Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó is volt az a moci! Kár, h eladtam...
Szegény musztang.Meg az az idétlen formája.
A Mustang jó is volt. Nagybátyámnak az volt, azon is körözgettem néha
Igen, kézi váltó pláne különleges csemege volt
A mustang az egy más téma. A Riga Verhovina motoroktól kiütésem van.Lehet tölük combosodni, mert annyit tolod !Aztán az ismerősök elkezdték hordani hozzám javításra,és egy idő után elegem lett belőlük. Volt hetem hogy hármat kellett. Az az utálatos Riga karbi,a szar tűszelepével!
Miért? Én tök imádtam a Mustang-omat...
Hát jah, eléggé reménytelen volt...
A szocialista ipar magas színvonalú terméke .Ette volna meg a rosseb meggyártóstól.
Az adatlapodnál nagyon tetszik a Verhovinás rész :) Emlékeszem kölyökkoromban mikor apám építkezett Tatáról Naszályra Komárral csavartam ki betont locsolni. Naszályon már csak parton lefelé indult be. Tatán jellemzően első piros lámpánál megfulladt, onnan 2 km tolás Mindíg motorral mentem, sose ültem buszra
igen az az, és ha nincs mikroelektronikai üzemed, akkor reménytelen.
Jaja, mi is szétszedtük. Az a kerámialapkás cucc igen jól néz ki benne...
Én az enyémnek megnéztem a belsejét, hogy mi van benne , és van benne egy valószínűleg vastagréteg ic. ami nem reprodukálható . Nehogymá készíteni tudj magadnak egyet.
Sajna nem. Filóztunk a Lacival(akienk volt a CBX-e) rajta, meg melóan volt is nagy áramú Fet, de nem tudtuk megcsinálni. Máshogyan kell egy Fet-et megvezérelni mint egy tranyót... Aztán hazai TCI-t nem volt kedvünk építeni.
Igen, én is folyamatosan tanulok...
Tudomtudom! de hadd kérdezzek butaságot: Nem lehetne valahogy pl. Fet-re kicserélni? Mégis te vagy a műszerész!
No látod, mindig tanul az ember.Most én!
Nem az ötvözettel van baj, hanem ún. húzott acél. Ezért reped a hegesztés mellett. A legtöbb tank ilyen technológiával készül. Én autón szívtam vele.
Jaja! Ma mociztam a barátommal, és mondta, h mind a 4 szikrázik. Furi... Bár a CBX-ben még elég kezdetleges TCI van 2 Darlington tranyóval. Azért is tilt le olyan hülyén...
Nem-nem! A barátomnak is a CBX-ébe azt hittük, h szarok a lamellák, és a tányéralátétek voltak kinyúlva. Vett bele eredeti rugós tányéralátéteket, és már jó is lett a kuplungja.
Írj aztán küldök telszámot.
Ok! Tervezek balatoni körutat ha egyszer kész lesz a moci, de addig még eltelik pár hét.
Dinneéréskor arra megyek, lehet megkereslek,de ha esetleg Badacsonyba jössz, írj e-mailt.
Lehet, hogy acél, de valami sz.rral van ötvözve. Az biztos, hogy az enyém mindenhol rohadt ahol csak lehet, és úgy repedt forrasztás után, lehűléskor, mint az üveg.
A CB Tank nem acél?Ezt akartam írni!
Nem CBX-ed van? hogy a búbánatba? Meg vannak a japók huzatva?