Ha már kormányvég. Ugyebár 2 éve, amikor felkerült az új kormány és vég rá 2 hétre volt egy kisebb perecem. Kicsit elgörbült az amelyik leért, de nem érdekelt. Míg nem tavaly ősszel az utolsó mosásnál a kezembe maradt és nem bírtam visszatekerni a görbe csavart. Vettem is a kormányhoz meg a markolathoz való LSL végeket. Ki is vettem az épet is, mikor konstatáltam, hogy valami nem stimmel. A másiknak a kis menetes hüvelye benne maradt. Természetesen nem egyforma az új csavar méretével és menetemelkedésével. De az meg ugye bele van gyógyúlva a kormányba. Na az a kérdés, hogy hogyan imádkozom ki onnan gyakorlatilag 0, minimál, házi szerszámozottsággal? Elvileg vasárnap viszem a szerelőhöz, de kihullik a haja, ha meglátja. No meg csupasz véggel nem jó ómen közlekedni! Ötletek? Lehetőleg egyszerű, szőke nőnek való és gyors.
elég egyébként ha levágsz a kormányvég gumijából annyit hogy beférjen a kormányba! az anya mikor húzod meg, a vékonyabb gumit is szépen összenyomja és megszorítja neked! Vagy már kész ?
Igazból aztán ki agyaltam a dolgot, itthon van eszterga is, azzal kb 10 perc alatt megoldom a kormány végéből is még hátra van, le kell vágnom 16,5mm-t.. azért ennyit mert nézegettem hogy a kapcsolók meg minden hogy állna jól, hogy a kábel se feszüljön, szóval minden fasza legyen. és ennyire jött ki.
Jóó, vettem a fáradságot vissza olvastam, hát én inkább más megoldást választok kormány falvastagságát nem akarom gyengíteni. majd kiagyalok vmit, még egyszer köszi a segítséget, sokkal jobb így! irányíthatóbb szerintem, főleg hogy ehhez vagyok szokva, és szerintem szebb is lett. majd hozok képet is
Szia. Kormány téma, megvettem a pazzaz kormányt, rá is raktam már, kapcsolóknak a helyénél kifúrva. Bomba lett. Még annyi lenne a kérdésem, kormány végsúlyt hogy oldottad meg?
Szia, régebben egy szűk fél éve, te árultál elméletileg Honda Hátizsákot 7990Ft-ért, esetleg nem-e van nálad még? Illetve ha rosszul emlékszem, de rémlik valami, hogy te vettél olyat vagy nemtudom, tudnál e ebben segíteni?
Dt-vel egyszer megkerültem a Balatont... Enying előtt (nekem előtt) van egy nagyon hosszú egyenes... azt hittem meghalok mire a végére érek, pedig akkor még csak kb 80 km-t motoroztunk. Utána ne is beszéljünk róla.. pedig sétálgattunk is a Balaton parton de nem használt Utána meg a Velencei-tavat néztük meg, na hát az is halál volt, 6oson fel Adonyig
Igen!
Egyszer mentem a drz-vel 420 km-et abban volt ugye 1 tankolás ami kb 5-10 perc,de go tovább. Még a rázkódás hagyján de ahogy széttörte a seggem a keskeny ülés. 3 nappal később mikor jöttünk haza megint csak 420 km-et vagy állva vagy ilyen félig seggen félig háton ülve tettem meg, utána 2 hétig szigorúan kocsiban kényelmesen.
Azóta már átalakítottam az ülést szélesebbre és kicsit puhábbra. De ezt nem lehet felróni suzukiéknak mert ezt a motort nem több száz km-es túrákra tervezték.
DE amikor az osztrákoknál egy karambol miatt álltunk 3 órát én az árokban simán kikerültem őket ,és a többiekre kellet várni azt a kis időt
Tavalyi szezonban mentem 3000km-et egy tl 1000-el! Utáltam mint az állat! Azért is vagyok kíváncsi a 800-as majd 10 évvel öregebb suzira.
Nekem a tl egyrészt nehéz is volt illetve kanyarokban odakellet figyelni motorfékre mert akkorát fogott még 90-nél is hogy juj.
Az 1 heger meg isteni az a hang
Abból az álom ktm 690 smc
DettÓ
Azt hittem hogy majd ezzel elfurikázok kis fordulaton,de bazz a drz 3000nél jobban húz mint ez........mondjuk a dörzi 200 fölé nem igen kúszik!
Ha jó idő lenne már végre valahára akkor hazaviszem haver motorját!
Most csinálja a jogsit és vett egy Suzuki vx 800, kíváncsi vagyok az hogy húz kis fordulatról.
De köszi a segítséget mindenkitől!
Üdv
Egyszer mentem a drz-vel 420 km-et abban volt ugye 1 tankolás ami kb 5-10 perc,de go tovább. Még a rázkódás hagyján de ahogy széttörte a seggem a keskeny ülés. 3 nappal később mikor jöttünk haza megint csak 420 km-et vagy állva vagy ilyen félig seggen félig háton ülve tettem meg, utána 2 hétig szigorúan kocsiban kényelmesen.
Azóta már átalakítottam az ülést szélesebbre és kicsit puhábbra. De ezt nem lehet felróni suzukiéknak mert ezt a motort nem több száz km-es túrákra tervezték.
DE amikor az osztrákoknál egy karambol miatt álltunk 3 órát én az árokban simán kikerültem őket ,és a többiekre kellet várni azt a kis időt
Lc4 meg hát igen tud valamit! Ktm elégé tud rezonálni, 200km után lehet számolni a hangyákat!
640lc4
Nekem a tl egyrészt nehéz is volt illetve kanyarokban odakellet figyelni motorfékre mert akkorát fogott még 90-nél is hogy juj.
Az 1 heger meg isteni az a hang
Abból az álom ktm 690 smc
Én ha nem is idén de jövőre tuti cserélek
De sajnálom eladni ezt mert nagyon jó állapotban van
Azt hittem hogy majd ezzel elfurikázok kis fordulaton,de bazz a drz 3000nél jobban húz mint ez........mondjuk a dörzi 200 fölé nem igen kúszik!
Ha jó idő lenne már végre valahára akkor hazaviszem haver motorját!
Most csinálja a jogsit és vett egy Suzuki vx 800, kíváncsi vagyok az hogy húz kis fordulatról.