Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt a tempot amit rongyolnak az eszmeletlen...de nem is mennek idoben sokat,es lattam egy ket kisebb feljaros cikicakis reszt ami meg meg fogta a polotakat..aztan lehet ,hogy azok valami kulon kiadasu reszen mentek :)...Azert a hard enduro es az igazi extrem endurotol total messze all,allokepessegi szinten>Itt huzzak a gazt mindta a meszesek,van alattuk a megfelello futomu es penge motor.Ha motocrosszba jo vagy akkor itt is nagyon otthon erezheted magad.A Hard enduro azert kicsit mas szemleletet kivan.Ott kell legyenek motocross tapasztalataid a kanyarodashoz,a kigyorsitasokhoz,a bemenesekhez...de pluszba jon a tajekozodas az ismeretlenbe,meg latni es gyorsana helyezet valasztani,es kell tudjal rengeteg trial technikat,kell erezzed a motort a nehez heleyeken tudjad konyeden mozgatni es ne kifullasztani magad,es persze mikor mar hulla vagy is kell tudjal jol tajekozodni es nem sok baromsagot csinalni..es midezt tobb oran keresztul.
Szep az enduro is,igazan szep azt latni,hogy akasztjak a gazt es ,hogyan milyen technikakkal mennek....ezt irigyelem is toluk,hogy azt a budos gazat hogy tudjak baszni neki...de azert egy izmos technikas patakba lehet a motor sokszor tiltason piritana es a kovek is szikraznanak :)))..de az egy teny,hogy ezek a nagy fugurak olyan helyzeteket is meg oldanak nagy temponal amit mi lehet sosem :))
A pénteki supertest után sok versenyző visszajött a versenymotorjával nézni a többi indulót, szinte mindegyik miután leszállt a motorról már pattintotta is fel a féktárcsára a lakatot, pedig 5 méternél távolabb el se ment a motorjától. Úgy látszik vannak rossz tapasztalataik...Sok tolvaj meg csak azért megy a versenyre hogy vigyék ami mozdítható. A verseny szerintem király volt, olyan helyre motoroztunk be az erdőben hogy rajtunk kívül senki nem volt. Nagy feljáró tetején húzgáltuk is fel a versenyzőket, örültek is nagyon :)
Aztán minket is utólért a balszerencse, defekt, amit a paddockban a Metzeler szervíz készséggel megjavított egy laza 35 euróért :) de már az élmény is megérte
tolvajkergetők........
láttam olyan filmet amiben elvitték a szolisok a biciklit, benne volt a nyomkövető, meg is lett a ház, aztán a yard nem csinált semmit
pedig ott volt a jel hogy bent van a bicikli
az ilyen patkányokkal nem lehet jogilag dűlőre jutni, ők csak az erőszakot ismerik
sok-sok évvel ezelőtt felénk volt egy család akivel elég sok baj volt, ott összegyűlt pár tökösebb legény, körberakták a házat(út melletti tanyát) szalmabálákkal meglocsolták benzinnel és meggyújtották a bálákat
aztán ahogy menekültek az egerek ki lett oszva mind, utána megkapták a "tudást" hogy ez volt az utolsó eset, legközelebb a házuk ég
utána rend lett
a tolvajkergetok megy, illetve ok jarnak a birosagra mert onbiraskodas miatt mindenkep le akarjak oket ultetni. szegyen es gyalazat amugy de ez van.
Dew,
Alex Salvini a rider, első ránézésre simán megúszta, legalább is a mozgásából ítélve. Utána civilbe ott jött-ment a barátnőjével. Érdekes ez az enduro verseny, a cross teszt egy fos, már bánjuk, hogy megnéztük. Az "extrém" teszt érdekes, bár ahogy elnézem a Ti motorozásaitokat, szinte össze sem hasonlítható, főleg Jaxy,Szalajtós, Zari amilyen helyeken jár. Na az extrém. Az enduro kör 10 km-nek indult de 7 lett belőle, legalább is az egyik versenybíró szerint. Nem volt rossz. Összességében elmondható, hogy nagy a tempó, időre megy. Sokkal több a négyütemű, mint a 300-as. Magyarok is indultak az élvonalban, Holló Bence, Németh Kornél. Én jól éreztem magam, de mégegyre nem mennék el, akkor inkább egy motokrossz vagy endurocross verseny. Az látványosabb.
Meg lehet őket nézni, de igazából a lényeg úgy is csak akkor jön át, ha te ráülsz és mész vele 1-2 hétvégét, állítgatod magadra faragod :) Sok a szubjektív infó ezekben a tesztekben is.

A jobb tesztnapokon ami van 1-2 óra és hajthatod a motort árkon bokron át, ott se jön ki sok dolog.
A ráülsz és mész vele 2 kört esettől persze jobb, meg körözés is jobb a semmitől de nem az igazi.
nem a váz hegesztése a leggyengébb láncszem, ez szerintem jó hír a márka tulajoknak, egy befogó olcsóbb mulatság, mint egy komplett váz, aztán hogy ez tudatos tervezés-e a mérnököktől vagy csak a véletlen műve, azt nem tudom.

A rider jól van? Gondolom, ha ennyivel nekiment egy fának, ami így szétszaggatja a motort, nem úszta meg karcolás nélkül.
Lopásra igényt megszüntetni úgy se lehet olcsó alkatrészre is mindig lesz vevő, marad a védekezés ellene, leírtad te magad a megoldást, őrizetlenül nem hagyjuk..

Aki tenni szeretne az ügyben a banda lefülelésére ki kell rakni pár csalimotort ilyen rendezvényekre, GPS nyomkövetővel megáldva, de még jobb megbújva felügyelve és azonnal tetten érni, a bibi, hogy a joggal nem sokat lehet tenni ellenük, nem lesz életre szóló élménye, ami miatt leszokjon a lopásról, ha meg nem jogszerűen jársz el, még te fázol rá...
Már csak azért is jó, mert ha ez elterjed a tolvajok körében meg fogják gondolni az vajon most csali vagy nem...
Bicók esetében csinálták/csinálják (tolvajkergetők) szerintem jól működő módszer, nem tudom megy e még.

Ha így sikerül elkapni és tényleg egy erre szakosodott bandáról van szó, akkor lehet meglesznek a már elkötött vasak is.
Ha esetleg tudatlan buta a tolvaj, akkor egy GPS nyomkövető sokszor segíteni tudna, a milliós motorok árához képest nem tétel, s jobb ha van, mintha nincs és kéne.

Nem tudom, hogy önhibáján kívül történő eltulajdonítás volt-e a mostani eset, azaz mondjuk bezárt autóból vitték el, vagy ott volt hagyva és egyszerűen felültek rá.

A gyűjtés "bizalom" nélkül nem működik, nincs ilyen jellegű összetartás/bizalom az endurós társadalomban jelenleg,
ez egyszerű tapasztalati infót nem akarnak megosztani egymás között önzetlenül, akkor miért tételeznénk fel hogy anyagi hozzájárulást adnak egy ügyhöz.
A tagszám egy csoportban nem jelent semmit, sokkal fontosabb az, ami megvan a merci csoportban a 80 ember között.
Ha gyűjtést szervezel, akkor először Viktornak vegyetek két gyári Tubblist hátra.. Nem is kerül annyiba, meg mégis csak közeledben lévő személy. Áttételesen magaddal is jót teszel, meg mindenki mással, akit kínoz a defektszerelős beszámolókkal. Konkrétan attól félek hogy kiadatja könyvben, "Hogyan szereljünk évi 1500 defektet" címmel..
.. nem vennénk fű alól...

(Nem veszek alkatrész kétes forrásból)
Én bizalmatlan ember vagyok, nem szoktam a motort pőrén hagyni (még egy kesztyűt sem). Sajnos egy versenyen viszonylag könnyű elvinni bármit, mert sokan vannak, mindenki a rajtot nézni stb., ráadásul könnyű egy motort elindítani és eltűnni vele.

A dolog ellen úgy is lehetne tenni, ha nem vennék fű alól olcsó alkatrészt. Mert gondolom ez a motor sem egyben kerül eladásra.
Az mar a budos eletbe nem.kerul elo.mint ahogy a 6 aradi sem. Gyujtest hamarabb meg lehetne szervezni mint keresgelni hiaba. Zarni kell a motorokat versenyen egy pillanatra sem.szabad otthagyni sehol orizezlenul. Uj szokasokat kell beiktatni az eletebe aki versenyekre akar jarni. Eleg elkeserito. Amugy szerintem.ugyanazok lopkodnak mindenhol. Esetleg meg lehetne probalni penzt gyujteni 2-3 milio ft ot nyOmravezetoi dijra! Annyiert mar lehet enekel valaki. Ha meg eredmenytelen azon venni a karosultnak.uj motort. De a multkori gyujtes otletre kb 2 ember reagalt. Par ezren siman bedobnank filkerekbol. Pl a ktm adok veszekbek 12000 tagja van. Nemreg egy mercis csoportban ahol 80 an vagyunk 200 ezer ft jott ossze egy gyereknek 24 ora alatt . minden oszejott a csavonak ki lett segitve.... Tehat ha ott mukodott mukodhetne itt is. Egy tank.benzin ararol .beszelunk!
ez nem gyari hiba, egy fa volt rossz helyen. A kormanynal-vaznyaknal lévő csap törött el a villahiddal együtt. Ott van a tankon.
Most ertünk haza, van tempo rendesen, főleg az élvonalban! :)
Mennek e gyorsan az enduro gp n?
Openmaps
A letölthető openmsps térképeken is rajta van
Plusz egy csomó erdélyi forrás
Nem rossz! De pl amikor rakozelitettem. Vasarhelyen vannak legendas mukodo artezi kutak egy utcaban ki a varosbol. Azt nem.mutatta. gondolom sok nincs rajta. Amugy tenyleg jo!!!!
Motorosoknak segithet....
http://www.kozkutak.hu/#8/47.484/19.490
en a 250 xc ktmet neztem meg hatha mond valami erdekeset. nem mondott mar felhasznalas temakprben, de nem is mentek vele sokat. az a videobol os kiderult h az elso telo puha.
Neked kellene forgalmazni ezt a màrkàt...Hiteles lennél...Na meg az a vicces helyzet sem fordulna elő,,,,mikor az utcàról betévedt vàsàrló.....többet tud a motorról mint az eladó....
A kurva hogy huzza neki...
http://youtu.be/ZfLVj0oAG9I