Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát ezt rosszul tudod (német is van)
mi az hogy francia meg olasz meg svájci?
ugytudom hogy csak olaszországba csinálták az nsr-t na meg japánba
Ez a wikipédiás cucc elég érdekes infókat tartalmaz, bár az én alvázsámom így kezdődik, hogy ZDCJC228 és az enyém is olasz
Mármint akkor Francia és ott van...
"France
This has the frame number ZDCJC22B******
Francia, ha ezzel kezdődik az alvázszámod, szal Francia...
Motor számom: HIJC20E71841
Alváz számom: ZDCJC22BOWF200892
akkor nem francia?
Idegesít
akkor majd ha szétvágod meg kiégeted ird meg hogy mi lett az eredménye mer én is ki akarom égetni csak nem akarom szét barmolni mer ez nem ojan mint a simson
simsont már égettük egyszer de azon sokmindent nem lehet elrontani csak arra kell figyelni hogy hehogy megsárgujjon meg meg kéküjjön a krómozás
"France
This has the frame number ZDCJC22B******
"

http://en.wikipedia.org/wiki/H
...


Előbb tudd meg,hogy francia géped van-e. A francnak kell rögtön vagdosni.
Még nem égettem ki!
Ami ezen az oldalon bevan rakva nsr kipufogóról kép és azon ahol bevan jelölve a fojtás azt még megnézem, szétvágatom...stb.
Ha nincs ott semmi akkor égetés...
de akkor nem ég ki belőle a hangszigetelő anyag?
és nemlett hangosabb vagy valami más hangja?
Csak a dobot égetem, rezót fölösleges szerintem, nem ott rakódik le a cucc....
Hát ez van
de ha kiégetik a kipufogót akkor csak a rezót égetik vagy a dobot is ?
mer ha a dobot égetik akkor kiég belőle a hangtompító ami alikhanem üveggyapot vagy valami ojasmi anyag
36 lóerő tényleg hülyeség. 160-as vég necces, esetleg ha valaki 60 kiló vasággyal a hátára kötözve, bár én is mentem 150-el (pont ma húzattam meg ) pedig majd 100 kg vagyok.
Uhh
Azt hittem nem 600angol oldalas :D
Lényegét nem tudja vki leírni
De nagyon köszi, hogy segítesz kondi!
36 az tenyleg faszsag..
Errol dumalok lessetek meg!
Nekem meg maradt péntekről egy kis bableves.
Valaki?
:)
Ezt nem értem: NSRtips megvan nektek? Az alapjan meg tudjatok csinalni 100% full powerrel..
Néztem a galériádat amibe egy nsr-es cikk van.
Ott azt írja h 130-140 erőltetés nélkül. De a vége 160km/h
Meg hogy a régi tipus 28lo, 93tól pedig 36lóerő.
Én ezekbe nem hiszek.
Jahh ottvan.. Szetvagast radbizom.. Ahogy nezem mar nincs itt senki az eredeti NSR esek kozul, de ez a folytas egy orok tema.. NSRtips megvan nektek? Az alapjan meg tudjatok csinalni 100% full powerrel..
Ha lángcsóvákat köpköd, az elég nagy baj! Szerintem gyújtás, de nem 100%.
Foggggalmam sincs, francia-e..
De ha igen akkor a belerajzolásnál van a torokba?
Most akkor vágjam szét és nézzek bele oda ha már így benne vagyok?
Aztán meg hegesztés.
UK NSR ed van? Franciaknal mashol van a folytas..
Power beállítást nézted már? Illetve gyújtás- és power elektronika számok stimmelnek? (tudom, tudom előző tulaj aztmondta...)
Én is kiégettem, valami ilyesmi volt a sorrend Egy flakon fekete festéket készíts, mert leég a festék róla. Én addig izzítottam, míg el nem kezdett sárgulni, kicsit kocogtattam is. Miután lehűlt, utána kiráztam a kormost. Szépen lecsiszoltam, zsírtalanítottam és lefestettem
Levettem a kipufogót és nincs a toroknál szűkítés
Ha már lent van kiégetem, hátha az segít vmit.
Hogy szoktatok kipufogót égetni? disznópörkölő, gázpalack, krompresszor?
én tudod mennyiért vettem 1 éve. senkinek se volt akkor, honda szalonban asszem 7000 valamennyiért.