Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Navon N670 Plus amim van igo-val múkodik ennyi. Kellene majd valami tartó a kormányra, asszem Cefi is ilyet használ vagy hasonlót ebben a márkában.
Ini! Találtam neked való GPS-t!

https://www.ebay.com/itm/Mini-...
Nem kötekedésként, de ez sem feltétlen így van. Lehet sok autós navigáció csak az amcsi műholdakat használja (ugye ez lenne a GPS, bár ma már elég általános fogalomként használjuk a GPS-t), de pl. az én talán 7-8 éve kiadott eTrex-em is már a GLONASS rendszert is használja, sőt a WAAS/EGNOS korrekciós jeleket is képes fogadni. Ezzel simán méteres pontosság érhető el, ha meg ideálisak a körülmények (pl. nem városban, magas épületek stb. közt), akkor lazán méter alatti is lehet a pontossága, ahogy ini írta.

Szóval szerintem ma már simán lehet találni GPS+GLONASS képes készülékeket. Vagy szintén 2010 körül jött ki a Garmin Glo, ami egy GPS+GLONASS vevő (és biztos vannak még hasonlók), és ha Bluetooth-szal összekötöd, bármilyen telefon, tablet, autóba épített képernyő stb. GPS+GLONASS képes navigációvá "varázsolható". Annak most megnéztem a specifikációját, 3 m pontosságot írnak.
nem felfújás, csak érdeklődés
az a lényege hogy ha pl valamelyik garmin tudná azt amit akarok megvenném(volt itt példa hogy az egyik régi tudja)
ha nem tudja akkor nem veszek mert ott a telefon
Akkor jelentkezik a probléma amit írsz, ha kikapcsolod a GPS-t, és még haladsz valamennyit a célodig (parkolóig). Ha újra bekapcsolod, akkor a helyet pillanatok alatt meghatározza, de az irányodat csak miután elindultál. Ez van, törődj bele! Mondtad, hogy ez eddigi "GPS-életedben" egyetlen egyszer okozott problémát / tűnt fel. Felfújod egy kicsit a dolgot szerintem....
amúgy nem vagyok gps szűz, a tuhura többszáz km utat töltöttem fel, plusz 4 falu teljes utcáit kb 10 éve amikor még elég kezdetleges állapotban volt az a térkép(azóta már jól el is lett baszva az egész)
csak ebben az autós naviban nincs tapasztalat, többször használtam több féle kütyüt de sose tűnt fel ez a kezdéskor való hezitálás hiszen eddig mindig tudtam merre induljak
attól még az a "garantált"

re: régi dácia minőség... :)

Van ahol jobb és van ahol nem.
A túrás etrex ilyen 50 centi vagy alatta pontossággal dolgozott zavaró okok nélkül már 2008ban is
le kell venni a sallangokat. Ne legyen épület (motoron úgysincs idő nézni, részletes domborzat sem kell).

system.ini-ben állítani kell azt, hogy az egyirányú utcák haladási irányát mutassa. Nagyobb legyen az utcanév a térképen és a gps baud-ot is állítani kell Ráadásul a két fájlban legyen összhangban. Sőt azt is állítsd, hogy leállításkor mentse a műholdakat, igy gyorsabban indul.
nem árt tudni egy két dolgot.

A mostani rendszerek az amerikai katonai műholdak egy részét használják civil módban. Igy ezek 5-15 méteres pontossággal terveznek (az eu most installálja a saját méter pontorsságú rendszerét.
itt ebben a topikban irtam június 05-től, hogy hogyan lehet számítógépen túrát tervezni és áttolteni igo-ra.
Nekem nem az egonak kell a gps
Egy lom 200ezres astrával járok, ezen a szinten nincs értelme ego-ról beszélni
Nekem(vagyis a,gyereknek) egy stresstmentes,gps,kell, igazándiból csak most tűnt fel ez a hiányossága hogy első x méterben nem tudja merre halad
Eddig tudtam honnan mentem hová és onnan merre kell indulni, most volt az első nap hogy az érkezés irányától eltérően kellett haladni más cél felé
Ezért csak most vettem észre hogy mit csinál rosszul
Nekem a huawei mágnes hatására változtatja az északot
Bár nem pontos a kütyü ha forgatom a telefont +-20 fok eltérés van benne
Akkor ha nincs térerő, nincs iránytű?
Na majd jól kipróbálom.
Ha simán ki tudná, akkor az Ini által jelzett probléma nem is létezne. Akkor viszont nem a GPS-készülékek a sz*rok, hanem maguk a navigációs szoftverek. (pl. az iGO is).
Gondolom gps adatokból csak ki tudja számolni.
Bocs az off-ért, de nem tudja valaki a telefonban lévő iránytű honnan tudja merre van észak?
Ha mágneses mező alapján működne, kéne zavarnia ha egy mágnest teszek a közelébe.
De nem reagál rá.
Ini, én használtam Garmint, a típusát meg nem mondom, a legdrágább motoros verzió. Ami engem már az első pillanatban felidegesített, ugyanolyan tetü lassú mint az igo, komolyan egy 20ezres androidos telefon gyorsabban betölti a térképet, illetve én a térkepen szoktam kijelölni egy pontot ahova menni akarok és nem címet írok be, na hát nyomkodom a nyilat de lassú. A navigálása nekem totál nem tetszett, azt mondja a pályán hogy forduljak jobbra, na mondom mi van, ott a lehajtó hát lemegyek, utána meg mondja hogy 5km múlva forduljak jobbra. Basszad meg... oké rá kellett volna nézzek a térképre.
Lassú az is és az nem felhasználói hiba.
Volt amikor a főútat kerülgettükk jobbrol-balról, vagy 3x kereszteztük és egy kis egynyomos úton vitt a célhoz ahova amúgy sokkal sokkal gyorsabban odaérhettünk volna 2sávos széles főúton.
Szerintem nem éri meg a drága gps, messze nem jobb annyival mont amennyivel drágább. Biztos jót tesz az egónak de nem éri meg.
Jah és az xride is meg a telefon is.
Ami több idő telefonnál az a műholdak keresgélése.
Kb az ahonnan indulok,míg kitalálok a főútra összeszedi magát.Na ez nincs több 20 méternél.
Mondom nem tudom. :) Csak arra hagyatkoztam, amit ini írt.
nüviből van sokféle a jófogáson, csak azt kellene kideríteni melyikbe van iránytű......
Az a 100 jobbára 20 méter.
Ez így nem igaz. Nekem pl. autóban Garmin nüvi 2360LT van. Ami annak idején alacsony árkategóriásnak számított, de nem csak ezért vettem meg, hanem mert kifejezetten tetszett, hogy ez amolyan hibrid akarna lenni, az autózás a fő profil, de gyalogos túrázásra is alkalmas (persze mérsékelten, inkább szerintem a városi séta a fő profil), épp ezért fel van készítve geocaching-re, van benne 3 tengelyes iránytű (ami egyébként valóban ritkaság autós GPS-ben), és a képernyő is kétállású, automatán vált a vízszintes és függőleges közt, szóval lehet úgy tartani kézben, mint egy telefont. Meg egyébként még nagyon sokmindent tud, "feature rich", főleg az árához képest. 7-8 éve van meg, bazi sokat van használva, hibátlanul működik. És az iránytűnek hála nekem teljesen ismeretlen probléma ez, hogy a parkolóban 100 m-en át nem találja, merre van az előre. Egyből beforgatja a térképet helyesen (vagy a nyilat, beállítástól függően). De pl. alagútban is tök jól működik, amikor egy hosszú alagútban megyek, ahol a GPS jelet már elveszti, akkor is tudja, merre fordulok, elég jól leköveti, merre fordultam az útelágazásban a föld alatt. A YouTube-on is pl. találtam valami orosz videót ahol egymás mellé rakja fel az ember a 2360-at meg egy TomTom-ot (még a parkolóban álló autóban persze), és látható, hogy a Garmin-ban a térkép máshogy van beforgatva,

Lényeg a lényeg, nem lehetetlen olyan autós GPS-t találni, amiben van iránytű, bár tényleg nehéz. Nem ismerem a mostani kínálatot (2 Garmin mellett nincs rá szükségem :)), de félek a 2360-at már nem forgalmazzák... De csak van valami hasonló, keresgetni kell kitartóan.

http://www.pocketgpsworld.com/...
nekem a telefonon van a tom-tom, igaz hogy valami 75 napos változat, de mivel nem megyek minden nap ráérek előtte feltenni meg téképet leszedni
igo nekem se jött be pedig ingyen adták múlt évben azt a szülinapos kivitelt
a sygic meg furán tervez