, Nekem annyira nem tűnt fel, csak amikor befordult a helyére, akkor láttam, hogy milyen csámpás volt előtte.
De még ma válaszolok!
Nem láttad a műszert? Én nem szoktam addig inni amíg nem látok!
Meg tarkát !
az aranyközépút viszont mindig valaminek a rovására jön létre, a mérnökök meg azért vannak hogy mindent figyelembe véve tervezzenek. A Hornet elmenne keskenyebb kerekekkel is, valószínüleg lényegi menetstabilitás romlás nélkül, viszont sokkal eladhatóbb szélesebb papucsokkal... ez is az a kategória ami kicsit a mai trendet is szemelőtt tartja szerintem.
Emellett természetesen a dizájn is lényeges hiszen mennyivel szebb egy szélesebb hátsó mint egy keskeny... ennél a dolognál viszont óvatosnak kell lenni mert nem elég csak abroncsot cserélni, mint ahogy pl. a CBF500-nál a gyártó a felni méreteket is növelte és úgy kaphatott tekintélyesebb méretű abroncsot a gép.
Ez a mondás néha emberre is ráillik!