Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen!
https://www.probrake.de/Steel-...

Nemet fem fekcso, mubizonylattal. Gyari hosszban papirral jon, muszakin adod a forgalmival es kesz. Legalabbis itt mifelenk az NKH-nal igy van.
Sziasztok!
1994-es PC26-osom első fékjét újítanám fel teljesen, de gyári fékcsövet újonnan égen-földön nem találok. Tudok valami helyet, ahol még árulják és van is raktáron esetleg? Ha esélytelen, utángyártott is jöhet, csak menjek át vele a műszakin. Ha még az se, esetleg van hely ahol készítenének hozzá?
Köszi a válaszokat és üdv!
Közép sztender rugót keresek.
Vagjal bele. Ha az enyem klaffogna, en is megprobalnam.
Boldog új esztendőt minden CB500-as fórumtagnak!
Újabb megoldás a kuplung zörgésre. Szerintem ez nem rossz, lehet belevágok. Vélemények??
http://youtu.be/gS29uz8QOb0
köszönöm.
https://www.sportmotor.hu/foru... lehet itt előbb találsz eladót.
Szép napot mindenkinek. Keresek eladó hátsó doboz tartót 2007 es Honda cbr 125 motorra.ha valakinek van esetleg, és eladó megvenném . Köszönöm.
nagyon szépen köszönöm a segítséget.akkor el leszek vele egy darabig, mire le bontok körülötte mindent.. 😄
A műszercsoport két szélén van egy-egy csavar. Fejidom belső takaróelemei, esetleg oldalidom is le kell jöjjön. Ezen felül a műszercsoportot már csak egy gumis bepattintós tüske tartja a közepén. Az izzók is bepattintós gumi foglalatokban vannak, ahogy látom
erről a motorról lenne szó..
Szép napot mindenkinek. Meg találta a nejem azt a motort, ami kényelmes neki. Honda cbr 125. De máris a segítségetekre lenne szükségem. 2007 es a gép. hogy tudom kicserélni a kilóméter óra világítás izzóját? hogy férek hozzá, miket kell lebontani. ez nem olyan egyszerű mint az én 30 éves cb-m . köszönöm mindenkinek a segítségét.
Kuplung problémával küzdők figyelmébe ajánlom. Magyarországba is postázzák 1500 ft-ért
https://www.olx.pl/d/oferta/ho...
Hali.
Érdekelne valakit horpadt tank?
Egyetertek. Sajnos kevesek gondolkoznak igy.
köszönöm inkább meg rendelem, nem jó tákolni.
Azért, mert gyári gumikon kívül más nem nagyon passzol oda. A gyári gumi bizbaszok meg 2-3 lepedő darabja.
Kapható egyébként, oem-parts.hu-ről tudsz rendelni
szebb napot kívánok mindenkinek. érdeklődnék, hogy cb 500 hondához, 1994 -es gyártmány, hol tudok vásárolni a benzintankhoz gumi rögzítőket? zörög a tank, szét szedtem, és sajnos házilag tákolt gumialátétekkel van kihézagolva. köszönöm ha használható ötletekkel is segítetek esetleg.
10 évig ilyen motort hajtottam én is, egy személyes tapasztalatot megosztanék itt. Kezdőként elkövettem azt a hibát, hogy ősszel lerakva a motort, azt hittem majd havonta egyszer úgy is elfogom indítani a gépet, sőt, még lehet gurulok is egyet ha az idő olyan lesz. No a hideg kellőképpen elvette már akkor is a kedvem és bizony tavaszig nem volt indítgatás. A probléma nálam is abban a formában jelentkezett, mint a kérdés feltevőjénél. Nekem annyiban szerencsém volt, hogy egy karburátor tisztító adalék kettő tank elhasználása alatt kitakarította a dugulást, de ez arra jó lecke volt, hogy többet nem raktam le így a motort télire. Szezon végén én kijárattam a benzint a karbikból, sőt, hogy tankban lévő benzin se romoljon annyit, tettem hozzá Spurit (én akkor hallottam róla, kipróbáltam, nekem bevált, azóta is használom). Ezek után nekem nem volt problémám többet a tavaszi indítással. Azóta már nincs meg a kis Honda, egy injektoros gép váltotta. Ott, mivel nem lehet kijáratni belőle a benzint, az utolsó tankolás mindig 100-as benzin+ a Spuri itt is megmaradt hozzá. Lehet hallani leragadó injektorokról a sz@r benzin miatt, de nálam ilyen még nem volt ennél a téliesítési módszernél. Még annyit hozzátennék, hogy ezek után én minden benzines eszközömből kijáratom az üzemanyagot és azóta nincs problémám egyik indításával sem, soha. Még apósom benzines permetezőjével fél napig kínlódtam mire sikerült a tavalyról beleállt benzint kitakarítani és elindítani.
Nem értem fére csak én nem szoktam leengedni a benzint ezért irtam le,én se akarom ezt ráerőltetni senkire.
Unokabátyám pl ugyan úgy leengedi a benzint mint te és úgy tárolja a motorját s nem inditgatja ő se csak tavaszal mikor kezdi a szezont.Ezzel csak azt akartam irni : Van aki igy, van aki úgy csinállja..
A lényeg hogy tanácsokkal segiteni próbálunk.
Leirjuk a tapasztalatokat összehasonlitjuk,mit hogy stb..
Egyébként jó magam is úgy jöttem rá a motorleállási problémámra anno hogy végigböngésztem a fórumot.
Menetközbe leállt,hol 60 hol 100 hol80 km-ként.
Félre ne érts, a te motorod, a te döntésed. A porlasztó leeresztése olyasmi, aminek én személyszerint évek óta látom a hasznát, de nem akarom ráerőltetni senkire, se rád, se másra. Csak tanács volt.

Az olajos kérdés kiscit más. Régen az volt a fáma, hogy az elsavasodott használt olajjal tárolni kevésbé egészséges, de a mai olajoknak olyan TBN száma van, hogy tökre felesleges ezen aggódni. Szerintem.
Hát meglehet igy vele próbállkozni de engem csak az aggasztana hogy a motor igy nem lesz üzembiztos bármikor eldugúlhat újra és lehet be se indúl ..Bár értem hogy azér irtad hátha megoldja.
Tudom sok érv szól a téli inditgatás ellen,melett ez pl olyan mint az : hogy tegyük el a motort télire: Akkor cseréljünk olajat és friss olajal várja a tavaszi inditást vagy hagyjuk benne a használlt oljat és majd tavasszal mikor elővesszük és használljuk a vasat akkor cseréljük le a motorolajat.
A téli indítgatás elleni egyik érv pont az olaj benzinnel történő szennyezése.
Az agresszív motorféket meg természetesen nem úgy gondoltam, hogy 150-ig kigyorsítasz és lerúgod harmadikba. Hanem pl. 3-ban elnyújtod 90-95-ig, utána gáz becsuk és hagyod 60-ig visszalassulni, majd ismételsz. Természetesen abszolút igazad van, hogy a takarítás az ideális megoldás, ezért volt nálam is az az első a felsorolásban.