{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5547102] 2019. 05. 21. 22:26
Pocses
Hú... ilyen kell nekem is.
[#5547081] 2019. 05. 21. 20:50
Cefi
Ez egy király gép
[#5547079] 2019. 05. 21. 20:41
Vidom
[#5547074] 2019. 05. 21. 20:36
Vidom
Nem értek hozzá. Nekem a babettán hátul még nincs rugó csak elől...
[#5547070] 2019. 05. 21. 20:29
Zoli32.01
Minden nap ulok.
[#5547069] 2019. 05. 21. 20:23
Cefi
Csak olvass és figyelj
Csillapítás, ültetés mesterfokon
Elvileg
[#5547067] 2019. 05. 21. 20:19
Zoli32.01
?
[#5547066] 2019. 05. 21. 20:09
Cefi
[#5547064] 2019. 05. 21. 20:05
Vidom
https://www.shox.hu/motoros-olvasnivalo/oszlassunk-el-egy-tevhitet-a-rugo-elofeszitesrol

http://www.motorrevu.hu/cikkek/csillapitas_helyes_beallitasa_1resz
[#5546959] 2019. 05. 21. 7:12
Caboose
Csak, hogy pontosítsunk, azt állítod, hogy a rugó előfeszítésével nem változik a motor hasmagassága? És még én vagyok a dilettáns?
Tudod mit, jogodban áll hülyének maradni. Én így is nyugodtan alszok.
[#5546949] 2019. 05. 21. 7:02
Csapatás
Üdv Mindenkinek!

2001-es Hornetre keresek plexit, ami kipróbáltan jó menetszél ellen. Ha tudtok légyszí küldjetek linket. ezt a Kelomotor-ost találtam. http://www.kelomotor.hu/plexi.html Nem drága, de nem tudom mennyire jó, hatásos-e a szél ellen.Köszi!
[#5546928] 2019. 05. 21. 5:48
ホンダ
Jól van, te fotelszerelő. Guglizzál, jutubozzál még, hátha tanulsz valamit. Értem én, hogy nehéz beismerni a tévedést. Ha az emberből hiányzik a tudás és az alázat, akkor marad a lekezelő, nagyképű hozzáállás, amivel próbálja leplezni a dilettantizmusát. Nem kell válaszolnod.
[#5546897] 2019. 05. 20. 22:16
Caboose
Te barátom hülye vagy. A nyereményed pedig a tudat, hogy ennél már csak ostobább leszel...
[#5546781] 2019. 05. 20. 17:09
ホンダ
Semmi. Ugyanakkora marad a H távolsága. Ha X-et növeld az S csökken. Mi a nyereményem? Fingod nincs az egészről, te világmegmentő
[#5546202] 2019. 05. 18. 12:30
Vidom
Csapatás,

ha a hibajelenség a következő:
- nagy fordulaton bedadog a motor (mindig konstans fordulatszám körül)
- ha menetközben leáll a motor és nem vagy nehezen indul be

akkor irtam privát üzenetet, hogy mi a hiba...

"Sziasztok!

Szerintetek mivel lehet a baj: 5-6 ezres fordulaton, kb 115-120 körül haladva minden előzmény nélkül kiszámíthatatlan hogy mikor de előfordul hogy leáll a motor. Ilyenkor behúzom a kuplungot és gurulva megállok. Utánna szivatóval újra tudom indítani..elöször mintha nem mind a 4 henger indulna be, de aztán elkapja a többi is és minden oké, újra tudok menni. Ezt eljátszotta 140 -nél is , tehát kb 6 vagy e feletti fordulaton jön elő. Én gyújtással , vagy bármi gyujtással összefüggő hibára gondolok. A karburátor tisztítva volt , elvileg be is szinkronizálták (ezt az előző zulj is mondta, meg én is megnézettem, hátha az a baj)- azzal nem javult a helyzet, 4 új gyertya is van benne, de továbbra is előjön ez a hiba, pedig már 100-as benyával megyek és karburátor tisztító folyadékot is adagolok pluszba a benyába. Az előző tulaj cserélt rajta gyújtáselosztót, lehet hogy nincs jól beállítva valami. Ha van más tipp az tis várom. a XVI kerület környékén ha tudtok egy jó, korrekt, nem lehúzós szerelőt, aki ért is hozzá, annak az elérhetőségét is várom.
"
[#5546196] 2019. 05. 18. 11:28
Zoli32.01
Egy U alaku kengyel,tuti olcsobb is lehet.
[#5546195] 2019. 05. 18. 11:26
Caboose
100%, hogy nincs himbarendszere. A teleszkóp felső felfogatását még sosem babráltam, lehet, hogy ki lehet cserélni, bár 60.000 forint elég húzós
[#5546193] 2019. 05. 18. 11:18
Pocses
Ha X-et növeled azzal összenyomod a rugót, ami meg szétfeszít a lengéscsillapítón tehát magasabb lesz a motor segge.
[#5546190] 2019. 05. 18. 10:55
Zoli32.01
Ahogy néztem nincs himbarendszer a teleszkóp és a lengőkar közt aminek része a kutyacsont.közvetlen a lengőkaron van a rugóstag.A váz felső részén tlán a felfogatás cserélhető kisebbre,azt nem láttam egy képen sem.
Valahogy ezzel lehet.De asz is előfordul hogy tévedek.

https://www.ebay.com/itm/Honda...
[#5546185] 2019. 05. 18. 10:33
InSAMinator
Én is csak "gugliztam" ,az alább linkelt oldalon elvileg létezik a 2003-as CB 600 Hornethez ültető-kutyacsont.
[#5546171] 2019. 05. 18. 9:05
Caboose
Egyébként, mi volt bunkó az első hozzászólásomban? Az, hogy rámutattam micsoda marhaságokat irkálsz? A baromság szó nem tetszett? Bocsi nem tudtam, hogy ezen a fórumon kis hópihék vannak, akiket csak dicsérni szabad bármekkora ökörséget is hajtogatnak...
[#5546152] 2019. 05. 18. 7:08
Zoli32.01
Mielott ölre mentek a regebbi horneten ugy latom nincs kutyacsont, kozvetlen csatlakozik a lengokarhoz a rugostag.
Bajos az ultetes, hacsak nem a felso rogzitesi pontot tudod valtoztatni.
De lehet tevedek. Nemigen talaltam pontos útmutatót.
[#5546149] 2019. 05. 18. 6:24
InSAMinator
Másik dolog, tyzso, hogy az előfeszítés állítási lehetősége nem igazan magasság állítására szolgál, hanem a hátsó telódat állítod a motoros/-ok testsúlyához. Habár némi csökkenést el lehet vele érni, fennáll a veszély, hogy fel fog ütni a hátsó teleszkópod rosszabb úton, főleg két személlyel. Ezert szokták az előző linkben lévő kutyacsontot cserélni.
[#5546148] 2019. 05. 18. 6:18
InSAMinator
Tyzso,
Ha még aktuális, a lenti linken egy esetleges megoldás:
https://www.motostyling.hu/ter...
[#5546147] 2019. 05. 18. 6:17
InSAMinator
Bocs David,
De a modora ellenére Caboose- nak van igaza.
A rúgóelőfeszítés csökkentésével csökken a motor hátuljának a magassága. Valószínűleg
a "kutyacsont"-tal keverted, annál van úgy, hogy ha ültetni akarod, hosszabbat kell betenni.