Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Én a Louis-os Wirth rugót építettem be. A 20 éves gyári rugókhoz képest határozott javulást tapasztaltam minden tekintetben, szerintem megérte az árát. Legjobban úgy jellemezném, hogy eltűnt az addig tapasztalt "löttyedtség" a gép elejéből és jobban érzékelhető az egész, emellett az úthibák sem tűnnek fel annyira. A Wilbers állítólag még ettől is feszesebb, szerintem a hazai "tükörsima" utakra a komfortosabb Wirth nem rossz választás. De szerintem egyikkel sem lősz mellé, bármelyiket választod.
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata CB500-hoz kapható progresszív első teló rugókkal kapcsolatban?

A Louis-nál is kapható:
https://www.louis.de/artikel/w...

Illetve a Wilbers is árul.

Köszönöm az infókat előre is!
Üdv,
Bálint
Szia!Ugy tudom hogy a cb 400 japàn belpiacos motor.Igy alkatrészt talàlni hozzà elég macera.A màsik hogy kis hengerürtartalmu négyhengeres...Esélyes hogy elég nehéz lessz olyat talàlni ami még nincs legyilkolva.Mit szolsz a cb 500,gs 500 motorokhoz?
Igen ezt már próbáltam de én sem jártam sikerrel. De köszönöm :)
Értem, ezt a feszegetős dolgot ki fogom próbálni, köszönöm. Remélem sikerül, mert nem szívesen fúrkálnám :) Köszönöm szépen. Írok ha sikerült.
Szevasztok! Mivel a cb400 fórum elég halott, ezért itt kérdeznék. Honda cb-1 400-ról mi a véleményetek? Érdemes venni? Alkatrész hogy van hozzá? Konkrétan 92-es évjárat, és kezdő gépnek lenne. Köszi a segítséget
Szia,

Megnézetem,, valóban leszedhető a légszűrőház másik oldala is, de nem lehet hozzáférni az anyákhoz....
Szia,

Nem vagyok benne 100%-ig biztos, de úgy emlékszem, hogy a légszűrőház másik oldala is lecsavarozható. Holnap megnézem.
http://i.ebayimg.com/images/g/... itt egy kép, azt a két csavar kell kicsavarni.
Megnéztem a motoron.Egy ötletem van.Azt az egyett ami jo kiszedni.Utàna a màsik ketött addig csavarni amig a helyén nincs.Tehàt amig az anya a helyére kerül.Amikor tekered néha kicsit nehezebb,néha könyebb.Elvileg amikor könyebb akkor van a helyén.Utàna lapiscsavarhuzo és szépen feszegetni.Ha lehet több oldalrol..Vagy mint irtad kifurni
Sziasztok,
Sajnos nekem is lett egy kis problémám. Nem nagy gáz de kicsit bosszantó. Tél után mint mindig átnézni motor felkészíteni szezonra stb. A légszűrőt is ki akartam fújni de azzal szembesültem hogy a légszűrő fedelet tartó 3 csavarból kettő bele van szakadva. Vagyis nem beleszakadva hanem az ellenanya amibe a csavar megy, elfordul a műanyag házban. Valakinek esetleg van valamilyen ötlete? Ha nincs más akkor nyilván le kell fúrni, de attól kicsit tartok. Valami ötlet esetleg? Nagyon köszönöm előre is
Én megoldottam egy nyolcas csavarral a zörgő feszítő problémát! Kapott egy nyolcas menetet a feszítő háza és a pőcsöt amit kitol a rugó a magas menetemelkedésű csavarral, kifurtan nyolcas fúróval. A csavar olyan hosszú, hogy koppra ki tudja tolni a feszítőt.
Közületek nem gondolkodott még rajta valaki, hogy esetleg másik Honda (pl: CBR, CRF, újabb CB stb) típusnak a feszítőjét össze házasítani a CB-vel, hátha strapabíróbb lenne valamelyik másé? Vagy teljesen hülyeség a gondolat?
Köszi nektek a gyors választ!
Ezt találtam hirtelen:
http://oem-parts.hu/hu/parts/h...
Ha jól tévedek akkor a hármas számmal jelöltre van szükségem?
van ott olcsóbban is a neten, ha a (már ha jó) cikkszámra keresel:

14520 MY5 851
Itthon nem igen lehet találni, hacsak nem a Hondánál.
Az ebay-en van néhány találat 30 e. körüli összegért.
http://www.ebay.com/itm/Lifter...
Sziasztok!
Vezérműlánc feszítőt honnan érdemes rendelni és kb mekkora összeg? Valakinek valami bevált hely?
Köszi szépen, esetleg középen, a két tartóbilincs közötti részre vess egy pillantást, általában ott szokott típusjelölés szerepelni.
Mit és hol nézzek meg neked rajta? Ha tudok segítek.
Azért érdekelt volna, mert szélesebbnek és magasabbnak is tűnik a gyáritól. Kormány cserén gondolkodom és hezitálok, hogy milyen típus legyen.
Nem tudom, így vettem.
Nándi, neked milyen kormány van a CB-n? Lucas-TRW?
Hello!
Mi oldotta meg a benzincsap problémnádat?
Sziasztok cb-ek!Pénteken megvolt az elsö nagyobb gurulàs (180 km ).Hàt érdekes volt.Egyszer simàn leszoritottak az M0-àn és hàromszor kijöttek elém.Pedig erre szàmitva lakott területen kivül felcsaptam a hosszúfényt.De ezeket leszàmitva jol sikerült.Tehàt hölgyeim és uraim még vakok az autosok,nem szàmolnak velünk motorosokkal!Csak finoman,ésszel huzni neki és ha lehet a szokàsosnàl is jobban figyelni!
Esetleg karburátor tisztítás vagy egy Spuri-s kezelés biztosan nem tenne rosszat. Érdemes lenne a tankot is megnézni,nem-e dzsuvás belül.
Szerintem a leállás és a melegedés között nem feltétlen kell hogy összefüggés legyen. Ilyen jó időben főleg városban használva nem ritka hogy felmegy középig, sőt feljebb is a mutató. Ha beindul a ventillátor az jó mindenképp. Esetleg valamikor engedd le a hűtőfolyadékot és jól mosasd át a rendszert, majd töltsd fel jó minőségű fagyállóval. Ehhez viszont le kell venni a tankot is, mert alatta van a betöltő nyílás.