egyszerm ikor egy elhagyott bmw-t akartunk megszabadítani éppen mindjárt a gyári alifelniktől is pont megállt egy buzi mellettünk, azt felvették az adatainkat miután megállapították hogy kompatibilis a kocsink a ronccsal.
és ilyen utasszállítási szabályozási históriára sem emléxem
Mondjuk 14 évesen a lóhajtó volt az első szabadságfelé vezető út
Én szerintem a világon még annak örültem eddig a legjobban, sohasem felejtem...
nem emlékszem már, de a motort azt tolatták velem valami hasonló kihágásért.
Nálunk népszerű volt a mindkét kerékből szelep kivesz, eldob
esélyük sem volt...
asszem 92-től emelték a korhatárt 17 évre, tehát ugyanannyira mint a b kategória. 92 előtt nem kellett korkedvezményt kérni, símán 16 évessen lehetett vizsgázni nagymotorra(ami takart mindent) én határozottan erre emléxem...
, 89-ben korengedéllyel vizsgáztam én is 16 évesen, ami még azt hiszem fél évig csak gyakorló "A" jogsi volt. Azért emlékszem rá mert a helyi Sherif hazatolatta velem a motort mert elkapott utassal.
, kb. 500 métert toltam, az első kanyarig aztán ültünk is vissza a motorra
Az úgy volt, hogy 16 évessen levizsgáztál a haver nagymotor simsonjával délbe
oszt délután már akár ketten motoroztatok a 900 gpz-n, teljessen szabályosan...
Téma lezárva.
Valaki tudna pár mondatot írni a motoros rendőr képzésről? Mi kell hozzá, mennyi ideig kell "tanulni"? ( alap dolgok stb )
Milyen feladatai vannak pontosan? Milyen gépek vannak azokona böhöm gépeken kívül? ( Multkor láttam budaörsi Tesconál 2 ilyen enduros rendőrmotort)