akkor majd ha szétvágod meg kiégeted ird meg hogy mi lett az eredménye mer én is ki akarom égetni csak nem akarom szét barmolni mer ez nem ojan mint a simson
simsont már égettük egyszer de azon sokmindent nem lehet elrontani csak arra kell figyelni hogy hehogy megsárgujjon meg meg kéküjjön a krómozás
Még nem égettem ki!
Ami ezen az oldalon bevan rakva nsr kipufogóról kép és azon ahol bevan jelölve a fojtás azt még megnézem, szétvágatom...stb.
Ha nincs ott semmi akkor égetés...
de ha kiégetik a kipufogót akkor csak a rezót égetik vagy a dobot is ?
mer ha a dobot égetik akkor kiég belőle a hangtompító ami alikhanem üveggyapot vagy valami ojasmi anyag
36 lóerő tényleg hülyeség. 160-as vég necces, esetleg ha valaki 60 kiló vasággyal a hátára kötözve, bár én is mentem 150-el (pont ma húzattam meg ) pedig majd 100 kg vagyok.
Ezt nem értem: NSRtips megvan nektek? Az alapjan meg tudjatok csinalni 100% full powerrel..
Néztem a galériádat amibe egy nsr-es cikk van.
Ott azt írja h 130-140 erőltetés nélkül. De a vége 160km/h
Meg hogy a régi tipus 28lo, 93tól pedig 36lóerő.
Én ezekbe nem hiszek.
Jahh ottvan.. Szetvagast radbizom.. Ahogy nezem mar nincs itt senki az eredeti NSR esek kozul, de ez a folytas egy orok tema.. NSRtips megvan nektek? Az alapjan meg tudjatok csinalni 100% full powerrel..
Foggggalmam sincs, francia-e..
De ha igen akkor a belerajzolásnál van a torokba?
Most akkor vágjam szét és nézzek bele oda ha már így benne vagyok?
Aztán meg hegesztés.
Én is kiégettem, valami ilyesmi volt a sorrend Egy flakon fekete festéket készíts, mert leég a festék róla. Én addig izzítottam, míg el nem kezdett sárgulni, kicsit kocogtattam is. Miután lehűlt, utána kiráztam a kormost. Szépen lecsiszoltam, zsírtalanítottam és lefestettem
Levettem a kipufogót és nincs a toroknál szűkítés
Ha már lent van kiégetem, hátha az segít vmit.
Hogy szoktatok kipufogót égetni? disznópörkölő, gázpalack, krompresszor?
ugytudom hogy csak olaszországba csinálták az nsr-t na meg japánba
This has the frame number ZDCJC22B******
Francia, ha ezzel kezdődik az alvázszámod, szal Francia...
Alváz számom: ZDCJC22BOWF200892
akkor nem francia?
Idegesít
simsont már égettük egyszer de azon sokmindent nem lehet elrontani csak arra kell figyelni hogy hehogy megsárgujjon meg meg kéküjjön a krómozás
This has the frame number ZDCJC22B******
"
http://en.wikipedia.org/wiki/H
...
Előbb tudd meg,hogy francia géped van-e. A francnak kell rögtön vagdosni.
Ami ezen az oldalon bevan rakva nsr kipufogóról kép és azon ahol bevan jelölve a fojtás azt még megnézem, szétvágatom...stb.
Ha nincs ott semmi akkor égetés...
és nemlett hangosabb vagy valami más hangja?
Hát ez van
mer ha a dobot égetik akkor kiég belőle a hangtompító ami alikhanem üveggyapot vagy valami ojasmi anyag
Azt hittem nem 600angol oldalas :D
Lényegét nem tudja vki leírni
De nagyon köszi, hogy segítesz kondi!
Errol dumalok lessetek meg!
Valaki?
:)
Néztem a galériádat amibe egy nsr-es cikk van.
Ott azt írja h 130-140 erőltetés nélkül. De a vége 160km/h
Meg hogy a régi tipus 28lo, 93tól pedig 36lóerő.
Én ezekbe nem hiszek.
De ha igen akkor a belerajzolásnál van a torokba?
Most akkor vágjam szét és nézzek bele oda ha már így benne vagyok?
Aztán meg hegesztés.
Ha már lent van kiégetem, hátha az segít vmit.
Hogy szoktatok kipufogót égetni? disznópörkölő, gázpalack, krompresszor?