Látod erről beszéltem!
Soha nem ismersz mértéket!
Egészségedre!
Azt hittem úgy van mint a poharas orvossággal, mondom hadd ártson!
De egyébként tartom a "mértéket"!
A Kármentőt.
Legalább nem tudtok min összeveszni!
Én most szedtem be egy doboz Magne B6-ot, most meg majd vörösbort fogok szedni.
A kolibrinek jobb? 1200/perc a szívverése és 80-at csap másodpercenként a szárnyával ha nem ideges...
Normális?! Elszalad a nektár a virágból? Vagy jön egy másik madár 1500-as szívveréssel?
Minek pörög annyira? Oszt csodálkozik, hogy annyit zabál naponta mint a saját testsúlya! Normális? Lassabban nem megy neki? Ez pont olyan mintha én úgy enném a marhapörköltet, hogy nem látszana a kanál... kiverném a saját fogam!
Nem szégyen az csak kellemetlen, látom Te is tapasztalt vagy ilyen téren
Mondjuk ha mindennap annyit találkoznánk az asszonnyal mint ma...
kevesebb eséllyel válnék a családon belüli erőszak áldozatává
a vérnyomásom akkor is alig éri el a 100-at ha megíjesztenek
hogy mikor volt az autó legutóbb szervízben... én mutattam a szervízkönyvet a pontos dátummal ami nem is olyan régen volt és mondtam, hogy az olajcserekor ez is cserélve volt.
Erre csak annyit mondott a gyerek: "akkor lehet cserélték, csak mondjuk 5 olajcserével ezelőtt..." én meg csodálkoztam, hogy miért világít néha a "check engine" lámpa és innentől kezdve a korábbi olajcserék elvégzése is kérdésként merült fel bennem...
Először leszeded a féknyergeket majd kiveszed az első kereket ekkor hátra kerül a súlypont és stabilabb lesz a motor, a telószáraknak is lesz annyi helyük, hogy lefelé ki tudod venni őket. Vagy külön-külön szereld ki őket -de akkor le kell bontani a sárvédőt is- vagy egyben kihúzod alsó kiflistől (kormánytengelyestől) együtt, persze csak ha előtte a kormánycsavart oldottad és a felső kiflit leszedted.
Nekem egybe kijött (erről is küldtem képet) és az alsó csapágycsészét is könnyen ki tudtam ütni a leírásnak megfelelően, de erről a motorrevüs szerelési leírásban is olvashatsz amit a képeimel együtt elküldtem Neked.
Legfogósabb a kormánytengelyen lévő alső csapágy volt, ezért is írtam azt, hogy elképzelhető az alsó porvédó sérülése, ami viszont az új szettben van (kell lennie), viszont ennek a szereléséhez jobban hozzáférsz mert ekkor már a motortól külön van
Az összeszerelés adja magát, a golyós és a kúpgörgős csapágy közötti különbségeket is lefotóztam és elküldtem, ha kérdésed van írj e-mailt. Hidd el nem a felbakkolás a dolog legbonyolultabb része, bár a többi sem az, főleg egy szeleplapkázáshoz képest...
bár az is csak elsőre volt nehéz. Előtte voltam vele szervízben érdeklődni és lapkákat rendelni, ott azt mondták tegyek bele sűrűbb olajat és akkor elhallgat
ezek után láttam jobbnak azt is magamnak megcsinálni
a gyári értékeknek megfelelően.
na de nem csak szórakozásból áll a világ...
Tegnap délután szalagtűző volt Lacának és későn értünk haza, ráadásul akkora esőben, hogy alig 70-el döcögtem... aztán gyorsan és rövid idő alatt kellett sokat aludni
hiszen másnap délre -azaz mára- vártuk a vendégeket. Még most mentek el úgyhogy romokban a ház, van tennivaló bőven, holnap meg munka.
Szerintem is a 4 vadászmester lett volna indokolt.