Olvasom, hogy szaporodunk.
Na nem úgy , hanem úgy!
Szép estét a motoros Uraknak! Ne üveghangoljatok, mert hideg van . Most jó a hűtés !
Amúgy a krómos indexet ne bánd. Műanyag az krómos hatással... Nekem ahogy meséltem a túradoboz szett volt rajta hátul (indexes változat), ezért nem volt meg az eredeti indexpár hátra. Mivel az elsők közül az egyik szigetelőszalagozott volt, inkább levettem azokat is és tettem rá két pár univerzálisat. A bekötéseknél megvolt vele a szívás, de azt vagy itt, vagy a motorszerelésben le is írtam
Most hogy ezeket is leírtad, még inkább az a véleményem, ez a motor nagyon megérte a vételárát. Igaz az enyém még kevesebbe került, de én úgy gondolom, a tiéd szebb állapotban van
6 perc volt kereken indulástól megállásig
Szóval tényleg nem vagyunk messze
Első blikkre ami kicsit más mint az eddig látottakon: Index hátulja krómozott szokott lenni, a tiéden feketének látom. A hátsó rugóstag is eltér az eddig látottaktól, ált mindenkién olyat láttam eddig mint ami az enyémen is van. Tükrök kerekek, ált Sevenfifty tükrök téglalap alakúak. Kormánysúlyvég is más. Ennyi ami szembetünt, ezek mondjuk lehetnek az előző tulaj csinosításai, de az eltérő évjárat is okozhatja.
Ha kell szóljatok , küldök levélben.