Honda CB 500

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az cefet gyorsan veget fog erni.
Az úgy nem rossz! 👍️
Egyébként nálam is az időhiánnyal van a baj, évről évre kevesebbet motorozok basszus, de bízok benne, hogy megmarad az egészségem, aztán majd hajlott koromban valamennyit visszapótolhatok. Remélem addig még kihúzódik a benzines világ...
Pont az a hosszutavu tervem hogy a nagy dobozt kiveheto butorokkal rejtett lakoautonak tudjam hasznalni,barhol-barmikor megallok,tovabbmehetek,idojarastol kedvig barmit meg tudok csinalni,es csak naggyabol a celteruletig dobozza,utana csak kitolom es mehet a csapatas.
Persze csak ha idomilliomos lennek,majd nyugger koromban.
Lehet ezt fokozni hogy bekaugras szeruen bejarni az osszes hegyvideket.
... és ez csak néhány szösszenet volt, a teljesség igénye nélkül. 😉
Biztos praktikus, de én inkább vállalom a "kényelmetlenséget". Szeretem az olyan túrákat ahol A és B terv van, de előfordulhat C-is, mert pl. az időjárás és az út járhatósága is beleszól a forgatókönyvbe. Nekem tökéletes az is, ha egy körbálán terítünk asztalt és keresni kell a szélvédett helyet, hogy működjön a mini gázégő, amin az útszéli kávét főzzük... életem legnagyobb motorozáshoz köthető élményeit köszönhetem az ilyen túráknak.
Lehet az a doboz bármilyen csúf, ott akkor abban a természeti környezetben ez zavar a legkevésbé, na meg ezekre a helyekre nem is tudna felmenni egy akkora guruló doboz, amibe belefér egy motor. 🙂
Köszi,de még van munka.
Vicc volt természetesen! Láttam a képeket a készülő autóról, nagyon királyul megcsináltad.
Nem teljesen.
Tulajdonképp alsóörsnél pit messzebb szokásom menni.
Az ország kvázi közepéről meg minimum van 500 Km ami már rogyásig ismert,és autópálya.
Ezt kéne kiváltani olyanra amivel lehet nyerni egy nulladik napot.
Tehát leteszem a lantot este,beülök,elmegyek holtidőben éjszaka a célkörzetbe és egy pár óra alvás után mehet a móka kipihenten,vissza ugynanaz.
A bónusz hogy a doboz akkora hogy ha kemping a cél lehet csóringer apartmannak is használni.
De ha sikerül nagyon olcsó apartman az sem baj.
Tavalyra terveztem egy dolomitok visszatérést amit elmosott a dögvész,talán jövőre sikerülni,bár ez még a jövő zenéje.
Lassan már Te is olyan leszel mint az alsóörsi harley-sek egy része. A falu előtti utolsó parkolóban szedik le a futóról a motorokat és onnan gurulnak be a fesztiválra. Ne légy papírkutya, télen lesz idő kipihenned a motorozást.
Persze. 😀
Amúgy nem rossz a doboz,csak rontja az optikát.
És kicsit megpróbálom fordítva jövőre,a motort dobozolom be. 😄
Szívesen! Egy-egy körre a cimborákkal, vagy eljárni a munkába, elég lehet a 37 l-es doboz is.
Kedves cblaci! Köszönöm a gyors választ!
A tulaj igényét ismerem, nem túrázik vele, néha elmegy haverokkal egy körre, vagy ha az idő engedi, munkába jár vele meg nézegeti a garázsba. Odavan érte.
Amit kinéztem dobozt, abból nincs 40 vagy 42 literes (az lenne az ideális) csak 37 és a 47 literes. Egy bukósisak fér bele, aztán annyi...viszont nagyon szép a formatervezése,. Ehhez a naked modellhez szerintem passzol a kissé szögletes doboz szép füst szürke prizmákkal.
Utast nem szokott vinni. Van vagy 50 motor a gyűjteményébe, ez az egy, amit használ is. A többivel csak szöszöl, felújít... hobby. :-)
Gondolom a hsz utolsó mondatával 🙂
Fején találtad a szöget.Mint midig. 👍️
Az arányok miatt mutatom hogyan néz ki az egyébként szintén nem nagy testű Hornet 900, a 39literes dobozzal. Ez is már formatervezettebb, ami a pakolhatóság rovására megy, ettől kisebbet szerintem már nem érdemes megvenni, mert már ennek is vannak korlátai. A két sisakot hosszabb szárú bicikli lakattal szoktam összefűzni és a motorhoz zárni, az kicsi helyet foglal de annál praktikusabb. Többnapos túrákra van meg két 42literes oldaldobozom ami eddig még mindig elég volt ha ésszerűen pakoltam. Tudni kell a tulaj igényeit, aztán ahhoz választani doboz méretet.
A 47 l-es praktikus, két sisak belefér. Régi vágású motor a CB 500, amibe még beletették a vasat, nem kisebb mint a mai 500-as utódai, sőt... mégis felrakják azokra is a 47 l-es dobozt. Ha a motorhoz való a tartószerkezet, akkor szinte biztos hogy nem fogja zavarni menet közben sem a motorost.
Persze vannak akik nem szeretik a dobozokat semmilyen formában, ezt érdemes lenne valahogy kipuhatolni mielőtt megveszed az ajándékot.
Kedves Hozzáértő fórumtagok!

HONDA CB500 (olasz gyártmány - 1998-as) szeretnék hátsó dobozt vásárolni.
Ajándékba adnám, én sajnos nem értek hozzá.

Ki is néztem, de nem tudom eldönteni, hogy ehhez a kicsinek számító motorhoz mekkora
űrtartalmú box az, ami passzol(na) stílusában és ugyanakkor nem lenne akadályozó tényező a közlekedés során.

A kinézett dobozok a meglévő monolock rendszerhez:
https://www.givi.co.uk/givi-pr...

GIVI B37NT - 37 literes
GIVI B47NT - 47 literes

Mit javasolnátok?

Köszönöm a gyors és szakértő válaszokat!

Virslike
Jó pár éve az egyik ismerősömnek segítettem végigvadászni az akkori 600-as Bandit kínálatot. Nekem akkor még Inazumám volt, ezért nem volt ismeretlen a lég-olajos technika, ami szinte ugyanaz volt motorikus szempontból mint a Bandit. Mi is nehezen találtuk meg a megfelelő állapotú motort, ráadásul leszűkítette a keresést az is, hogy neki csak az S kivitel jöhetett szóba. Ugyanez volt a nagy Hornettel is amikor magamnak keresgéltem, már kezdtem feladni amikor egy véletlennek köszönhetően rátaláltam az igazira. Motorok szemponjából erősen leragadtam a 90-es évek közepe és a legfeljebb 2010-ig gyártott típusoknál, ebbe a halmazba meg már a legfiatalabbak is elmúltak 10 évesek, igy aztán van bennük rizikó bőven. Persze ezeknek már megmutatkozott a típushibája is, ezért olyat kell választani amelyiknek nincs komolyabb, vagy ha van is könnyen orvosolható. A CB 500 a maga idejében és kategóriájában vitte a pálmát, rengeteg ismerősömnek volt, sőt van aki a mai napig problémamentesen használja. A CB 500 után nehéz olyat találni ami megbízhatóság szempontjából hozza ezt a szintet, persze nem lehetetlen, de érdemes azon az ösvényen maradni amit annak idején Soichiró mester taposott ki.
Nos,szeretnék én is egy nagyobb motort,mondjuk egy 1000-res frezer-t vagy legalább egy 600-ast de sajnos a használtmotor árak is az égbe szöktek minden más árral együtt. Igy örülök ennek a cb-nek is nagyon,egyébként 600-as banditot akartam venni de akkor ott olyan tré, elhanyagolt állapotúak voltak.. Ezért esett a választásom a cb-re,amit természetesen nem bántam meg!
A lényeg valóban az hogy legyen egy vasad ami megfelelő és adja a motorozás élményét!
Ritkán járok erre én is, már üzenet se jön ha válaszol valaki. Sűrűn én se váltogatom a gépeket, de annyira nem vagyok hűséges mint te, egyedül a sornégy és a körlámpás naked jelleg az amiből nem engedtem eddig, bár a legutóbbi túrán -ahol a Kárpátkanyar magasságaiban jártunk- komolyan elgondolkodtam egy idomos gépen. Az évi 6ezer általában nekem is megvan, de ez kevés alkalom, mert ingázni nem, csak hosszabb túrákra használom a motort. Amig lehet én is húzom a gázt, még ha ritkábban is mint korábban. Egy biztos, valami mindig lesz a garázsba, ami ha engedi az idő sokat színesít a hétköznapokon.
Nekem ez a 4-ik szezon a cb 500-al.
Nagyon meg vagyok vele elégedve! Előtte 250-es etzm volt 3 évig,az előtt kis 125-ös de azokat is nagyon szerettem!
Fülig ér a szám ha a nyergébe pattanok a sorkettesel és motorozok vele!
Hatalmas élmény még most is négy év után!
Volt hogy egy nap 570 km-t mentem vele utassal.
Meg se kotyant neki.20.000-et mentem vele eddig.
Mivel egyszerű és nincs benne elektronika,otthon is jól szervizelhető.