.), mert még egy SP-01 jöhetne szóba 210-ért, de az 96, bár ilyen kornál a 2 év már nem sokat számít... Te melyiket választanád?
)+van egy olyan gyertya aszem bosh, ööö valami aranyozott gyertya és nem elektródás vagyishát az csak a picike kis szál helyett egy kúp alakú elektróda van(azt mondják hogy örökélet + 1 nap és 5-10%-ot ki lehet a gépből hozni még belőlle)Erről halottatok már és ha igen akkor kinek mi a véleménye? Én megvettem a gyári CHAMPION C55 -ös gyertyát de az szétment mert hogy azt előmelegített motorokba szokták betenni és hidegen elpattanta a szigetelés rajta.Vélemény?
a felirat az enyémen is ugyan az(volt)
) 1-60, 2-110, 3-140, tovább nem néztem mert még nem mentem vele sokat és nem mertem figyelgetni az órát anyit tudok hogy az órát (180-as) 2 személyel kiakasztotta, és csak anyi hogy 122kg + 36-os Dell"Orto karbi van meg egy sportcső(Giannelli) Én 100%-osan meg vagyok elégedve a géppel csak itt a servis ideje(sajna) és a tipusától függetlenül 125ccm és ez fix! Én most már nagyon el vagyok keveredve! Semmit sem értek!!!
Na szakértő azért nem vagyok de volt közömm ezekhez a gépekhez azért
Ha tényleg jó³ állapotban van az a GFR akkor 200-ért nagyon jó vétel!!!! Vaószinűleg a tulajdonosa nincs tisztában avval h milyen motort birtokol!!
A fogyasztás az erősen jobbkézfüggő 6-10 literig mehet de ha nem vagy állat akkor 7-tel el lehet járogatni. A GFR az a leggyorsabb utcai 125-s Gilera a mai napig, tényleg igaz h megy 180-at nagyon erős, nagyon pörgős ha tényleg jó állapotban van akkor vedd meg veri az összes többi 125-s gyorsaságit!!!
Amit mondtál h 96-s Sp01??
Ha tényleg 200 ezer az a GFR és jó állapotban van vedd meg és vigyél egy kört vele!!!
Komolyan kurva jó motor és tényleg disznók a menettulajdonságok!!
Ha elmész megnézni és esetleg meg is akarod venni fontos h nézd meg a vázat-lengővillát nincs-e rajta komolyabb sérülés karcolás nehogy véletlenül vegyél egy Olaszból hozott edzőmotort mert azoknak ki van a lelkük!!!
Továbbá nézd meg nem árt ha gyári a fényezés illetve fontos hallgasd meg a hanngját a blokknak!!! Jár a motor alapjáraton ereszkedj térdre mellette és pörgesd fel 10 ezerig legalább majd engedd el a gázt. A blokk nem ciripelhet nem lehet erős blokkhang!!! Ha nagyon ciripel akkor lehet h már megszorult egyszer!!!!
Ha nagyon rezonál a motor powerban az nem gond amúgy pedig elvileg alul szép mély, felül pedig pörgős erős hanngnak kell lennie. (amugy a Gileraknak annyira tipikus hanngjuk van
Fontos még h kérdezgesd a tulajt mielőtt elindul rendesen be szokta-e melegiteni, milyen olajat használ (csak a legjobb full szintetikusat szabad!) használ-e motorféket, jár-e vele versenypályára?. Érdemes megkérdezni h csináltak-e rajta komolyabb javítást (dugócsere).
Ja miután beindítottátok és bemelegszik akkor egy-két nyél power után üresben utána allig füstölhet a motor! Ha sok a füst és olajpumpás a gép (nincs kikötve) akkor valószinűleg szar az olajpumpa és sokat kap olajból!
Ja a motornak szivatóval kb 2 másodperc alatt be kell röffennie külömben nem valami jó a gép. Az nén Sp-m télen minusz 10-ben szivatóval pöccre indult!!!!!
Ha mindent figyelembeveszel akkor szart nem vehetsz !!!
Csak fogadd meg a tanácsokat én 3 évig Sp-ztem és tudom miket kell nézni rajta!!!