{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5478544] 2018. 08. 16. 22:10
Csiribá
Sziasztok! Tud valaki Tolna megyében olyan szerelőt aki Gilera Nexus 250 szerel. Mert a befecskendező rendszer visszajelző lámpa menet közben kigyullad.
Előre is köszönöm a segítséget.
[#5477996] 2018. 08. 14. 10:29
kakasz
Sziasztok!
Tudna valaki Gilera RX 125 kapcsolási rajzot,vagy vezetékelési rajzot linkelni,vagy felrakni ide?Most vettem egyet és az elektromos része kicsit össze van keverve.:(
[#5474897] 2018. 07. 30. 20:07
longera73
Sziasztok Gp 800 vásárlás elött álok vélemények mire figyeljek oda esetleges tipus hibák ? köszi üdv :)
[#5472225] 2018. 07. 22. 15:15
roland80
Keresek 1990es Gilera RC125höz olajpumpát! Más 125ös 2T Gilera típusból is jó lehet(RX, Apache, SP stb..), légyszi aki tud segítsen! roland80@totalcar.hu, 203679320
[#5471252] 2018. 07. 18. 6:53
kisskarex
Szia.Lehet csak én várok sokat a mocitól végül is nem egy atomreaktor.Indul megy néha darál de megy legalább
[#5471199] 2018. 07. 17. 21:57
Yamaha fan
Elsőre alakítsd át a szivatót manuálisra szerintem. Nézd meg a tűt, milyen van benne én az A22 ajánlanám, fentről 1 ricni, nekem hasonló konfiggal a 76 os főfúvóka elég volt. Alapjárati 32, hidegindító 50. Alapjárati fordulat 1800. Levegő csavar 1.5 és 2.5 között ha ennél sokkal többre kell kitekerni akkor valami nem jó. Milyen gyertyával használod?
[#5470940] 2018. 07. 17. 5:35
kisskarex
Sziasztok szakik.Még egy kérdésem lenne.Egyelőre úgy néz ki hogy 80-as fufujkával működik a cucc de alacsony fordulaton még mindig darál aztán ahogy húzod neki dzépen kisimul.Gondolom még most is sokat kap.Mi a véleményetek javíthatók e a dolgon ha a tűt egy osztással lejjebb teszem?
[#5469451] 2018. 07. 11. 13:08
kisskarex
Hali.A motort mikor vettem 74-es fúvóka volt benne gyári dob és légszűrő tehát már vok részlete a gépet.Most vettem bele 85-ős fúvókát de nem lett jobb darált.Most mentem visszafelé és tettem bele 65-őst gyári szűrővel,nem darál viszont nem megy de sztem csak dugulás volt mert utána a 74-sel sem ment.Most Bea raktam újra a 85-öt kicsit darál és ha hirtelen nyelezed behörög de ha hagysz időt neki és finoman húzod felveszi a tempót.A szivatóm automata de lehet hogy kuka mert indítás után nem esik vissza jelentősen a fordulat.Vagy folyton dúsítva vagy ki se nyit majd negnézem lehet ott a bibi bár minimálisan füstöl kéken de mivel kétütemű ez elnézhető.
[#5469388] 2018. 07. 11. 8:06
Zulesi74
Szia,most olvasom, hogy nem lett jobb a gép sajnos. Azt gondoltam be fog jönni a dolog, de akkor sajnos tévedtem. Nem nagyon értem, hogy egy dobcsere ennyire befolyásolná a keverékképzést, mert inkább a motor karakterisztikáját tudja módosítani,például milyen legyen a nyomaték-teljesítmény görbe, merre tolódjon a maximális fordulatszám,satöbbi. Ha 70-es a henger, akkor a 17,5-ös Dellortókhoz általában 80-90 közötti főfúvóka szokott jó lenni (légszűrőtől is függ például, gyári vagy nagyobb áteresztő képességű vagy direktszűrő van rajta). Viszont az 50-es terén tévedtem, mert most megnéztem gyári leírásokban: azokban a Runnerekben, amit már a 17.5 Dellortóval szereltek 54-56 nak írják a gyári főfúvóka méretet. Úgyhogy rossz irányba vittelek el... Azért gondoltam a növelésre, mert fateromnak is csináltam egy Gilerát-igaz az egy Typhoon 50-es- de az is 78-as fúvókával érzi magát a legjobban. Egy próbát még megérne akkor a gyári méret beszerelése, tehát 54-56 közötti,mert így a leírásod alapján "darál", azaz nagyon sokat kap a géped. Azért érdemes lenne ellenőrizni a szívató helyes működését és tökéletes zárását, ugyanis meg tudja az is viccelni az embert, ha kissé nyitva marad és ezáltal jó kis felesleges többlet benzinnel eteti a karburátort, ami szintén túldúsítást okoz. Vagy ha bowdenes a szívató akkor egy rossz beállítás is ahhoz vezethet, hogy feszül a bowden és egy kicsit mindig nyitva marad, szintén túldúsít. Az én tapasztalataim alapján még egy rosszul megválasztott kipufogó is inkább csak gyengülést, nyomatékvesztést okoz, de ilyen módon nem hat a keverékképzésre, hogy "hörögjön" vagy éppen "daráljon" ettől a gép. Nekem egy darabig a 70-es Polini hengert a gyári szerelésű Sito dobbal használtam, nagyon jó nyomatékos volt vele amúgy, utána a Giannelli Reverse felszerelése a maximális fordulatszámot és a teljesítményt is feljebb vitte, viszont "alul" -talán -nem maradt olyan nyomatékos. Hirtelen ennyi jutott eszembe amit tudok javasolni.
[#5468368] 2018. 07. 07. 8:42
Sz.András
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni Gilera gp 800 vezérlés beállításához. Ha valakinek lenne leírás ,video vagy bármi kérem jelezze. Köszönöm
[#5466763] 2018. 06. 30. 11:04
kisskarex
Sziasztok.
Hát nem lett jobb ez a kis rakéta.Összeraktam rendesen,gyári légszűrővel 85-ös fufujkával de most még rosszabb.Olyan hangja van (mihez hasonlitsam)mint egy négyhengeres motor pl Lada elkezd háromhengerezni trö trö trö trööööööööööööööö trö trö és abszolut nem megy inkáb olyan mintha valaki időnként visszahúzna a motort mintha fékezne.
Kinlódok vele egy darabig de ha végképp nem lesz jó szerzek rá egy gyári dobot azzal legalább ment most meg használhatatlan.Ha valakinek van hozzá való dobja karburátoroshoz és esetleg eladná az ne rejtse véka alá
[#5464403] 2018. 06. 21. 21:46
Zulesi74
Nincs mit, ha a légszűrő is rajta lesz, akkor beáll a normális állapot. Még az is módosítást igényelhet a fúvóka terén, ha kisebb ellenállású légszűrő szivacsot szerelsz be, érzékeny jószágok ezek...
[#5464338] 2018. 06. 21. 20:08
kisskarex
Sziasztok szakik.
Köszönöm mindenkinek a segitséget.Kicseréltem a fufujkát és nagyságrendekkel jobb lett a moci bár még a légszűrő nincs rajta de úgy érzem már csak némi finomhangolás kell neki.
Ellenben most elkezdett csöpögni holott a tűszelephez hozzá sem nyúltam.Lehet hogy felkapott valami szenyót aztán az a baja de ha puccantás után sem lesz jó veszek max egy tűszelepet.
Mégegyszer köszi hogy segitettetek!!
Üdv.
[#5463967] 2018. 06. 19. 21:51
kisskarex
Szia.Lehet hogy hetvenes a fene sem tudja.Gyári cuccokkal meglépte a 80-at 50-es létére de lehet hogy ezek alapból is igy mennek ja meg ha nem csal az órám.
A hangját inkább egy öreg zsigulihoz hasonlitanám az mély hang mint aki meg akar fulladni,de ha éppen inditás után nem vársz egy kicsit megrántod a gázt fel sem pörög hanem leáll.
Ha nem bántod elketyeg percekig,elindulsz és húznád neki inkább csak torpan meg hörög aztán 50méter és hátbavág.Csütörtökön megyek a 85-ös fufujkáért aztán ha kicsit kevesebb melóm lesz összerakom.De eddig kivétel nélkül mindenki azt ajánlotta hogy tegyek bele nagyobbat.Bizom bennük ha már ennyien mondják és kicserélem nem nagy kunszt aztán meglátom vagy még ajánlották állitsak a súberen,azt is majd megpróbálom ennél csak jobb lehet.Köszönöm mindenkinek!
Illa berek nád a kerek,a motorosok jó emberek:-)
[#5463783] 2018. 06. 19. 0:39
Zulesi74
Hali! Én ugy gondolkodtam, hogy ha a gyári dob+a benne levő fúvóka kombináció jó volt, akkor dobcsere után feljebb kell menned a mérettel a tapasztalatok szerint. A hangját lenne igazán jó hallani, ha keveset kap akkor olyan "ásító torokhangja" van, ha sokat akkor meg "darál", négyütemű motorra hasonlít a hangja. Egy szakszerűen végzett gyertyakép vizsgálat is sok mindent elárul. Még az is lehet, hogy 70-es a hengered, csak nem tudsz róla, volt már ilyen
[#5463414] 2018. 06. 17. 13:18
kisskarex
Szia.
Nem lesz az sok?ezeknek a gyári fúvókája 53-as gyári dobbal.Láttam a youtubon egy palit aki ugyan ezt a dobot tette a runnerre és az 53-as fúvókát cserélte 62-es re.Végül is mindegy megveszem nem nagy összeg és megpróbálom.Neked biztosan nagyobb tapasztalatod van mint nekem.A moci egyébként nem füstöl se kéken sem feketén csak torpan,hidegen pl el sem tudsz vele indulni mert fullad de utána kb 2-5 mp és elindul de ha hirtelen nyelezed elkezd hörögni és lassan visszaveszed a gőzt akkor rendesen megy.
[#5463386] 2018. 06. 17. 11:14
Zulesi74
A főfúvókád nagyon kicsi, minimum 84-85-86 körüli kell bele gyári légszűrő esetén a Dellorto-ba, főleg, hogy sport dobot tettél rá. Rendelj bele és szerintem ezzel jó is lesz a géped. Mérd meg a fúvóka menetátmérőjét rendelés előtt, mert 2 félével is szereltek Dellortókat!
[#5463380] 2018. 06. 17. 10:41
kisskarex
[#5463378] 2018. 06. 17. 10:39
kisskarex
Sziasztok.
A hengerszettről nem tudok mondani semmit szerintem 50-es.A kipufogó Giannelli Extra V2,a karbi pedig Dellorto PHVA 17.5-ös.Az előbb boritottam szét és a főfúvóka 74-es benne.
A variót még nem néztem de nem hinném hogy baj lenne vele,max majd belerakom a kapott gergőket.Inkább az aggaszt hogy torpan dadog nehezen indul meg köhög prüszköl aztán 2-3 másodperc és megindul mint egy igásló.Küldök róla képet.Lehet nagy a fufujka a karbiban?Ja a légszűrő is gyári Pollini semmi extra.
[#5463358] 2018. 06. 17. 8:28
szasza0211
Sziasztok!
Ha esetleg valakit érdekel van eladó Gilera Piaggio 50 es vizes henger szettem egy új és egy alig használt olcsón eladó mivel a mocit (dna 50) eladtam!
[#5463318] 2018. 06. 16. 20:03
Zulesi74
Amúgy milyen henger, milyen dob és karbi van rajta?
[#5463314] 2018. 06. 16. 19:41
Zulesi74
Szerintem növelned kell a főfúvókát, bár legelső lépésben a tű feljebb emelésével is kísérletezhetsz. Az új dobhoz gyakran hozzá kell igazítani a varió beállításait is a kapott görgőkkel.
[#5463205] 2018. 06. 15. 20:31
kisskarex
Sziasztok szakik!Nem vagyok teljesen műszaki analfusz de egy kis segitség kellene.Gilera Runner motoromon nem tetszett a gyári dob kicseréltem egy tetszetősebb darabra és azóta a motor fullad torpan és igen nehezen indul meg.Emlitették a boltban hogy után kell hangolni a karbit cseppet de mégis merre induljak?Cseréljel fúvókát kisebbre vagy állitsak a tűn esetleg rakjam bele a hozzá kapott görgőket?
Kis segitséget kérnék!Biztos van itt olyan aki jobban vágja a témát ezügyben.Nem tuningolni akarom csak egyszerűen motorozni vele.
Előre is köszönöm ha valaki:::::::::::!
[#5455848] 2018. 05. 18. 21:26
stirlitz72
Üdv! Szeretném megkérdezni, hogy mi a különbség a Gilera DNA 50 és az Experience változat között ill. hogyan lehet megkülönböztetni őket ( a gyári varió görgő miatt)?
[#5449530] 2018. 04. 28. 11:27
vwrepa
Oem parts Gp800 sok rajz van, ManualTallarConEsquemasElectricosGilera-GP800-EN, www.carlsalter.com/pdbs/Gilera GP800% 20Workshop%20Manual.pdf ezeken nézeges.