Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 25 az más tészta ,a legértelmesebb jawa volt amit valaha közútra gyártottak!És ami még fontos hogy elvitt a-ból b-be amit a 350 sosem fog megtenni!
Jujj az összes 350 es a büntetése a világnak!mindegy hogy 634 vagy 638as ha ingyen adnák sem kéne !én már öregedtem miattuk jó pár évet.
Mellesleg a suzuki miatt meg szégyelljed elfele magad:) Én a nősténynek is HONDÁT vetttem:)
:)) sajna öreg jawa nincs már,de itt az új terv: http://auto-motor.vatera.hu/mo... Persze a CBR mellett:) Amúgy mi baj volt a festővel?szép munkái vannak fenn a sportmotoron
Amúgy a fényezőt aki csinálta nem ajánlom senki figyelmébe!
Köszönöm az elismerést ,én azért megbüntetném a javádat,rég mentem 250 cezettel! Véármes jószág.nekem csak ilyen jut manapság:
Irigylésre méltó ,legalább is nekem, mivel az enyém egyre csak súlyosabb egyéniség lesz mert mindig aggatok rá valami újat és nem bírja már tovább az oldalsztenderem.
hát én aztat nem tudom, de van rajta
így vettem
Szép lett a paripa!Én még a fényezőnél láttam utoljára "lakk nélkűl". Így összerakva tényleg pazar lett:)
éreztem már én is hiányát ennek a fórumnak,hátha összejönne és sikerülne fölvirágoztatni kicsikét !
Na hali most itt vagyok,van itt valaki aki érdekelt ebben a fórumban?

Üdv Urak!
Nagy örömmel tapasztaltam,hogy végre van 1000f fórum:)).Eddig valahogy méltatlanúl elfeledkeztek rólunk.Nekem 5-éve van meg az öreg vas,már ismerem az utolsó porcikájáig.Ha valakinek alkatrész segítség kellene kérdezzen bátran,én már futottam pár kört miatta.
Sőt ha benne vagytok szervezhetnénk egy találkozót is.
sYstem báttya neked a gyári könyöksor van amúgy hogy van középállványod?
Hogyha győzöd benzinnel,akkor egésségedre!
Nálunk megszaporodott a motor állomány ,páromnak vettünk egy 250 -s suzukit és a két motor teljesen lekorlátozza az internet előtt töltött időt!AZÉRT MÉG ÉLEK .
Mindenki motorozik éjjel - nappal
mi a helyzet srácok?
alábbhagyott a lendület?
Nem, mi egy határolót raktunk bele, h ne tudjon berezegni kis fordulaton.
Ami az utolsó képen be van karikázva, azt elköszörültük, és azt a szegecset vettük ki. Aztán azt az L alakú kart átfúrtuk, és kemény acélból hajtottunk bele egy szárat. A szegecs helyett 12,9-es saválló csavart raktunk be, aminek a végén az anyát lehegesztettük.
Fent pedig kettő(kontrában) önzáró anyával lehet beállítani a kellő feszességet, ami alá nem tud bemozogni.
Mi így oldottuk meg.
Igen, nekem van egy peckó francia manual-om is.
Abban is vannak okosságok.
Szimpatikus! Sztem kipróbálom majd!
örülök.
ha esetleg segít, még van talán 2 képem a szétszedett állapotáról, de a javításról már nincs.
És ezt hogy értelmezendő le kell szúratni cnc-n a csillapító egységből?Saját anyaga engedi?A kis teknő belsejéből is kell kivenni, hogy több oil áramoljon nagyobb keresztmetszeten befelé? és így talán nem ülepszik meg annyira a kopadék az alján.NAGYSZERŰ Te is így csináltad?
DANKE OSZIBÁCSI!Ez az ábra egy manuálban sincs benne !Ügyi vagy.
Köszi! Minden infót szívesen veszek(ünk)!