Az uszo le van akadva. A porlaszto uszohazanak az oldalat kopogtassatok meg csavarhuzo nyelevel, hatha megmozdul es nekiall tenni a dolgat.
Ha sok uzemanyag jott ott ki, tessenek szivesek lenni az olajat is ellenorizni, minimum orral, szagminta formajaban! A tulcsordulo porlaszto egyik folyomanya, hogy a szivototokba omlik a benzin, megul a dugattyu tetejen, lassan leszivarog a karterbe es felhigitja az olajat, aminek a kenesi kepessege onnantol tobb, mint kerdeses.
A jobb kapcsolohazon a piros leallitogomb pont ezt csinalja - kiiktatja a gyujtast es az oninditot. Eleg sok motoron szeret kontakhibas lenni, en ott kezdenek. Kontaktspre, klitty-klatty oda es vissza 2-3 percig a minimum, kapcsolo kinyit, erintkezok pucc az idealis termeszetesen.
üdvözlet a segíteni akaróknak.1994-es cb 500 ról van szó..több hete folyamatosan használom, napi 50 km-t megyek vele. ma reggel alig mentem 3 km-t a motorral, és menet közben le állt, mintha le vettem volna a gyújtást ,le állt a motor. viszont minden elektronika, vissza jelző lámpa működött. csak az önindító nem működött. félre toltam egy közeli kerékpár útra a motort, talán 10 perc sem telt el, és ismét be lehetett indítani, mintha semmi nem történt volna...haza mentem vele, minden lámpánál le állítottam, pöccre indított..otthon rá mértem a töltésre miden rendben, akksi 2 éves. több hónap állás után is simán indított..lenne valakinek ötlete, tanácsa, mit nézzek meg rajta,hol keressem a lehetséges hibát?segítségeteket megköszönöm.
Köszönöm a segítséget, beindítottam, hagytam járni vagy 20 percet, le állítottam , vártam egy kicsit ismét gyújtásra tettem, és működött a visszajelző ! köszönöm a szakszerű segítséget.
Nincs neki külön biztosítékja. Ugyanaz a biztosíték látja el 12V-tal, mint amelyik a kürtöt, a féklámpát, irányjelzőt, hátsó lámpát. Egy 15A értékű. Ha ezek működnek, akkor ennek is van tápja, mert a +12V innen jön (fekete/barna vezeték). Az olajnyomás kapcsoló meg testeli és akkor kapcsol fel az izzó (kék/piros).
Több hasolnó motoron van ilyen olajcsere után, hogy az első pár percben össze-vissza működik - az enyémen pl. nem alszik ki közvetlen beindítás után. Ha a szűrő, amit rátettél, kóser és rávaló, és nem nyúltál a kapcsolóhoz, lehet elég lenne csak egyszer bemelegíteni.
A kapcsoló amúgy a generátordeklinél van, a generátorház tövében úgy 7-8 óránál a blokk alján-elején. Nézd meg, nem esett-e le róla a drót.
szép napot. Újabb tanácsra lenne szükségem. Olajat cseréltem a motorba, szűrővel. Motul van benne. mielőtt le engedtem a régi olajat, mentem egy nagyobb kört vele minden rendben volt . Olajcsere után ismét be indítottam, és azóta nem működik az olajnyomás kontroll lámpa. rá teszem a gyújtást és nem világít.meg néztem az izzót, az jó. tudna ebben segíteni valaki? Köszönöm.
köszönöm, gondolkodom rajta, hogy beszerezzem én is ezt a könyvet, de sajnos nem vagyok egy nagy szerelő ember..a blokk hoz már nem mernék nyúlni .de köszönöm az adatokat rendes vagy .
Ja utána meg.... jé de könnyen tekeredik. 😆
Malackán kattant lazításkor elöl minden csavar, kivéve a féknyereg mert azt ugye már kulcsoltam így az 30Nm re volt lehúzva.
Szezonkezdetkor szoktuk az olajat és a szűrőket is cserélni, úgyhogy ezt is mindenképp ellenőrizzük, köszönjük.
Ha sok uzemanyag jott ott ki, tessenek szivesek lenni az olajat is ellenorizni, minimum orral, szagminta formajaban! A tulcsordulo porlaszto egyik folyomanya, hogy a szivototokba omlik a benzin, megul a dugattyu tetejen, lassan leszivarog a karterbe es felhigitja az olajat, aminek a kenesi kepessege onnantol tobb, mint kerdeses.
A 2 karburátor közti vékonyabb (hátsó) csövön ömlik a benzin az első tavaszi indításkor Apukám motorján.
Mi lehet a gond?
Alkatrész ügyben keressétek jelcsa felhasználót.
Talán ő tud segiteni..
Elég behalt itt a fórum, de hátha itt járok sikerrel. CB500S-hez keresek első lámpát, plexit, oldalidomot, ülés nyító bowdent és rendszámtábla tartót.
Bridgestone BT46 vagy Metzeler Roadtec 01? Kinek mi a tapasztalata?
Több hasolnó motoron van ilyen olajcsere után, hogy az első pár percben össze-vissza működik - az enyémen pl. nem alszik ki közvetlen beindítás után. Ha a szűrő, amit rátettél, kóser és rávaló, és nem nyúltál a kapcsolóhoz, lehet elég lenne csak egyszer bemelegíteni.
A kapcsoló amúgy a generátordeklinél van, a generátorház tövében úgy 7-8 óránál a blokk alján-elején. Nézd meg, nem esett-e le róla a drót.
Malackán kattant lazításkor elöl minden csavar, kivéve a féknyereg mert azt ugye már kulcsoltam így az 30Nm re volt lehúzva.