Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lajos! A bukócső megvalósításában haladtál valamire?
Nem tudjátok, hogy a kipuf könyöknél lévő alsó idom ami ezen a képen is van és már láttam több ehez hasonló képen is, gyári, vagy házilag rárakott univerzális motyó lehet-e?
Megvan ám ennek az előnye is. Tegnap autópályán kamionok mellett 200-as tempoval atomstabilan húztam el, nem játszadozott velem a szél. Az, hogy motor + saját tömeg együtt cca 350 kg volt nem kis szerepet játszott.
Tanulság: Ha csak 46 kg vagy ne vegyél 260 kg-os motort.
Jó reggelt! Ezt írtam le részletessebben, de a tömör lényeg valóban ez
A Péter súlya nálam is megvan, olyan 88-92 között ingázok kedélytől függően...
Látod megvolt a szemléltető oktatás, lehet utánozni.
Szép estét az Uraknak! Leadtam a drótot apósomnak aki cca. 130-140 kg, mondom mégis csak szemrevételezem a koerográfiát mielőtt eldűtöm a gépet. Javasoltam neki a József általi váz fogást a hátsó gátló körül, de nem értem a végére mert apuka megmarkolta a hátsó lábtartó konzolt és egy laza mozdulattal bakra tette. Ezen felbuzdulva úgy is hagytam, holnap fújkálhatom a láncot
Akkor sámli gond! Ha 46 kg lennél inkább lenne!Rátalpalsz a stender kiállójára oszt jóvan!
Én olyan 88-90 körül.
Egyetértek a kolléga által vázoltakkal, azzal különbséggel, hogy én a kormány + majrévas fogásával tartom meg a kezdeti egyensúlyt. Utánna testsúlyra szépen fejlön a motor, rá sem kell segíteni.
Szia! De. :) elmentem ma egy szinkronra. Akitől vettem a motort ígért nekem egy ingyen szinkront. Így ahelyett. Hogy helyben csináltattan volna, beletankoltam az árát és lecsavartam Hatvanba. Visszafelé megrángattam a bajszát, 45 perc alatt házaértém.
Hány kiló vagy? Ugye a motor 255 kg körül van.
Köszi az infót! Akkor este rágyúrok
A középállványnak van egy szára,arra rálépsz a teljes súlyoddal és a motort a váznál emelve, a jobb kezeddel ott a hátsó rugóstag körül,lehet próbálkozni.
Nagyon jól gondolod. Ott van az az enyémen is.
Péter! A minap azt vettem észre, hogy a kipuff rendszer alsó pontján a dob előtt van egy lyuk ami nem korrodálásból képződött hanem gyárinak néz ki. Érdekelne, hogy a Tiéden van-e? A veteránomon is van És azon is gyárilag. Gondolom kondenzvíz, csapadék, ilyesmi elvezetése végett.
Apropó letámasztás! Van valami trükk, vagy technika amivel egyszerűen fel lehet középsztenderre húzni ezt a dögöt? Többszöri nekifutásra sem boldogulok vele, kezd az a sejtésem lenni, hogy csak dísz a középállvány
Szép napot Péter! csak nem motoroztál?
Először próbáld szokni, ugye ez a fűrész nem 130 kg. Meg vigyázz, hogy hol támasztod le.Meg majd írjál. Én tednap sok év motorozás után majdnem eeeebasss...m.Nem látszott jól, hol kell befordulni, és megcsúszott a hátulja picit.
Szia!
Szerintem hamar el fogod tudni felejteni az ETZ-t, ha majd elkezdesz ezzel motorozni
Halihó! Péntekre meg jött a származási igazolás, tiszta a parittya, úgyhogy gyorsan megcsináltattam az eredetvizsgát. Már csak egy hét pihi aztán műszaki! Ma elkelt az Etz is szegény, nagyon sajnálom mert egész hozzám nőtt meg hát a két ütem az mégis csak hiányozni fog. A CB-n lecsekkoltam a levegőszűrőt és zsír új, a láncra viszont nem maradt időm úgyhogy marad a jövőhétre a fújkálás...

Minden jót! Egészség legyen meg térerő!
Sztem ezt a kiverés dolgot ne ragozzuk tovább, mindketten kinőttük már ezeket a dolgokat