de lehet h szénkeféd bár nemhiszem! vagy érintkezés baj van az inditomotoron
, hiába nyomom az önindítot nem csinál semmit csak az akku felöl jön egy nagyon halk kattogó hang, a lámpa is csak menet közben világít, álló helyzetben egyedül a visszajelzők működnek de azok is csak néhány másodperc után gyulladnak ki. Az akkut feltöltöttem de nem oldódott meg a probléma, de amúgy tolásra indul a gép.
Előre is kössz a válaszokat!
mert ez az nsr csak 110et megy
) nem úgy mint a 4üteműeknél, azért 2-3 gyűrűsek a kétüteműek mert a gyűrűk nem érnek teljesen össze és ott elmegy a kompresszió ezt kiküszöbölték mert a több gyűrűt külömböző állásokban tettek bele így jobban zár, nem szökik el a kompresszió csak nagyon minimális mértékben(már szinte jelentéktelen) de ha egy gyűrű van akkor annál már azért eléggé elszökik ezért vagyok kíváncsi hogy mien megoldású a gyűrűzése a motornak!Vagy gyárilag olyan hogy teljeskörben rá van öntve?
egy gyűrűvel többet és könnyebben bír forogni de rövidebb a motor élettartama
Ha a powerrel gond lenne akkor 8000-ig sem húzna.
Mikor nyit a power(pl: 7000) előtte nem dadog meg erőtlen kb: 6000-től 7 ig és csak utánna húz?