Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali.
Cbf klubról tudok, de külön 250ről nem.
Még ...
Van már cbf250 klub? már jó lenne hasonló kategóriatársakkal gurulgatni,nem pedig feltartani mkit
Szia gabben!

Teljesen hasonló cipőben járok: én is képes voltam 50-essel Bp-Békéscsaba túrára, és nyugodt, egyedül túrázós vagyok. A CBF 250 mellett az olcsó fenntarthatóság és a megbízhatóság miatt döntöttem. 2.5 éve van meg, már egy ideje tervezem egy 600-asra való cserét, de eddig még nem jött össze, nincs meg a megfelelő utód. A CBF 250-nel többször mentem utassal is, és a tapasztalatom az, hogy azért inkább 1 személyes motor. Utassal: hegynek felfelé nagyon nyúzni kell (persze emelkedője válogatja ), sík úton a 100-110 utazónak kb. jónak tűnt neki, 120 a vége. Egyedül nekem ment 130 fölött is kicsivel. (Mindezek a saját óráján nézve.) A feleségem panaszkodott, hogy kényelmetlen az utasülés, nyomja a hátsóját (mondjuk ezt az élményt egy 250 km-es úton szerezte, és másnap vissza is kellett menni. ), többet nem akar 50 km-nél messzebbre menni vele.
Szóval: tényleg olcsón fenntartható és nagyon megbízható motor (enyém 30e km-t ment, én tettem bele 21-et), mesés fogyasztással. Talán ezért sem tudok tőle megválni.

Üdv.: lcsomos
Hát Gabben attól függ mennyi cash van a zsebedben.nagy motor nagy fenntartási költségek,ien xempontbol.Ha van akkor valoban ne ragadj le ennél a kategóriánál. :P Ezzel is le7 éppen túrázni 130 al tépni pár másodpercig :D de nem arra van.Ez megbízható(kevés elektronika) keveset exik(3,X l).És ennyi))))
sziasztok!
Nagy dilemmában vagyok! Ezért kérnék egy-két tapasztalat megosztást! Kezdő motoros vagyok, szeretnék egy értelmesebb gépet az 50-es váltósok után. A haverok osztanak, hogy 250-est sehogy sem, inkább egy gyengécskébb 600-ban gondolkodjak, úgyis hozzászokok hamar. De én a nyugodtabb egyedül túrázósabb srác vagyok. 50 cc-vel már a 300 km-es túrák sem riasztanak vissza, a kis hazámat már azzal majdnem bejártam, bár kicsit szenvedősen, de olcsó,egyszerű, itthon összeszögeltem őket. Nagyon teccik ez a kis honda 250, bár kicsit sokallom az árát, de inkább ebből újat mint egy régi 600-as, amit tákolgatni kell. Kétszeméllyel mennyire szenvedős vele? Szóval valaki járt hasonló cipőben? Mit tud tanácsolni?
u.i.: Köszi és Bocsi előre, mert gondolom ezt már ezren kérdezték itt.
Sportdob cbf 600-ra!Minőségi és nagyon szép hang!
Eladó használtan 30.000Ft.
A kipufogót kb.3 perc alatt fel lehet szerelni és már is húzhatod a szarvát!:) Froland@citromail.hu a címem.
Nagyon jó ,szép állapotútúra motor.Friss olaj,és szűrőkkel,új gumik,gyertya,tank pad,tanktáska,túra plexi,új aksi.mini indexek ,és tükrök.
Adok mellé egy (új)Biker 43 bakancsot,egy renox dzsekit,egy marushin sisakot(új),és egy 2 éves piros (?)sisakot és egy hasznát ,tecnik kesztyűt.kérésre képeket küldök.
i.a:700000ft
Így igaz, még sokszor számomra a kis cbfet is nehézkes fönntartani, főleg most ugye, hogy gumma kell, meg láncszett. De már hála égnek csak a gummát kel összekuporgatni. Bár még a gépeink most is 100km-ert elmennek 1000 forintból!
A reményt pedig ne is add föl, mert ugye az hal meg utoljára.
Egy kalappal kívánok hozzá ...
Hááááát a Castrolt mostanában sokan panaszolják. Végül is kinek hogy, de én a Motorexet ajánlanám neked.
Próbáld ki. Észre fogod venni, hogy ég és föld. Nekem a gyárihoz, Castrolhoz, valamint Repsolhoz képest valami fenomén olaj!
Hello.
Okés.
Szerinted a CASTROL 20V50-es olaj jó választás volt bele? az van most benne.
Okka akkor ezt megcsinálom remélem hogy csak ez lessz a baja !
Mondjuk a porlasztóhoz nem nagyon akartam hozzányúlni de most muszáj lessz.Kössz a segítséget, majd írok hogy aztán mi lett.hali
Eladom a motoromat((.Meg a kis peugeot206 sw-met akit érdekel hívjon.Vennem kell egy telek járót)))
Sziasztok!
Teljesen igazatok van!
Van ami beválik és van ami nem. Szerintem ez mindenre igaz. Sőt, még arra sincs garancia, hogy a 0km-es új cucc lesz a nyerő.
Mindenesetre nagyobb bajom sose legyen vele!
A leállást 1100-1300-as fordulaton nem csinálja. A többi dolgon meg remélem segit egy tuti olaj és egy jó (nem feltétlen szervizes) szakember.
Ebben az országban a teljesitményadóval meg a benzinárral valóban luxust csináltak a nagymotorokból. Család és gyerek mellett nehezen megoldható, sőt. De azért a reményt nem adom fel! :)
Enyém még 1x sem volt szervizben!
Kivéve lénc -és fogaskerék cserén.
Olajcsere,szürő,gyertya,megy itthon is.....ezenkivül 30.ezer km körül se volt vele bajom!
Autó mellett bőven elég ez a 250-es,nagyobb gép se rossz,csak az már viszi pénzt:)
Hali,
hát kinek hogy, van akinek beválik, van akinek nem. Nekem eddig nem volt vele különösebb bajom, szervizbe meg inkább nem viszem, elég volt 1x .
Nekem bevált, eddig legalább is.
Am a szervizben nekem is 1000 volt az (üzem meleg!) alapjáratom. Szörnyűek a szervizek csak ennyit tudok mondani.
Sziasztok!
Bevallom gőzöm sincs, mennyi a gyári alapjárati érték. Anno a szalonból mikor elhoztam 1000 körül volt. Én mint mondtam, emeltem rajta kicsit 1300-1400 körülire, de mindkét szervizbevitelnél azzal kezdte a muki, hogy lehúzta vissza 1000 körülire.
A láncról én úgy tudtam, hogy 1,5-2 cm a normál lógása.
Amúgy tisztában vagyok vele, hogy a 600-as szuzuki sem ,,álom" , de mégis kipróbálok egyet, remélemn nem is sokára.
Én azért vettem hondát, mert egyik cimborámnak hondája van már rég. CG125-ös. Azt a motrot ember el nem hinné, milyen körülmények között használja. (semmi szerviz, elvétve olajcsere, aksi benne télen-nyáron, volt, hogy a lánc alig birt mozdulni rajta stb.) Ennek ellenére mindig indul és stabilan megy.
Az én CBF-em olyan körülmények között már széthullott volna.
Nem rossz gép a CBF, de én kicsit többet vártam tőle.
Hát na jah ...
Valaki azt hiszi 600as suzukival nincs baj?
Még több hibalehetőség....
Gyertya ki, nézd meg indítózáskor van-e rendes szikra. Ha van gooo tovább. Karburátor le és kipucolni tetőtől talpig. Lehet dugulás is, nem kap benzint. Ha ezek sem segítenek akk lehet tovább gondolkodni.
Hát miután az előző üzit írtam,el ugrottam még este a tescoba motorral és 1-2km után menet közben elkezdett lefulladgatni és mikor gázt adtam akkor csak rángatva mennt csattogott a kipuf. mint állat.
Aztán még hazafelé beindult haza is vitt,de viszont ma reggel már nem indult.Azaz most nem megy ez a szar ,pedig azt hittem ez a világ legjobb motorja
Szia.
Milyen körülmények fullad?
Jah és gyanús hangok a blokkból:
Próbáld ki más olajjal, nekem is jött onnan vmi érdekes, régebben.
Amióta áttértem sűrűbbre és "jobb" minőségűre (olaj) azóte no problem.
Helló.
Nem kötekedésképpen, csak megjegyzem:
Alapjárat gyári érték 1400+-100 ford/ perc, azalatt még jó hogy leáll.
és a lánc egészséges lógása 2-3 centi között van, 5 fölött a vészes pl. kezelési útmutató szerint, de a 2-3 az átlagérték, 1,6 szerintem már túl feszes neki.
A szervizben pedig igen fogalmatlanok az tény, nekem anno (1x volt szervizen, 1000-es) régebben azt mondták, hogy szelephézagot állítanak, igen, mivel hidrotőkés max. ellenőrzik, de ha gáz van úgy is észre lehet venni.
Am a fék, gáz, kupplung beállítás inkáb személyreszabott feladat a helyes határokon belül. Váltásnál olaj sokat számít.
... és tényleg nem rossz szándék, vagy kötekedés volt.
Szép napot mindenkinek.