Jó lenne egy ilyen kis üzletet Szardínián nyitni...
Főleg ha a motorok bekerülési értékét a gyárak állják alapból.
), de egy látogatás a kötelező szervízre nekem kb. annyi, mint a CB-nél, ami elég baráti. Főleg, hogy előtte Megane-om volt, ami aztán "kényeztetett" minden jóval... ahhoz képest megváltás a Toyota minden szempontból.
Ahogy láttam felszereltségben és színben is azonos. Szeretem én is, főleg, hogy dízelként kevesebbet fogyaszt, mint a CB
.
Én a KTM SMT 990-et próbáltam ki, iszonyatosan tetszett a tömegeloszlás, az üléspozíció. Nagyon könnyed, de állat motor. Ha sor négy lenne benne (vagy sor három), akkor tuti cserélnék. És jól látom, hogy lenyúltad az Aurisom?
és így elkoptatod a gumit?
A tapasztalatotokra lenne szükségen. Szeretnék ugyanis venni egy rendes emelőt. Nekem ez lenne a legszimpatikusabb:
http://www.motorr.hu/4511/bike...
méghozzá ezzel az adapterrel:
http://www.motorr.hu/17218/bik...
Csak attól tartok, hogy a kúpos adapter vége hamarabb fekszik majd fel a tengelszprító csavaron, minthogy a kúpos része a teleszkópszár alján fel tudna feküdni. A sportgépeknél, ahol két-két csavar van száranként már más a helyzet, mert középen a száron pont van hely.
Jó volna nekem ez az adapter is:
http://www.motorr.hu/17236/bik...
Ennél csak amiatt aggódom, hogy a két kiálló szárból a hátsó nem ér-e esetleg bele a nyomófokozat állítócsavarjába.
Ha valakinek közületek van esetleg tapasztalata a Bike Lift emelőkkel, akkor az biztosan tud nekem segíteni.
Még egy fontos infó: nekem az ABS-szes változat van, aminek nem radiális a fényereg felfogatása, tehát nem úgy fekszik fel a másodikként belinkelt adapter, mint a radiális nyereggel szerelt, ABS nélküli változat esetén.
Előre is köszi a segítséget.
Üdv
Peti