Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali
Igy hangra megmondani? Sok minden lehet, nem megfelelő szinkron miatt is tud "zakatolni" (nem egyforma szöggyorsulás) és "rázza a generátor láncot,Vezmű láncot, kuplungkosarat, stb, vagy csak a generátor lánc feszitőd ment kukára, szintén félbe kell szedni a blokkot
Szabadonfutó csere :félbe kell szedni a blokkot! Nem olcsó 50-100 a munkadij
Elvileg a 24 Szabadonfutója jó a 21 es be
Utána nézek
Köszi, végűl ez lett megrendelve, csak egyik másik helyen beadta rá a 150 - es méretet is.
De 95% -ban 140-est hozta. Így az lett.
Hali!

Természetesen a gyárit! 140/80-17
Nehéz így videóról, de ez csattog, nem csörög!
Sziasztok. Abban kérném segítségeteket hogy a haveromnak gumiznánk a motorját (87 1000f) viszont ez a hátsó gumi szélesség kicsit elbizonytalanított. A felni 3.50x17. Erre ti mekkora gumit raknátok? Elvileg a gyári 140-es. Ez lenne rá a jó méret? (Az első gumi 110-es)
Köszi.
Ilyen a hangja egyébként: http://youtu.be/9Fsh6DrhuVc

Ez már szerintem elég rossz, nem? Mondjuk egy "szerelő" ismerősöm azt mondta, hogy ez szerinte elsődlegesen nem is (csak) lánc csörgés, mivel amikor kicsit megpörgetem a motort akkor elcsendesedik és a gáz visszaengedésére nem "csattog" amikor is a legjobban kellene neki. Arra gondolt, hogy ha jól emlékszik ennek a motornak a generátora is láncos és lehet, hogy azt "csapkodja". Ennyire én már abszolút nem értek hozzá. Megcsináltam rajta eddig, amit megtudtam, de itt megáll a tudomány.
ŰDV: még nem hirdetem sehol ha valakit érdekel csere 5fő-tgk autora. képes űzeasokneteket olvasok-válaszolok (zpicasso@freemail.hu)
ŰDV: MÉG NEM HIRDETEM SEHOL HA VALAKIT ÉRDEKEL A MOTOR CSERE--5FŐ--TGK AUTÓRA,
A szabadonfutóhoz nem tudok hozzászólni: próba-szerencse. De a bontósok talán tudják is.
A lánc csörgése relatív. Nekem rettenetesen csörgött, mégsem volt még csereérett. Az is kérdés persze, hogy a feszítő gyenge, vagy a lánc is nyúlott.
Sziasztok!

Házvásárlás miatt "kicsit" eltűntem, de még nem adtam fel az SC21-es motorom felélesztését.
Ott tartok most, hogy az első fék és a kuplung megjavítva, a vízpumpa letört csonkja javítva/pótolva és lényegében minden apróbb hiba (elektromosak is) javítva.

A motor most már indítható, de elég nehezen. Sajnos az égiek nem szeretnek túlságosan. Két hiba is van. Egyrészt úgy néz ki, hogy a szabadonfutó kuka, megcsúszik. Van hogy elsőre elkapja a fonalat és indul a motor, van hogy csak tizedjére. Lehet ezt (érdemes-e) valahogyan javítani, vagy csak csere segít? Ha cserélni kell, kb. mekkora összegre kell számítanom a használtpiacon (újat nem is találtam már (mondjuk még nagyon nem is kerestem))... Másrészt a vezérműlánc is "csörög". Ha jól tudom ez lehet akár csak feszítő is, de mi van ha nem? Lehet még valahol (kompatibilis) vez. láncot és feszítőt venni, vagy ebből is csak a használt jobb állapotúak maradnak (ami meg lutri)?

Természetesen utána fogok én is jobban nézni, de még melóban ülök és addig is jó ötletnek tűnt itt is feltenni a kérdéseimet a rutinosabbaknak.
Egyáltalán például a későbbi generációk szabadonfutója kompatiblis, vagy felejtsem el...
CBR 1000F BONTÓDIK
1990
20/223-1420
Szia! Köszönömaz infót. Párhuzamosan írtam Nekik (információ kérést) és a Belügyminisztériumba egy panaszos levelet (emailban). és láss csodát pénteken szóltak az okmányirodából, hogy mehetek a rendszámért- Ha jól értelmeztem a papírokat egyedi forgalomba helyezést csináltak.
Elfelejtettelek? :( mit ígértem meg? Lámpát folyamatosan nézegetem, de sehol semmi...
Hurricane!Pedig elhiheti a világ,mert emellett párhuzamosan még mentem egy 95-ös xt600E-vel 11000km-ert,egy xt350-nel 6200km-ert./Ezzel november 2.-óta!/Ez pedig 1987-es,csak berugókaros.A cbr km óra állás tavalyi,talán szeptemberi.08.20.-án volt egy balesetem,a képek utána valamikor készültek!
Olaj ügyben több éves tapasztalat: Repsol - Hangos a váltó és nagyon hamar túlmelegszik a motor pl. a városban nagyobb forgalomba. Majdnem folyamatosan mennie kell a hűtőventilátornak. Motul - Hangos a váltó, kissé később de ezzel is túlmelegszik és kissé ritkábban de itt is ki be kapcsol a ventilátor. Castrol - Fele annyira hangos csak a váltó mint az említett két olaj típussal. Túlmelegszik ezzel is de itt ritkábban kapcsol be a ventilátor. Ami azt jelenti, hogy az olaj jobban bírja a nagyobb hőt. Viszont 15 vagy 20 w s olajat nem ajánlok. Csak ha 25 plusz fokokban motorozol. De10w 40, 10w 50, vagy 10w 60 az mehet bele. Pénztárca függő :-)
Tike 1000f elfelejtettél... :-( És még azóta sincs lámpám... :-) Azóta se találok sehol.
Két és fél szezon alatt mentél vele 45.000 kilométert??! Valamit nem írtál el? Viszont huszonéves korában megvetted a mocit 36.000 kilométerbe... Na ugye ezt még Te sem hitted el akkor sem és most sem?!
D.1 HONDA
D.2 SC 24
D.3 CBR1000F
Az előző CBR-nél én is az ő segítségüket kértem, akkor nekem a motorszám nem stimmelt. Tényleg segítőkészek voltak, egy próbát megér.
Egy tel számot is találtam : 0623506428
Honda Mo.
Info@honda.hu
segítőkészek voltak, 2 nap és jött az email.
Szia!
Kérd le a Honda Magyarországtól a hivatalos igazolást, hogy létezik a motor!
Nekem is ez volt,így rendeződött....
CBR 1000F-et akartam az előbb írni!
CBR 1000Cc kipufogókat eladnám,nem minden áron!40000 ft.Minőségi munka,a felfogatások egy az egyben a gyárival megegyezőek!Sc24-re valók.Nekem talán egy kicsit sportos a hangja.Db belefér a limitbe.