Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így van ott például az RS125 az lehet hogy szebb gyorsabb de nem kéne mert ez csak egy HONDA és ezt ha jól vigyázol rá nem kell hetente szervizbe húzgálni mint az RS-t
Hát ja! Amúgy a fogaskerekeken én is gondolkodtam már.
Amúgy az én véleményem is az, hogy nem a száguldás a lényeg, hanem a motorozás. Pláne az NSRnél, hisz ennél a motornál nem a sebesség a lényeg, hanem az összhang. Értem alatta, hogy egy igen kirívó külső mellé egy nagyon dinamikus jellemző is párosul. Igaz nem a leggyorsabb, de összhangban az elsők között van. Szerintem...
Szerintem is
Ja mondjuk az elég gáz egy 125-ös motortól hogy csak 120-at tud. Ott valami probléma van. Mondjuk ha nem is mész 150-160-al mindig de azért annyit tudnia kellene bármikor.
Olyan. nem akarok én gyorsabban menni csak bosszant hogy nem megy többet. Amúgy nem tudod hogy mennyi egy jó dob?
minek akartok 120-140 nél gyoesaban menni
inkább alulról löjjön ki mint állat , a magyar közlekedési kultúra és az útminőség nem a legmegfelelőbb.

toy:
nézd meg hogy milyen a hátsó dobod, ha a gyári furulyás megoldás akkor elgondolkodtató a csere, de lehet hogy amúgy is.
Nekem meg azt mondja meg valaki ha lecserélem a gyári dobot akkor fog menni mert már írtam hogy csak 120-at megy
Próbáld meg hogy hátra egy nagyobb vagyelőre egy kisebb lánckereket teszel. Azenyémnek is ez volt a baja hogy 6.-ban nem akart gyorsulni sőt még lassült.Én kicseréltema hátsó fogaskereket 35 fog volt rajta és raktam rá egy 38 fogast és mostmár megy igaz, hogy kisebb lett a végsebessége de jó lett.
Sziasztok!

Ahogy olvasgattam a fórumot, rájöttem, hogy az egyik kérdés, amit szinte mindenki firtat, hogy mennyit lehet a gépekből kihozni.
Nekem is van egy NSRem 98as, és hát max amit ki tudtam préselni belőle az 140 felett egy kicsivel, de ez is a plexi mögé hajolással... Hát nem tom mi lehet vele, ugyanis addig szépen gyorsul, jobban, mint a kolégái, de 140nél, mintha elfogyna az ereje, pedig akkor még bőven az 5.ben vagyok.
A motor papírjaiban 19kw szerepel, de nem tom. 130ig, mintha nem lenne benne folytás, után kezd gyengülni, s 140 felett egy kicsivel megáll.

Ha van vkinek ötlete megoszthatná velem.
Amúgy sérülten vettem, elég sok munkám van benne, de még csak külsőleg javítgattam rajta. S tippek után kutatok, hogy lehetne kicsit teljesítmény növelést elérni...

Köszi a tippeket, és BUEK !!!
Boldog újévet NSR-esek!
Boldog újévet minden motorosnak.
Valaki nem tud olcsón hátsó rugót?
kösz
BOLDOK KARÁCSONYT !!!!
Toy! Szerintem ezekkel a tükrökkel jobban nézki, mint a gyárival!
Az NSR csőben nincs folytás.Csak duplafalú cső,és kész.A powerszelep időzítésével,és a kicsi kompresszioviszonnyal van lefolytva.Na meg ugye 11.000 ford.után folyamatosan elveszi az előgyujtást.
Hát fojtások nélkül olyan 150 60 körül kéne mennie!
Meg szerintem a kipufogóban is még benne van. Amúgy mennyit kéne neki menni ezek nélkül?
És az elektronikával mit kell csinálni?
Gyári visszapillantót nem tud valaki?+milyen olajet tegyek bele ami jó is?
kipuff-ban folytás?elektronika?próbálkozz
Ja nem tudjátok hogy miárt csak 120-at megy pedig most raktam rá egy másik hengert. 9000-et pörög és ott megáll, de miért?
Most vettem szerintetek milyen?
Magyon szar hogy tél van és nem tudok vele menni.
Nincs vkinek Nsr hez jobb oldali légbeömlője?
Itt van egy kép hogy hova kellene !

Nekem CRM be volt 6500Ft a betét ....
NSR hez nemtom,de ahogy nézem ugyan az a fékcucc van rajta!
Üdv mindenkinek!