egyszer megszóltam a motorját mert...
hogy is mondjam... szóval enyhén szólva a szépérzékem határait feszegette
"Én megyek a motorral, nem szerelmes vagyok bele "
által, hogy mocskos a robogó blokkja. Ma miután ráraktam a hengert az új talp tömítéssel és rákerült a vadonatúj hengerfej tömítés is, lemostam ahogy csak tudtam. Közben már be lett építve a helyére, de még nincs kész teljesen, holnap lesz folytatás. Bizonyítékul egy pár kép.
Mindig találsz magadnak valamit amivel foglalkozni lehet!
nem baj, 30 évvel ezelőtt én is ilyen voltam. A baj, hogy most már néha fáj a hátam!
mégis a mai napig azt tartom a legszebb hangú kétüteműnek! Szinte úgy járt mint egy vizes blokk és kigyorsításkor olyan selymesen fütyülős hangja volt amivel örökre a szívembe lopta magát
imádtam azt a világot, másra se volt gondom
Lackó fiam kis 50-es vizes Apriliájában is ilyesmi membrán van, jó sokat kinlódtunk vele
míg végül vettünk hozzávalót... jó drága volt de legalább ment utána a motor rendesen.
Amúgy igen szép darab, érdekes technikai megoldásokkal.
Azért még azt áruld el, hogy hány munkaórádba került, hogy így nézzen ki? Mert eredetileg ez