Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt hiszem tegnap délután írtam a petro -nak hogy léghűtéses gép lévén, 20W-50 4 ütemű motorolajat bele.A motorozáshoz meg jó egészséget!Meg elővigyázatosságot! Az a szép gép nehogy összetörjön.
Szia József! Felénk nincs olyan nagyon hideg... Csak hogy tanuljak is valamit, milyen olaj ajánlatos ezekbe a parittyákba?
Péter! Említetted, hogy van valami szervízanyagod amit szívesen átnyomnál a neten. Megoldható ez most? Léccciléccciléccci:)
Olvasom, hogy szaporodunk. Na nem úgy , hanem úgy!
Éppen ezért lehet,nem?
Szép estét a motoros Uraknak! Ne üveghangoljatok, mert hideg van . Most jó a hűtés !
Na mindegy majd elválik, csak érne már haza...mert ugye puding próbája az evés:)
Valamelyest. Nekem idegesebb hangulatban 2. Ban volt 120 is. És azzal sem gyilkoltam üveghangra. Szerintem ott lehet a kutya elásva. Rajta ülve is más. Nem hallottam még ilyen motort kívülről, csak rajta ülve.
Hát háromba olyan 140 nem tudom mennyire számít kiforgatásnak, de az is lehet rajtaülve sisakban más érzés mint kívülről fülelni
Az enyém az első szériából való:1992. Nekem lepapírozva volt annyi, mint a tiéd papír nélkül. 420 ért vettem, kb 110 volt a papír. Nem tudom, nekem gyárinak tűnik rajta minden. Eléggé nyélre húztam, akkor megjön a hangja. Kiforgattad te is mikor próbáltad?
Tényleg! Tegnap pont a lényeget nem kérdeztem meg. A Tiéd mikori gyártás, és mennyi lett a végösszeg mire lepapíroztad? Ja meg mikor indultál haza tökre más hangja volt mint annak amit én vettem, van benne valami síp?
Ez igen... Amúgy a krómos indexet ne bánd. Műanyag az krómos hatással... Nekem ahogy meséltem a túradoboz szett volt rajta hátul (indexes változat), ezért nem volt meg az eredeti indexpár hátra. Mivel az elsők közül az egyik szigetelőszalagozott volt, inkább levettem azokat is és tettem rá két pár univerzálisat. A bekötéseknél megvolt vele a szívás, de azt vagy itt, vagy a motorszerelésben le is írtam Most hogy ezeket is leírtad, még inkább az a véleményem, ez a motor nagyon megérte a vételárát. Igaz az enyém még kevesebbe került, de én úgy gondolom, a tiéd szebb állapotban van
Nekem is jobban tetszik a krómos index, de mivel az utolsó petákot is beletoltam a bizniszbe egy darabig be kell érnem a feketével. A kormány sem eredeti, egy tomaselli túra szarv van rajta, természetesen gyártói műbizonylat mellékletével amiben szerepel a vas, gondolom a kormány végsúly is ezért típusidegen. A hátsó teló egy vadonatúj darab, szintén típusengedélyezett műbizonylattal. Sőt ha már a műbizonylat mániás germánoknál járunk, a rajta lévő két új guma is kapott egy igazoló műbizonylatot, hogy a HONDA hozzájárul a felszerelésükhöz. Ennyit a Német követelményekről, és precizitásokról.......
Ja tegnap kiléptem egy kicsit hazafelé 6 perc volt kereken indulástól megállásig Szóval tényleg nem vagyunk messze
Nos ezzel még adós vagyok: Motor kinézete új indexek felszerelése után:
Szép állapotú az biztos! Első blikkre ami kicsit más mint az eddig látottakon: Index hátulja krómozott szokott lenni, a tiéden feketének látom. A hátsó rugóstag is eltér az eddig látottaktól, ált mindenkién olyat láttam eddig mint ami az enyémen is van. Tükrök kerekek, ált Sevenfifty tükrök téglalap alakúak. Kormánysúlyvég is más. Ennyi ami szembetünt, ezek mondjuk lehetnek az előző tulaj csinosításai, de az eltérő évjárat is okozhatja.
KÖszönöm! Egy Papp Tibor nevezetű úriembertől vettem Mórahalomról, Szeged mellől, a kép jobb szélén található.
Szép a motorod! Azt hiszem az exgazdája segített szelephézag ügyben...
06 70 2040532
Oksa, akkor arra megyek. Telószámot azért dobj már emilben, ha nem találnam a hivatalt.
Ha Hejőpapi felé mocizol, ugorj be a Fenyő presszóba (nagy kanyar után), 6 után szerintem ott leszek :)! Amúgy német a vas '94-es évjárat, óraszerint 43100 km, megmutatni nem tudom mert szombatra ér haza:(, de forgalombahelyezés bonyodalmai érdekelnének..
Ritkán. De ha megadod az elérhetőségégeidet, akkor holnap meló közben tudok írni. Ill este is, csak akkor beszéljük meg mikor, mert otthon nem szoktam a gép előtt ülni. Az emil címem megtalálód az adatlapomon. Most mobilról vagyok, ez kicsit korlátozott. Bár 6 után végülis akartam egyet motorozni is. Ha gondolod elnézhetek feléd is, nekem 8 merre megyek.
Ez a tetű meló......Szoktál msnezni? Mer asszem csak estefelére végzek:((((
Üdvözlet a fedélzeten! Addig nézd át a gyertyapipákat, mi van a levegőszűrővel, aztán olaj és olajszűrőcsere, javaslom a jelzőizzók ellenőrzését, nincs -e kiégve valamelyik. gyertyakábelek állapota? stbstb
Szép napot ! Szelephézagom nekem is van a fiókba, majd alkalomadtán előkeresem! Ha kell szóljatok , küldök levélben.