Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Szeretnék venni bukócsövet és oldaltáska tartókat a cb 500-ra.
Tudnátok ajánlani egy oldalt?
Köszi, próbálok mindent egy helyről aztán meglátjuk...
Vfr fórumon innen szoktak rendelni ha külföldi is szóba jöhet. Mivel több minden kell neked, így megérheti a magasabb postaköltség: https://www.davidsilverspares....
Sziasztok,

Ki milyen webshopot ajánl folyadékok, szűrők, kerékcsapágy + szimmering rendelésre? Ahol tuti azt tudom rendelni ami passzol a CB 500hoz.

Vagy az a biztos ha motoros boltba megyek?
Köszi
Szia!Tökéletesen mind1.Ha találsz skot kockás mintályu fagyálot azt is belerakhatod!:)Amikor vettem nekem is zöld volt benne.Most rozsaszin.Az a lényeg hogy alu hütöhöz jo legyen és ne a legolcsobbat vedd meg!Ugyanis a fagyálós hütöviz nem csak hüti a motort hanem ken is!Higitani meg sziguruan deszt vizzel!
Köszi a választ ! Annyi kérdésem lenne még, hogy milyen színű legyen, mert most zöld van benne. A színe számít ?
Szia! Alu. rendszerekben használható fagyálló és ennyi szerintem ! Azt mondják használat közben a korrózióvédő és a kenő képességéből veszít az idők folyamán, nem a fagyállósága gyengül ! ( változatlan koncentráció mellet )
Szia!Én Glicosam fagyálot használok az autoban és motorban is.Persze higitva.Nem hinném hogy ezt a fahyálo dolgot tul kellene misztifikálni.Ne a tesco gazdaságos legyen azt kész.
Sziasztok ! Valaki meg tudná mondani, hogy pontosan milyen fagyálló hűtőfolyadék kell egy 2002-es CB-be? A válaszokat előre is köszönöm!
Ettől már van sokkal jobb módszer is, és már csinálják Magyarországon is!
Ez pedig a kerámia festék bevonat. Nyilván nem ennyibe kerül de örök élet meg egy nap, és több színben is kérhető. Érdemes meggondolni annak aki hosszú távra tervez és nem akarja évente két évente festeni a könyököt..
Kösz szépen!
Szia Laci! Nem csak erre, nagyon sok hasonló értékes információra emlékszem(ünk)... Szándékosan nem akartam ide másolni, de az más ha a szerző teszi! :)
Nem gondoltam volna, hogy valaha erre még emlékezni fog valaki, segítek és bemásolom annak a bizonyos 3399063-as hozzászólásnak a teljes szövegét, a két képpel együtt:

Üdv!
Néhány hozzászólásban felmerült a nevem a leömlőfestéssel kapcsolatban és olyat is olvastam ami kérdésként arra irányult, hogy annak tartóssága lehetséges-e
Nem akarom bizonygatni az én sufnis leömlőfestésem tartósságát, aki motorozott velem és látta, illetve akik mail-ben kérdezgettek és megcsinálták maguknak otthon úgyis tudják mi a helyzet.
Sok múlik az előkészítésen és a festésen is, volt aki kapásból leszarozta a festéket mert nem sikerült neki, persze kiderült, hogy rozsdára fújta, vagy az előzőt nem csiszolta le rendesen...
Utoljára kívánok ezzel foglalkozni, de nincs már kedvem oldalakat írni ezért időrendi sorrendben kimásotam amiket korábban írtam. Persze ez nem borítékolja a sikert, de én csak azt írtam le mindig ami nekem bevált és azt, hogy azt hogyan csináltam.

2008 december 5:
A könyököt fémtisztára kell csiszolni MINDENÜTT, ha egy kicsi is marad alatta, megette a fene. Majdnem egy napig csiszoltam én is mivel nekem már a rozsda pici krátereket hagyott, de megérte mert nem válik sehol.
A kromofágra vigyázni, mert hihetetlen agresszív anyag, nehéz vele úgy felületkezlni, hogy a végén nyom nélkül letakaritsd, képes beleivódni a karcolásokba. Autófényezőtől hallottam, hogy a kromofággal leöntött autókat emiatt nagyon nehéz javítani.
Üdv

2008 december 5:
Először a vastagját 100-as csiszoló vászonnal (az elég dúrva), aztán 600-as vizpapírral teljesen fémig.
A zsírtalanítást én LB hígítóval csináltam úgy, hogy rongyra tettem és azzal töröltem át, hamar párolog és nem hagy foltot, esetleg szárazzal töröld át.
Ha nem túl revés és nem vastagon rozsdás elég a 600-as vízpapír vagy esetleg a 400-as.
Jó munkát!

2009 október 6: *van egy elírás benne! 650°C-ig hőálló!
A kipuf festék ami én használtam bírta 800 fokig (leírása szerint) viszont ennek az volt a feltétele, hogy meglegyen az a hőfok is ami keménnyé égeti a festéket. A CB-1 leömlője is azzal volt festve és a könyök ill. a fő ág (ahol összejöttek a leömlők) gyönyörű tartós maradt, viszont közvetlenül a végdob előtt ahol kicsit nőtt is a keresztmetszet nem bizonyult tartósnak és kellett rájavítanom.
Az ilyen felületet ahol üzemszerüen nincs meg az előírt hőfok, fújás után fel kell melegíteni a festék kikeményedési hőmérsékletére, sőt van amelyik fokozatos melegítést (nem azonnali 150 fok) ír elő.

2010 június 30:
Nem tudom az osanban lehet e kapni én egy festékboltban vettem. Nagyon bevált két évig sinán bírta a CB-1 leömlőjén (7115-ös hozzászólás 3. képen látszik a leömlő) és úgy adtam el, hogy hibátlan volt. Lényeg, hogy teljesen fémtisztára csiszold és nehogy az esetleges előző próbálkozásból festék vagy rozsdafolt maradjon rajta. Ferropassital is átkentem, majd közömbösítettem vízzel és még egy sorral lecsiszoltam. Nincs más titka és baromi tartós marad. Color Works hőálló kandallófesték erre nagyon jó (egy kazános ismerősöm javasolta). A festés utáni fokozatos hőterhelés is lényeges, előbb járjon egy-két percet a motor aztán pihi, majd így fokozatosan tovább

2011 jan 12:
Nekem nem kellett évente fújni a leömlőket, egyszer fújtam amikor vettem a CB1-et és még eladás előtt is úgy nézett ki ahogy a kép is mutatja. A lényeg, hogy fémtisztára kell csiszolni és zsírtalanítani, majd lefújás után először csak kicsit járatni kb fél perc, majd fokozatosan "szokatni" 1perc, 3perc, majd 5perc. Aztán az első kör is csak rövid legyen. Érdekes volt, hogy még hetekkel a fújás után is éreztem a festék szagát, pedig porszáraz volt
Nagyon tartós pedig sima Color Works ami nem is drága!
Írd a kereső mezőbe, hogy hőálló. A találati listában ott lesz a "3399063" számú hozzászólás....
Restellem, de ilyen lett a tél után, garázsban a CB 500-am leomlője (igaz, hogy nincs alulról sem szigetelve, sem betonozva. A hőálló festésről sokat olvastam e fórumon - amellett, hogy a bandázsoláson is gondolkodom, mindenképpen lecsiszolom, lefestem. Van egy horpadás rajta, azzal valószínű semmit nem tudok tenni, talán a keresztmetszetet nem csökkenti le érdemlegesen.
Sajnos az "aeti" által írt 3399063 számú hivatkozást nem találom.
Kösz a segítséget. Megkeresem azt a hozzászólást. Aztán meglátom. Nekem fél éve van még, előtte Honda dominatorom volt 5 évig , azt is szerettem, kényelmes volt. Az egy henger meg a leghutes kicsit macerás abban volt.
Szia!
Nekem is CB500 volt kb. 5 évig. Nagyon szerettem. A leömlőket biztosan nem bandázsolám, rozsdára pedig főleg nem. Mindenképp le kellene tisztítani és hőálló feketével lefújni. Aztán ha megvan a korrózió védelme lehet gondolkodni a bandázson -bár szerintem az inkább bobber stílusú gépekre való. Jó régen kitárgyalták itt a fórumon, hogy melyik festék marad fenn a leömlőkön. Mert bizony több volt ami lepergett pár hónap után. Én a "3399063" számú hozzászólásban ajánlottat használtam éveken keresztül, nagyon jól bevált!
CB 500-asom van, a kipufogó leömlőket - a dobig - bebandázsolnám üvegszálas, hőálló szalaggal. Okoz ez valami működésben történő változást. Lehet, hogy forróbb kipufogógázok kerülnek a dobba? De ez nem számít, szerintem. Azért gondoltam, mert rozsdásodik a cső. Meg jól is néz ki, sztem. Már meg is rendeltem az Aliexpressen, kéket.
https://www.aliexpress.com/ite...
Köszönöm széűen. Tegnap hála istennek kitudtam szedni a beletört tőcsavart kettő anyát rátekertem kontráztam és letudtam szedni.
Szia!Egy réz vagy alu dornival és kalapáccsal ovatosan! koppints rá párat a betört csavarra!Ezzel segited hogy ki bird tekerni.
Elnézést ezt a kérdést a g500 topikban szerettem volna megkérdezni...
Sziasztok na sikerült lebányászni az olajszűrő fedelét. Másik kettő csavar nem tört el, sok wd40 és az idegeim bánták. Na szoval a egy csavarom van még mindíg eltörve. Heggesztőm nincs itt kinn, melegíteni nem tudom. Van akkora menet még hogy lazán rátudok csavarni kettő db anyát. Kérdésem következő ha rajtavan a kettő anya a motornak szemben állunk ugye, melyik irányban tekerjem azt bűvös csavart? (Bocsánat a tudatlanságom miatt de nemakarom jobban eltörni a csavart)
Szia! De lehet,csak nem tudom mi ez.( Nem saját gépem). Google nem segít:(
Köszönöm: Árpi