Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tényleg. Írtad is.
Kicsomagolás után használtad, az volt a baj
Nem teljesen igaz. A 12 es vadi új gas om nem indult csak 3ból 1 szer. Ha a betàm nem indul majd bajba leszek...mert ezen meg nincs berugókar.
Ha meg mégse, mint a vidiben, akkor meg berúgod.. Ja nem, berúgsz..!!
Az olaszok mindig is híresek voltak a magas minőségű műszaki cikkeikről
Ez minden motornál igaz, csak annyi a titka, hogy kicsomagolás után nem szabad használni, örök élet lesz tuti ,
de mint tudjuk a BETA-nál ezt sem kell betartani, náluk nem létezik a kopás fogalma,
olyan anyagminőséggel dolgoznak az olaszok, hogy a NASA is tőlük rendel
Ahogy mondod.... Pl az öninditó egy èletre szól.
Ez egy életre szóló ajandék .
Próbáld ki új gyertyával. A légszűrő is benzines? Szivatóval indítottad vagy a nélkül? Milyen méretű fuvókák vannak benne?
Gyertya csere megoldotta.
Kompresszio jo karbi rendbe szikra oke valtoolaj megvan ejjelre kivettem belole a gyertyat reggelre elso rugasra indult pofogott egy parat aztan leallt tiszta benzin a gyertya szerinted membran gyanus lehet ?
Kettőn időn belül. Azokon te is ott voltál. Egyen időn túl. A Heca-n, a 6-ik chekpontál átmentem a C-vágányra.
Ès? Sikerült vègig menni?
Persze hogy nem, ha végig tudnék rajta menni avval a döggel akkor kurva nagy sztár lennék
A könnyebb (nekik) részeken voltunk, de így is majd befostam
De azért akkor is jó érzés volt
A nyomon jártál, de nem mentél rajta végig - gondolom.
Nekem megvolt a verseny nyom, jártam jarvis nyomában
Persze nem versenyen, de a 2 mázsás ténérével
Nem mondom hogy nem borultam le a nyomról mert leborultam de akkor is megvolt
Bakancslistás volt legalább egy romániai hard enduró versenyen végigmenni, és az én képességeimmel a krosszmotorral nem ment volna hangulatosan.
miért adtad el a kx250f-et?
Nekem is volt kawa, gpx750r, lenyomtam vele több mint 70ezer km-ért, kifejezetten sportosan :-). A kx250f em is golyóálló volt,kiváló futóművel.