{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5348830] 2017. 04. 26. 17:00
murrkandur
Szia! Én a Louis-os Wirth rugót építettem be. A 20 éves gyári rugókhoz képest határozott javulást tapasztaltam minden tekintetben, szerintem megérte az árát. Legjobban úgy jellemezném, hogy eltűnt az addig tapasztalt "löttyedtség" a gép elejéből és jobban érzékelhető az egész, emellett az úthibák sem tűnnek fel annyira. A Wilbers állítólag még ettől is feszesebb, szerintem a hazai "tükörsima" utakra a komfortosabb Wirth nem rossz választás. De szerintem egyikkel sem lősz mellé, bármelyiket választod.
[#5348616] 2017. 04. 25. 21:02
emzesbetyar
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata CB500-hoz kapható progresszív első teló rugókkal kapcsolatban?

A Louis-nál is kapható:
https://www.louis.de/artikel/w...

Illetve a Wilbers is árul.

Köszönöm az infókat előre is!
Üdv,
Bálint
[#5348430] 2017. 04. 25. 8:26
zsonyi1
Szia!Ugy tudom hogy a cb 400 japàn belpiacos motor.Igy alkatrészt talàlni hozzà elég macera.A màsik hogy kis hengerürtartalmu négyhengeres...Esélyes hogy elég nehéz lessz olyat talàlni ami még nincs legyilkolva.Mit szolsz a cb 500,gs 500 motorokhoz?
[#5348102] 2017. 04. 24. 8:48
lzoltan89
Igen ezt már próbáltam de én sem jártam sikerrel. De köszönöm :)
[#5348101] 2017. 04. 24. 8:47
lzoltan89
Értem, ezt a feszegetős dolgot ki fogom próbálni, köszönöm. Remélem sikerül, mert nem szívesen fúrkálnám :) Köszönöm szépen. Írok ha sikerült.
[#5347522] 2017. 04. 22. 16:42
Dika21
Szevasztok! Mivel a cb400 fórum elég halott, ezért itt kérdeznék. Honda cb-1 400-ról mi a véleményetek? Érdemes venni? Alkatrész hogy van hozzá? Konkrétan 92-es évjárat, és kezdő gépnek lenne. Köszi a segítséget
[#5346760] 2017. 04. 19. 15:15
fuzso
Szia,

Megnézetem,, valóban leszedhető a légszűrőház másik oldala is, de nem lehet hozzáférni az anyákhoz....
[#5346633] 2017. 04. 18. 21:01
fuzso
Szia,

Nem vagyok benne 100%-ig biztos, de úgy emlékszem, hogy a légszűrőház másik oldala is lecsavarozható. Holnap megnézem.
http://i.ebayimg.com/images/g/... itt egy kép, azt a két csavar kell kicsavarni.
[#5346594] 2017. 04. 18. 17:28
zsonyi1
Megnéztem a motoron.Egy ötletem van.Azt az egyett ami jo kiszedni.Utàna a màsik ketött addig csavarni amig a helyén nincs.Tehàt amig az anya a helyére kerül.Amikor tekered néha kicsit nehezebb,néha könyebb.Elvileg amikor könyebb akkor van a helyén.Utàna lapiscsavarhuzo és szépen feszegetni.Ha lehet több oldalrol..Vagy mint irtad kifurni
[#5346567] 2017. 04. 18. 15:21
lzoltan89
Sziasztok,
Sajnos nekem is lett egy kis problémám. Nem nagy gáz de kicsit bosszantó. Tél után mint mindig átnézni motor felkészíteni szezonra stb. A légszűrőt is ki akartam fújni de azzal szembesültem hogy a légszűrő fedelet tartó 3 csavarból kettő bele van szakadva. Vagyis nem beleszakadva hanem az ellenanya amibe a csavar megy, elfordul a műanyag házban. Valakinek esetleg van valamilyen ötlete? Ha nincs más akkor nyilván le kell fúrni, de attól kicsit tartok. Valami ötlet esetleg? Nagyon köszönöm előre is
[#5345021] 2017. 04. 12. 9:26
Breq
Én megoldottam egy nyolcas csavarral a zörgő feszítő problémát! Kapott egy nyolcas menetet a feszítő háza és a pőcsöt amit kitol a rugó a magas menetemelkedésű csavarral, kifurtan nyolcas fúróval. A csavar olyan hosszú, hogy koppra ki tudja tolni a feszítőt.
[#5344976] 2017. 04. 12. 0:38
K1ng
Közületek nem gondolkodott még rajta valaki, hogy esetleg másik Honda (pl: CBR, CRF, újabb CB stb) típusnak a feszítőjét össze házasítani a CB-vel, hátha strapabíróbb lenne valamelyik másé? Vagy teljesen hülyeség a gondolat?
[#5344972] 2017. 04. 11. 23:29
K1ng
Köszi nektek a gyors választ!
Ezt találtam hirtelen:
http://oem-parts.hu/hu/parts/h...
Ha jól tévedek akkor a hármas számmal jelöltre van szükségem?
[#5344682] 2017. 04. 10. 19:23
Vidom
van ott olcsóbban is a neten, ha a (már ha jó) cikkszámra keresel:

14520 MY5 851
[#5344649] 2017. 04. 10. 16:41
eryk04
Itthon nem igen lehet találni, hacsak nem a Hondánál.
Az ebay-en van néhány találat 30 e. körüli összegért.
http://www.ebay.com/itm/Lifter...
[#5344614] 2017. 04. 10. 15:44
K1ng
Sziasztok!
Vezérműlánc feszítőt honnan érdemes rendelni és kb mekkora összeg? Valakinek valami bevált hely?
[#5343988] 2017. 04. 07. 17:34
murrkandur
Köszi szépen, esetleg középen, a két tartóbilincs közötti részre vess egy pillantást, általában ott szokott típusjelölés szerepelni.
[#5343826] 2017. 04. 06. 19:50
Nándi
Mit és hol nézzek meg neked rajta? Ha tudok segítek.
[#5343783] 2017. 04. 06. 16:40
murrkandur
Azért érdekelt volna, mert szélesebbnek és magasabbnak is tűnik a gyáritól. Kormány cserén gondolkodom és hezitálok, hogy milyen típus legyen.
[#5343624] 2017. 04. 06. 3:55
Nándi
Nem tudom, így vettem.
[#5343612] 2017. 04. 05. 22:26
murrkandur
Nándi, neked milyen kormány van a CB-n? Lucas-TRW?
[#5343606] 2017. 04. 05. 22:18
Nándi
Hello!
Mi oldotta meg a benzincsap problémnádat?
[#5342991] 2017. 04. 03. 12:16
zsonyi1
Sziasztok cb-ek!Pénteken megvolt az elsö nagyobb gurulàs (180 km ).Hàt érdekes volt.Egyszer simàn leszoritottak az M0-àn és hàromszor kijöttek elém.Pedig erre szàmitva lakott területen kivül felcsaptam a hosszúfényt.De ezeket leszàmitva jol sikerült.Tehàt hölgyeim és uraim még vakok az autosok,nem szàmolnak velünk motorosokkal!Csak finoman,ésszel huzni neki és ha lehet a szokàsosnàl is jobban figyelni!
[#5342920] 2017. 04. 03. 1:36
murrkandur
Esetleg karburátor tisztítás vagy egy Spuri-s kezelés biztosan nem tenne rosszat. Érdemes lenne a tankot is megnézni,nem-e dzsuvás belül.
[#5342887] 2017. 04. 02. 21:07
eryk04
Szerintem a leállás és a melegedés között nem feltétlen kell hogy összefüggés legyen. Ilyen jó időben főleg városban használva nem ritka hogy felmegy középig, sőt feljebb is a mutató. Ha beindul a ventillátor az jó mindenképp. Esetleg valamikor engedd le a hűtőfolyadékot és jól mosasd át a rendszert, majd töltsd fel jó minőségű fagyállóval. Ehhez viszont le kell venni a tankot is, mert alatta van a betöltő nyílás.