.
. Amúgy elég lett volna a karbiban átállítani vmit.
.
)
Kis gyakorlattal valóban egyből érezhető, ahogy egy lehelletnyit csökken a power. És nem áll meg szerencsére a vas :) csak köhhint egy diszkrétet. Persze ha innen fogva 2 percig nem állítja át az ember tartalékra, akkor jönnek a bajok.
És így már megoldható motorral is.
Csodák nincsenek úgy látszik...
Elég extrém kérdésem van, de hátha tud segíteni valaki. Van nekem egy tom-tom navigátorom, s sokat gondolkodtam már rajta, hogy hogyan fogom én azt felszerelni a cb 500-ra... a kormányon való elhelyezés ötletét egy ideje már elvetettem, így a jelenlegi álláspontom egy tanktáska térképtartójába, vagy a tanktáskára - egy külön védőtokban - valamilyen formában felktötözve felrakni. Ha műanyag tokban lenne, persze nem lehetne használni az érintőképernyőt, de már úgy is megfelelne, igazi high-tech cucc lenne, s ha már egyszer van, akkor miért ne...?
A szocimotorosoknál olvastam egy ilyen házilag elkészített tartóról, de egyrészt nem tetszett a megoldás, másrészt a kormányra helyezték, ott pedig nincs védve eső ellen.
Ha esetleg tudnátok valami okososat, írjatok!