Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hidd el a Mansell után úgyis beszúrtam volna... és akkor megismétlődött volna az óktóberi befutó!
Ilyen képem meg nekem is lesz....majd meglátjátok!
Mégegyszer, ügyesek voltatok!
Gratulálok!
Ilyen képem nekem is van
asszem átírom a nick-emet, mert már régóta nem stimmel. mától gyu
ja, és itt egy kép az open-es dobogóról
Szia! Hidd el, hogy nekem is jobban esett volna, ha úgy győzök, hogy szorosan ott vagy mögöttem :-)
Kicsit hiányzott a küzdelem...
Szia Gyu!

Mára talán kihevertem a sokkot amit a mocim okozott.... Biztos nagy adok kapok lett volna... De, hogy ki állhatott volna a dobogó tetejére..?
Na mindegy! Gratula a trófeához , igérem a pancsi ringen, meg rijekában visszavágok...
Addig is készülj keményen, én meg veszek egy új kupplungot!
köszi Brian!
sajnos Kentaur nem fotózta a versenyt. csak szombaton dolgozott.
üdv
sziasztok!
fotózott valaki a klubos versenyeken?
Tubus, ne a f@szt csináld, hanem a következőket:
Nyomd meg a váltóvillantónál a gombot és tartsd benyomva. Add rá a gyújtást. A fordulatszámmérő végigforog a teljes skálán, majd beugrik oda, ahová legutoljára be volt állítva váltóvillantó. Ekkor elengedheted a gombot. Ha innentől 1x röviden megnyomod, akkor 500-as forulatlépcsőnként ugrik eggyel feljebb. Így beállíthatod 7000-től leszabályozásig bárhová. (Ha felnyomtad 15- ezerre és már nincs tovább, akkor visszaáll 7000-re és újra el kell nyomkodnod addig, ahoáv állítani akarod)
Ha beállítottad a kívánt fordulatra, újra nyomd meg a villantó gombját és tartsd nyomva addig, amíg a mutató le nem ufrik 0 fordulatra.
Ha a beállított fordulatszám már eleve jó, akkor pedig értelem szerűen a nyomkodós és állítós részt kihagyod, csak megnyomod újra hosszan, hogy 0-ra ugorjon a ford. mérő.
Ennyi. Ezt minden alkalommal mielőtt indítsz meg kell csinálnod, ha használni akarod. Kicsit macerás. És szerintem szart se ér az a villantó mert túl mélyen van. Én pályán se használom. A műszerfal tetején jobb helyen lenne sokkal.
Ezt mniden indításnál lehet bekapcsolni...külön nem lehet én úgy tudom
Okés köszi megvan ! De nem mindig aktív ! Hagy a f*szba lehet ki be kapcsolni? Vagyis hát megvan csak nem mindig jó vagy nem is tudom már...
A fehér felvillanó alatt nyomod a gombot(folyamatosan) ,mielött a gyújtást rákapcsolod...utána belőheted ...ennyi
Baszki tavaly még tudtam.
Hali fiúk ! NAgy bajom van ! Az istennek sem tudom beállítani a fehér villanó fényt hogy mikor jelezze a váltást ! A könyv alapján csináltam de nem jó ! Walaki magyarázza már el nekem hogy kell ! ja amúgy gsxr 750 k5 a gép Ha el tudja valaki egyszerüen magyarázni azt nagyon megköszönném ! Lécci írjatok már egy emailt a tubus@freemail.hu - ra , hogy mi a f*szt csináljak vele ! Köszi Tubus
Ja ja.Ezredes.
De neked akkor 1000-esed van, nem?
94-es és a kuplung miatt kell állítólag az ásványi. köszi mindenkinek
Sziasztok!

Tud esetleg valaki 2001-es GSXR600-hoz hátsó ülést?
Vagy annyira kopott a motor? Mikori ez 92-93?
Nekem amikor alap volt akkor 6-7L. Most 7-9L. +5% több benyát kap, 1,2,3 fokozatba pedig nincs benne a tiltás.100LE helyett ott is 165LE.
Miért is kell neked ásványi? Még bejáratós? : )
Szia,

Köszi, azóta voltam 1000-es szervízen ott is azt mondták, hogy előre számol. Tehát a füzetke van elírva. Annyira nem érdekel, ha elkezd villogni, megyek és tankolok :)

Egyébként körülményektől függően 5.3-7 l között eszik. Nektek mennyit szokott?
Hali srácok.Tudnátok-e segíteni. Egy barátomnak kellene 1990-es GSXR-1100-hoz karburátor sor. 38mm-es torokátmérővel. Aztán jobbos-balos visszapillantó tűkör. Előre is köszi.
SF? Az egy kalap meleg fing.Gixxerhez minimum SG teljesítményszint.De inkább SH,SJ. Motul,Fuchs.
Szerintem a hatótávod kb. 200-230km lehet, ha a motorod még gyári és nincs belepiszkálva.Tartalékkal általában 30km tuti tudsz menni de lájtba 40km-t is.