A hajnali projekt az volt, hogy darabokra szedtem a karbit és nitróba áztattam, aztán kompresszorral + ronggyal kipucoltam.
az se sokkal jobb, tiszta por vagyok már, lassan kezdjük a festést. Felénk elég borús idő van, nagyon lóg az eső lába...
mert a gép ecsettel volt átfestve feketére úgy, hogy kb. 3mm vastag volt a festék a tankon, vázon, mindenen, és csak addig míg az ecset elért! A tankon a festék alatt még a gyári matricát is megtaláltam! A powerszelep zárt állásban berohadva, végsebb meg 75km/h-ban maximálta magát.
A fogyasztói társadalom ranglétráján egy (két) fokkal előttünk járnak azt hiszem.
Minden esetre sokkal nagyobb figyelmet igényel a zipzárba való haladás, mivel a kanyarívek miatt nagyon kel figyelni a társakra, meg a fékutak sem egyformák, de azért mi poroltunk sokszor 100-al is, de semmi gond nem volt, Erdélyben volt tavaly összecsúszás ennél a stábnál, de még sajna én MZ-én lovagoltam, így nem is hívtak, de nem is mentem volna.