{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5578797] 2019. 12. 14. 21:38
petyarider
Nekem eddig nem volt rossz tapasztalatom a Koyoval.
Kb 10-15 eve csak ezeket hasznalom. A legjobb ar-ertek szerintem.
De ettol fuggetlenul mindenbol ki lehet fogni selejtet, barmi lehet
[#5578792] 2019. 12. 14. 19:07
szalajtós
A nagyfordulat es a minoseg nem.feltetlen parosul. C 3 jelu csapagyak.keszulnek nagyobb fordulatra. A kulonbseg pusztan az illesztes nagysaga. Tehat attol hogy c3 / nagyfordulatu nem.feltetlen minosegi.
[#5578786] 2019. 12. 14. 16:49
Sedu
fag-ból van kifejezetten jó minőségű akár nagy fordulatra gyártott csapágy is.
[#5578783] 2019. 12. 14. 16:41
ini
nekem a fag kb 500km után szétesett a kerékben, utána felbasztam magam és vettem párszáz forintos cx csapágyat és az jó pár erdélyi túrát kibírt
segédmotorokat általában skf csapággyal újítottam fel, sok esetben csak porvédős volt a gazdaboltban, kritikán aluli a zsír bennük volt amelyikben egy félbevágott borsószemnyi volt, annyiból jó volt hogy könnyebb volt kimosni belőlük......
[#5578773] 2019. 12. 14. 14:57
Sedu
kedvet kaptam megyek is holnap motorozni.
[#5578771] 2019. 12. 14. 14:48
Sedu
Még a szivattyúkban is hamar tönkre megy. Szomszéd szervizben inkább fag-ot vagy bármi mást használnak. Koyo minőségben nem különb most mint a ksbc. kimosod a zsírt belőle olyan mint egy bontott öreg csapágy.
[#5578763] 2019. 12. 14. 8:33
DewEnduro
BETA ban nem tudom.
Kenés függő elsősorban, függ attól is hogy egy üzemóra alatt mit kap, csőgázon megy a motor egy óra alatt vagy extrém enduroban alapjáraton, mennyit fordult át a főtengely ezzel egyenes arányban van, függhet még a hűtéstől és terheléstől is, mekkora kompresszió van a gépben, stb

Egy 300ccm extrémben 300+ szerintem.
Dugócserénél érdemes ránézni mi újság és akkor kiderül kell vagy nem, ha már hangja van mindenképp érdemes cserélni, némelyik aftermarket hajtókar olyan illesztéssel jön ki újkorában, hogy nagyobbat lógnak mint, a kivett kopott... Valószínű gyári alkatrésznél nincs ilyen probléma.
[#5578756] 2019. 12. 13. 21:10
GD
[#5578752] 2019. 12. 13. 19:58
Ax3l
csak fedéllel szoktam mosni , van természetesen kifolyója

egy kérdés
hajtókar mennyi üzemórát szokott elmenni ?
[#5578738] 2019. 12. 13. 17:17
DewEnduro
A lényeg, hogy a légszűrőt ne magasnyomásúval akard kimosni és ne a helyén bent legyen

Normálisabb motorokon a légszűrőház alján van kifolyó, jobb esetben azon távozik is a víz ami esetleg befolyik a házba (ha nincs eldugulva), azaz ha netán az illesztéseken át mosáskor a légszűrő házba víz jut, ki kéne folynia. Persze nem árt, ha nem nyomatod bele egyfolytában sokáig magasnyomásúval a vizet, mert az átfolyó képessége azért korlátozott, már ha egyáltalán van a BETA-n ilyen kifolyó. Aki tutira akar menni, a légszűrő helyére mosáshoz használatos műanyag zárót rak.

Ahhoz hogy a főtengelycsapágy így berozsdáljon, rendesen meg kell rakni vízzel...

Egyébként mosás után érdemes megjáratni, biztos ami biztos.

Más téma, de ha több időre teszi le az ember, a karbiból is érdemes kiengedni a benyát, mert ezek a jó benzinek belekocsonyásodnak, főleg ez az új E10-es lószar,
[#5578732] 2019. 12. 13. 16:02
petyarider
Akkor mar bikinis csajjal mosasd, kizarolag erotikus mozgasok kozepette. Ugy nem lesz baja a Betanak
[#5578731] 2019. 12. 13. 15:48
Ax3l
akkor én is szivaccsal mossam az rr-t?
[#5578719] 2019. 12. 13. 10:59
petyarider
Akkor keruld. Oka a kerulesnek?
[#5578716] 2019. 12. 13. 10:11
Sedu
miért pont koyo ment bele? Ha lehet kerülöm.
[#5578697] 2019. 12. 13. 7:02
petyarider
Ez akkor lenne 100%ig biztos ha tipustol fuggetlenul keletkezne es nem koncentraltan a Betara. Az elofordulas valoszinusege ebben az esetben ugyanannak kellene lennie minden motornal, de a video es a kommentek alapjan a Betanal lenyeges nagyobb merteku a kieses, amit megspekel a gyarto beismerese es korrekcioja(hogy mi az pontosan nem tudjuk).Amit mutatsz a kepen az masnak tunik,mint a videoban szereplo hiba.
[#5578696] 2019. 12. 13. 0:20
demzsolt
Köszi..
[#5578695] 2019. 12. 13. 0:19
demzsolt
Igen..
[#5578693] 2019. 12. 12. 22:01
barnabi
Mosási hiba.Motorozás,benzinkútnál mosás,kávázás,hazaút 300M 2 hét szünet,és jött a meglepi.Teljes felújítás,azóta mosás otthon rongyal betöm,mosófedél használata.az okos más kárából tanul.
[#5578692] 2019. 12. 12. 21:16
szalajtós
Méh bornyú
[#5578691] 2019. 12. 12. 20:26
petyarider
Na mar megint kijavitott .. melyhornyhu.....na persze
[#5578689] 2019. 12. 12. 20:24
petyarider
Tul sok tapasztalat nincs Betaval ilyen hibaval kapcsolatban. Mondhatni konkretan egy, amit koyo melyhornyhu golyoscsapaggyakkal osszeraktam, orazva, megfelelo modon es jo lett hasonlo hiba utan. Aztan hogy tenyleg ez volt a valodi megoldas vagy sem azt nem tudom megmondani
[#5578687] 2019. 12. 12. 20:16
Banditx
Nagyon szép! A súlya pedig meggyőző...
[#5578683] 2019. 12. 12. 20:00
DewEnduro


Ez a súly a WP AIR telóval volt, igaz?
[#5578682] 2019. 12. 12. 19:59
DewEnduro
Lehet félreérthető voltam.

1. Nem gondoltam/írtam hogy rossz, csak azt írtam, hogy szerintem az egyik oldalt hengergörgős megoldás jobb (szubjektív nézőpontokból, párat le is írtam)
2. Azt ís gondoltam/írtam, ha jól van összerakva a csak golyós változat, nincs gond vele, gond akkor van, ha nem jól rakják össze és ezt könnyű/könnyebb összehozni, mint a hengergörgősnél, nekem ez a tippem a BETA esetében, hogy a gyártósoron egy összeszerelő munkás nem volt a helyzet magaslatán, azaz random/műszak függő melyik darabokkal lehet(ett) a baj.
[#5578663] 2019. 12. 12. 18:54
petyarider
Dew,
Ezermillio( na jo ez lehet tulzas) krosszmotor adtak el ketoldalt melyhornyhu golyoscsapaggyal. Mukodott, mukodik. Az hogy a Beta elcseszett valamit az nem jelenti hogy a konstrukcio rossz. Kepernyo mogul hypothesisekkel jol elvagyunk, de eredmenye nem lesz. En amit lattam azt nagy valoszinuseggel a fotengelyszimering okozta.
De amikor felujitottuk es odafigyeltek a mosasra, bemelegitesre utana nem volt vele gond a kovetkezo felujitasig. Ennek oka is lehet sokminden. Vagy valoban odafigyeltek a mosasra, kezelesre, vagy az osszeszereles volt mas,mint amint a Beta hasznal/hasznalt.