó, teljesen más a nyomaték leadása, jóval több van benne, stb )
ha kibír egy szezont nagyobb ráköltések nélkül akkor az már jó motor
egy új gépet is le lehet nullázni 10 év alatt még elfogadható karbantartási rend mellett is
ezekre a 10+ évekre a túraendórókat készítik, bár az újabbak néha hibáznak....