.. az tuti
.A liszt akkor dőlt ki amikor a nő rájött a használt módszerre
,de nem is kell
egész iccakára
annyi a felújításhoz is elég, ha 5 perc alatt nincs eldöntve és kétségek vannak akkor hagyni kell a fenébe!
Azonban egyet kell értsek a Többiekkel, sokkal többet számít, hogy MILYEN a kiszemelt vas, minthogy GAS GAS vagy KTM. Ronis, Vik, Gabesz véleményére halgass én régről ismerem Őket, nem írkálnak hülyeséget! Saját véleményem, hogy mikor ott állsz a motor mellett, abban az 1-1,5 órában amíg "vizsgálgatod", sokkal többet fog mesélni az a motor, mint a Te analíziseid, katéterezéseid... Amúgy ez ugyan az a történet, hogy amikor ránézel az eladóra és váltasz vele pár mondatot, akkor már sokminden eldől... Pl. kedvencem aranyköpésem: nem kenyérre kell a pénz...na ennél parasztabb dumát még nem hallottam.
Egyébként hihetetlen 1 igénytelen strapabíró gépezet, egyszer hoztak hozzám ilyent javítani kettétört vezérműtengely és olaj szinte semmi nem volt benne és még járt a motorja brutális zörgéssel.
Epp arrol makogok amit a vegen irsz, h a husgyval nem.lenne meg ez az erzes, mert jo-jo de nem olyan. Es ez a nem olyan sima meger plusz egy, ket szazast hogy olyan legyen.
A sulyt meg ne bagatelizald mert miota megvan az sx vagy 50szer leirtad hogy milyen klassz biciklizni.